Gå til innhold

PC-utgaven av Grand Theft Auto V utsettes – igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette fikk meg til å kjøpe GTA V på xbox 360 idag. Giddet ikke å vente lenger, selv om jeg hater å spille "skytespill" på konsoll...

 

Må si at spillet er awesome da :)

 

Og det er DETTE som er årsaken til at de utsetter :D

Uansett, hos meg funker denne taktikken dårlig, alt de oppnår er å bli glemt, og når de først releaser så skjer det ikke mye.

Så deres neste sjanse er når de kommer på 75% salg eller lignende :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner det ikke, spillet er laget på pc i utgangspunktet, også klarer de ikke etter 19mnd å lansere det på pc?

Blir ikke et kjøp for min del :)

At noe er laget på PC betyr ikke at det er laget for PC.

 

 

Greit nok, men det også åpenbart at om man er noenlunde kompetent så kunne man klart å ha dette ute i god stand for lenge siden.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Vi trenger litt mer tid på finpussingen. Men forhåndsbestiller du spillet får du 200,000 spillpenger å leke med så snart vi er ferdige. Noen uker etter lanseringen skal vi også publisere 15 DLC er som egentlig skulle inkludert selve spillet, men vi trenger alle pengene deres så derfor gjør vi det slik."

 

Rockstar tar ikke betalt for sine DLCer. De har ikke gjort det for noe de har sluppet til konsollene til GTA5, og de kommer ikke til å gjøre det på PC. De satser heller på å tjene penger på at folk kjøper seg in-game penger, noe de gjør mer dersom de hele tiden har noe å spille.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt før, hvis ikke dette er den best optimaliserte PC-versjonen Rockstar har gitt ut noensinne, kommer hoder til å rulle.

 

Eller alle kjøper spelet og er glad til fordi GTAV endeleg kjem ut på PC. For ikkje å snakke om at det sikkert er drøssevis av førehandsbestillingar.

 

Eg synest det er litt snodig at dette blir så hausa opp. I desse dagar, der spelbransjen har store problem med at spel blir gitt ut før dei er ferdig eller har store manglar, så blir Rockstar kritisert for å utsetje eit særs etterlengta spel fordi dei treng meir tid på å ferdigstille det. :roll:

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gi ut spillet raskt - få klager på at det er uferdig. Bruk ekstra tid på å fikse feil - få klager på at ting går for tregt. They can't win.

 

Helt ærlig, er det noen av PC-spillerne i denne tråden som ikke har en Steam-backlog lang som et ondt år som de kan gjøre litt innhogg i mens de venter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...