Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det ser ut som LG sin OIS er bedre enn iPhone sin, men dårligere enn Samsung sin, men skulle gjerne sett den mot Sony Xperia Z3/Z4 sin digitale stabilisering. Jeg har en mistanke til at Sony knuser samtlige her på det punktet.

 

Ellers reagerer jeg litt på hvordan LG manipulerer kontrasten. Mellomtonene ser helt ok ut, men i de lyse og mørke partiene ser det ut som kontrasten er kunstig høy. Regner med at Raw redder den biten. Håper på en råfiltest snart. G4 er vist ikke alene om det. Så vidt jeg vet har/får også følgende telefoner raw: Meizu MX4, Sony Xperia Z4, HTC M9, Google Nexus 6, Nokia Lumia 1020. Ta det med en liten klype salt. Si i fra hvis du ser noen feil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hadde vært kuult å hørt litt om lydkvalitet i øretelefonutgangen. Syntes at LG G3 var veldig skuffende, så forhåpentligvis har LG truffet litt bedre med denne.

 

Ser ut som en imponerende telefon på flere andre områder.

Lenke til kommentar

Etter at iPhone 6 kom så har jo alle andre flaggskip gått til 6000 ++ stemmer det?

Har vel nok litt med at kronekursen tapte seg etter nyttår så har elektronikk blitt dyrere men syns lg priser seg ut, skulle ligget på huawaei p8 prisnivå, rundt 4500, g4 har ikke like mye premium følelse som s6 og Iphone 6

Lenke til kommentar

 

Men G4 har ikke Qi rett i original-dekselet? Stemmer ikke dette?

Jodda :-)http://www.itavisen.no/nyheter/joda-lg-g4-får-kjappere-lading-likevel-392535

 

Står da ingenting om Qi der. Såvidt jeg forstår er det ikke Qi tilgjengelig i originaldeksel, men i circle circle case. Håper det er plass til en tredjeparts Qi-adapter under det originale skinndekselet. Er i utgangspunktet interessert i denne telefonen, men skeptisk til batteritiden. Det skal neimen ikke være enkelt å finne en telefon med kombinasjonen godt kamera og god batterikapasitet. Hvis ikke G4 innfrir er vel Z3 tilbake som heteste kandidat. :/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...