Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

 

 

Når kommer Android 6.0 til LG G4 ?

 

Det har kommet, det du egentlig ville spørre var når kommer MM til din telefon ?

DA vettu er det litt mer info du må komme med enn bare å spørre.

Er telefonen din branded / unbranded ?

ETA Norge er likevel ukjent, så det korte svaret blir vel... "Snart...tror vi"

Har nettopp bestilt meg en LG G4 og den er på vei i posten.

Mobilen er uten binding.

Må få lov til å spørre når den kommer til LG G4 :)

Jada det er lov vettu, virket kanskje litt krass, det var ikke meningen. LG har allerede sluppet android 6.0 til G4, polske eiere er prøvekaninene. Det er ikke noe fastsatt dato om når vi her hjemme skal få den, det finnes eksperimentelle versjoner der ute, nå vet jeg ikke hvor bevandret du er i Android verdenen, men om flashing og custom roms er noe du er kjent med så finner du nok en til G4 som er basert på 6.0

Hvis ikke så må du nok bare vente i spenning :)

Er ikke sikker på om telefonen din uten binding er branded eller ikke, da den kan være branded selvom du kjøper de uten binding.

Branded er hovedsakelig at operatører legger sitt varemerke på operativsystemet, så normen er vanligvis at telefoner som er branded får oppdateringer senere. Må basere meg på samsung, de kom i to versjoner i norge, Hvor telenor telefoner fikk oppdateringer senere enn resten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Fikk meg en LG G4 idag og jeg bare lurer: Er det bare jeg som er veldig skuffet over kameraet? Jeg synes bildene blir veldig utydelige. Lg G3 jeg har fra før fokuserer mye bedre og raskere. Og bildene blir dertil mye finere. Hva er det jeg gjør galt? Har kameraet på Standard Modus da jeg ikke har peiling nok på alt det som er av manuelle innstillinger. Men det skal ta kunne ta fine bilder allikevel?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Fikk meg en LG G4 idag og jeg bare lurer: Er det bare jeg som er veldig skuffet over kameraet? Jeg synes bildene blir veldig utydelige. Lg G3 jeg har fra før fokuserer mye bedre og raskere. Og bildene blir dertil mye finere. Hva er det jeg gjør galt? Har kameraet på Standard Modus da jeg ikke har peiling nok på alt det som er av manuelle innstillinger. Men det skal ta kunne ta fine bilder allikevel?

 

Ikke noe problem med utydelige bilder her iallefall. Alt på auto.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg stusser også. Ble kjempeskuffa over kameraet. Når jeg zoomer på bilder så er de ikke bare ekstremt kornete men ser malt ut. Testa mot min S6 edge og Samsungen er sinnsykt mye bedre på detaljer. Har også en G3 som tar mye bedre bilder. Har lurt på om det er noe feil med min lenge nå....

Akkurat det samme som jeg opplever. Og hvis jeg prøver å ta nærbilde av noe, da blir det bare helt ute av fokus. Men G3en tar flotte nærbilder.

Lenke til kommentar

Men det som er litt teit er at feilen likevel ikke er løst :-(

Den grønne prikken har dukket opp igjen.

Siden jeg så og kjente at det var en liten sprekk eller ripe i glasset var jeg overbevist om at dette var årsaken og gadd ikke søke på nettet etter tilsvarende problemer.

Men nå som glasset er byttet og feilen fortsatt dukker opp fra tid til annen, så har jeg søkt litt og ser da at flere har fått byttet hovedkort på telefonen når de har hatt den samme feilen.

Så da bærer det etterhvert til Euronics der jeg kjøpte telefonen i mai eller når det var :-(

 

Dette var instruksen jeg brukte:

http://www.witrigs.c...ns-replacement/

(om det er det du tenker på...)

Det var det, takk for link

 

Husket feil, telefonen ble kjøpt hos Siba på Alnabru.

Leverte den inn sist torsdag, og ser nå via serviceinfo.nu at den er reparert og forhåpentligvis snart klar for henting:

 

Testet ihht feilbeskrivelse. Konstatert feil med kamera. Bytte kameramodul. Testet nytt kamera OK. Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett.

 

Pris på reparasjonen er oppgitt til kr 0,-

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på, men samtidig er det litt rart det der. Telefonen var jo på siste offentlige tilgjengelige (OTA) firmware da jeg leverte den inn torsdag, og det har vel ikke kommet noen andre oppdateringer de siste dagene meg bekjent - mens vi venter på 6.0, så kanskje..?

 

Ja, jeg gir beskjed om det skulle vise seg å være 6.0 på den! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...