Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

For å få knock code til å fungere må jeg slette berettigelsbevis. Hva er disse berettigelsbevisene og hva er risiko dersom jeg sletter de? Hvorfor er de lagret i det hele tatt.

 

Bare å slette, om det trengs blir de lastet ned igjen etter at du har re-etablert sikkerhet på telefonen (knock code) hvorfor de er lagret er vel ett eller annet app skylden for ville jeg tippe, høres ut som samme som security certificate har for vanlig browser aktivitet

Lenke til kommentar

Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid.

 

Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt?

Endret av Sobril3
Lenke til kommentar

Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid.

 

Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt?

 

 

 

Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

 

Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid.

 

Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt?

 

 

Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk

Hvordan får du det til? Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen (og jeg bruker ikke akkurat mobilen mye når jeg er på besøk).

Lenke til kommentar

 

 

Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid.

 

Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt?

 

 

Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk

Hvordan får du det til? Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen (og jeg bruker ikke akkurat mobilen mye når jeg er på besøk).

 

 

Ehm, vel... Har en pebble smartklokke som tar seg av det meste av småting, som sangbytte,svar på meldinger, sjekke tid og vær osv osv.

Spiller sjelden når jeg er på farta, går for det meste i musikk,podcasts eller lydbøker. Såvidt noen som benytter seg av vanlig telefonsamtale i disse whatsapp,viber,line,kik,facebook messenger, skype og/eller epost (som jeg bruker pebble til å svare på) dager så blir lite vanlig telefonering.

skrur av wifi når jeg ikke bruker det.

 

"Skjerm på" er den største synderen av min erfaring, og da den ikke blir skrudd på så mye så virker det til å holde batteribruket mitt lavt.

 

Kall det juks om du vil, men jeg klager iallefall ikke :)

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

 

Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen

 

Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye.

 

Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en

Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing.

 

Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen

Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye.

 

Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en

Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing.

 

Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt.

 

Hmmm... Noe som drainer batteriet ditt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen

Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye.

 

Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en

Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing.

 

Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt.

Hmmm... Noe som drainer batteriet ditt.
Når jeg sjekker står det "skjerm 41%, internet 17%, android system 12%, android-OS 8%, inaktiv telefon 4%, LG-tastatur 4%, com.android.systemui 2%, mobiltelefon i standby 1%"

 

Sånn. Det var etter åtte minutters batteribruk. Da har jeg tatt ut av lader, lest litt nyheter og også tatt en kjapp dusj (uten telefon :p )

Endret av Sobril3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...