Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte brown leather versjonen hvor det følger med ett gull deksel ekstra. Kjøpte dette via ebay for 200,-. Det orginale hvite og gråe gir jeg 100,- for. Har i tillegg fjernet NFC merkene og satt på NFC og trådløs lading istedet så nå støtter telefonen trådløs lading :). Kostet 70,- inkludert IQ trådløs lader.

 

Links(pics) or didn't happen o.o

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på, men samtidig er det litt rart det der. Telefonen var jo på siste offentlige tilgjengelige (OTA) firmware da jeg leverte den inn torsdag, og det har vel ikke kommet noen andre oppdateringer de siste dagene meg bekjent - mens vi venter på 6.0, så kanskje..?

 

Ja, jeg gir beskjed om det skulle vise seg å være 6.0 på den! :-)

 

Hentet telefonen i dag, det var som nevnt garantijobb og uten kostnad for meg (dette gjaldt denne grønne flekken som dukket opp både på skjermen og på bilder når jeg brukte kameraet, særlig når jeg trykket på skjermen for å fokusere).

 

Men den har nok ikke fått 6.0, nei...

Lenke til kommentar

greness:

 

Android 6.0 er utgitt i hjemlandet Korea, og dessuten visstnok i Polen. Man skal samle erfaringer og eventuelt rette feil brukere i de landene må ha hatt, før man slipper oppdateringen ut i flere land.

 

 

Leser du på forrige side helt nederst i tråden, så skjønner du hvorfor han sa det, Tror det var ment til meg 

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

greness:

 

Android 6.0 er utgitt i hjemlandet Korea, og dessuten visstnok i Polen. Man skal samle erfaringer og eventuelt rette feil brukere i de landene må ha hatt, før man slipper oppdateringen ut i flere land.

 

 

Leser du på forrige side helt nederst i tråden, så skjønner du hvorfor han sa det, Tror det var ment til meg 

 

 

 

OK, den er grei

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nærmer seg nå...

 

http://androidandme.com/2015/11/news/android-marshmallow-now-available-for-the-lg-g4-in-europe/

 

LG G4 owners in Europe can now get of taste of Android Marshmallow. After a limited release to select users in Poland back in October, the latest version of Android is finally making its way out to the general public. LG has not made an official announcement regarding the availability Android 6.0 for the LG G4, but handset owners in Germany, Portugal, Poland, Spain, Romania, Austria, Switzerland, Hungary, the UK, Croatia, and Turkey claim to have downloaded the latest software build for the phone using LG Bridge, LG’s PC-based software management tool. There’s no indication as to when LG will be flipping the switch on its over-the-air update servers, but it shouldn’t be too long.

The update includes all the basic system improvements that Google backed into Android Marshmallow along with a dozen or so LG-specific tweaks to improve the handset’s performance and software experience.

LG G4 Android 6.0 changelog
  • Priority Notifications renamed to “do not disturb”
  • QMemo+ renamed to Capture+
  • Usability improvements through Google Patch
  • LG Bridge renamed to LG AirDrive
  • Manage Google apps and services in new settings menu
  • New Direct Share (recommendations, which app/contact to share content with)
  • Knock Code settings update. Now requires least 6 spaces and at least 3 different patterns
  • New storage menu
  • New silent mode
  • Screen for app settings was simplified and offers different app-management features
  • Battery automatically optimized when device/apps are not used for a certain time.
  • Wipe to delete in Messaging and E-Mail apps can now be undone by wiping in the opposite direction
  • Apps will ask for permissions after installing to ensure better protection of your private data.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...