Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Æsj, da har jeg fått en liten sprekk i kameraglasset som gjør at bilder får en grønn flekk.

Har bestilt replacement camera glass fra eBay og satser på at det er fikset veldig snart, for jeg bruker kameraet mye og er veldig fornøyd med det.

 

Da var glasset byttet, svært enkel operasjon uten behov for hårføner, lim etc. Bare to små skruer og så vippe opp glass og ramme og sette på plass nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Æsj, da har jeg fått en liten sprekk i kameraglasset som gjør at bilder får en grønn flekk.

Har bestilt replacement camera glass fra eBay og satser på at det er fikset veldig snart, for jeg bruker kameraet mye og er veldig fornøyd med det.

 

Da var glasset byttet, svært enkel operasjon uten behov for hårføner, lim etc. Bare to små skruer og så vippe opp glass og ramme og sette på plass nytt.

 

nice, good to know, hva brukte du som ref ? 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da var glasset byttet, svært enkel operasjon uten behov for hårføner, lim etc. Bare to små skruer og så vippe opp glass og ramme og sette på plass nytt.

 

nice, good to know, hva brukte du som ref ? 

 

 

Ref? Tenker du på hva jeg kjøpte så var det dette:

http://www.ebay.com/itm/262003860290

 

 

Nei mente hva du brukte som referanse til å "demontere"

Lenke til kommentar

Da var glasset byttet, svært enkel operasjon uten behov for hårføner, lim etc. Bare to små skruer og så vippe opp glass og ramme og sette på plass nytt.

nice, good to know, hva brukte du som ref ? 
Ref? Tenker du på hva jeg kjøpte så var det dette:
Nei mente hva du brukte som referanse til å "demontere"
 

 

 

Dette var instruksen jeg brukte:

http://www.witrigs.com/blog/lg-g4-camera-lens-replacement/

(om det er det du tenker på...)

Lenke til kommentar

 

Da var glasset byttet, svært enkel operasjon uten behov for hårføner, lim etc. Bare to små skruer og så vippe opp glass og ramme og sette på plass nytt.

nice, good to know, hva brukte du som ref ? 
Ref? Tenker du på hva jeg kjøpte så var det dette:
Nei mente hva du brukte som referanse til å "demontere"
 

 

 

Dette var instruksen jeg brukte:

http://www.witrigs.com/blog/lg-g4-camera-lens-replacement/

(om det er det du tenker på...)

 

 

Det var det, takk for link

Lenke til kommentar

Men det som er litt teit er at feilen likevel ikke er løst :-(

Den grønne prikken har dukket opp igjen.

Siden jeg så og kjente at det var en liten sprekk eller ripe i glasset var jeg overbevist om at dette var årsaken og gadd ikke søke på nettet etter tilsvarende problemer.

Men nå som glasset er byttet og feilen fortsatt dukker opp fra tid til annen, så har jeg søkt litt og ser da at flere har fått byttet hovedkort på telefonen når de har hatt den samme feilen.

Så da bærer det etterhvert til Euronics der jeg kjøpte telefonen i mai eller når det var :-(

 

 

Dette var instruksen jeg brukte:

http://www.witrigs.c...ns-replacement/

(om det er det du tenker på...)

 

Det var det, takk for link

 

 

Lenke til kommentar

Vet, men da skal de for det første være ekstremt nøyaktige for å se det, og så vil de møte en veldig vrien forbruker som gir en lang marsj i garanti, her er det forbrukerkjøpsloven som gjelder og de må da sannsynliggjøre at mitt enkle inngrep kan ha forvoldt feilen det er snakk om...

Lenke til kommentar

Her har dere link til oppdatering av telefonen, for min del gikk jeg fra en telefon som var noe treg og brukte masse batteri til en som går glatt og holder hele dagen.

Nå synes jeg G4 er absolutt en av de beste telefonene jeg har hatt, solid, god skjerm og tar flotte bilder.

 

http://devtester.ro/projects/lg-firmwares/

 

Takk for link først, men H815 som de fleste av oss sitter på har ikke fått noe ordentlig oppdatering :/ 

Kjipe greier men av det jeg har klart å finne ut desverre sant 

Lenke til kommentar

Etter å ha klaget og kritisert batteritiden på LG G4 sitter jeg nå med en telefon som har brukt 50% av batteriet på 24 timer, riktignok med bare 20% bruk.

Før oppdatering måtte jeg lade telefonen opptil 2 ganger i løpet av dagen så den var omtrent ubrukelig....

Nå har jeg en telefon med helt grei batteritid og som kjører utrolig glatt.

Nydelig av LG dette....

Lenke til kommentar

 

Når kommer Android 6.0 til LG G4 ?

Det har kommet, det du egentlig ville spørre var når kommer MM til din telefon ?

DA vettu er det litt mer info du må komme med enn bare å spørre.

 

Er telefonen din branded / unbranded ?

ETA Norge er likevel ukjent, så det korte svaret blir vel... "Snart...tror vi"

 

 

Har nettopp bestilt meg en LG G4 og den er på vei i posten.

Mobilen er uten binding.

Må få lov til å spørre når den kommer til LG G4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...