Gå til innhold

Dette er årets forumbruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel fortjent, gratulerer så mye!

Du holder god skikk, og høy kvalitet på postene dine.. Det gjelder flere steder på nettet hvor jeg har sett navnet/bildet ditt i kommentarfelt og på forum :)

 

Thanks! Har ikke sett at det finnes en annen Andrull der ute, så er sikkert meg i så fall. For selv om diskusjon.no sikkert akkumulerer 95 % av mine poster så er det litt annet rask der ute. ^^

*come at me bro*

Haha. :woot:

Vel fortjent! Bra at den jeg også nominerte vant!

Takker for støtten. ;)


 

Gratulerer så mye

Eh.. unnskyld, men var det ikke Simen 1 som hadde vunnet, eller var det en annen kåring?? Sikkert bare noe jeg ikke har fått med meg her da :blush:

Stemmer. Det kan nok være litt forvirrende, da tittelen kun nevner "årets forumbruker", mens artikkelen skriver om både årets bruker (meg) og forumfavoritten. Forskjellen på de to er at forumfavoritten er stemt frem og nominert av forumbrukerene selv, mens årets bruker er valgt av Tek.no sine ansatte og vil nok også være en kombinasjon av hvor bra man gjør det "totalt sett". Altså litt hvordan det går i avstemningen, hvor aktiv man er og altså hva redaksjonen (juryen) selv synes fortjener det.

 

Ja, og da hjelper det å snike noen grunker under bordet til juryen. :whistle:

Neida. :p

Forumfavoritten ble også nevnt i et avsnitt i artikkelen, og det var jo ikke store greiene, så mulig det var noe lite mediedekning av han. Det er jo tross alt snakk om SELVESTE Simen1!

 

 

Grattis! Men det vannskibildet er fotoshoppa. SÅ veltrent er du ikke ;)

Haha, jo takk du. Må jo også takke DI Trondheim for å gjøre meg mer kjent ved å ha på seg Andrull-masker. :laugh:

Btw: Er faktisk ikke photoshoppa. Velger å ta det som et kompliment. ^^
Men var nok bare god fotograf og heldig med bildet, samt at man gjerne får en del mer markerte muskler med vann + anstrengende situasjon. Ja, sist men ikke minst, det er jo 3,5 år siden bildet ble tatt. :innocent: Har nok lagt litt ekstra i "banken" siden den gang.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Gratulerer. Artig å tenke tilbake tilbake 10år, så deg først på ITpro.no, jeg var veldig aktiv der i slutten av 2004 og 2005 (som bruker pcgutten). Hver dag jeg kom hjem fra skolen gikk jeg å så på alle nye trådene og problemene folk hadde, men fra 2005 var det nesten et svar fra deg i hver eneste tråd. Og du kom på topplistene hver måned. Du var mye bedre til å hjelpe folk og hadde mer kunnskap en meg, du er faktisk en av dem som påvirket meg til å studere IT.

Lenke til kommentar

Sentimentaladvarsel...

 

Med all shiten som skjer rundt i verden er det jammen godt å browse innom her for å lese / lære / få tips / hjelpe andre. Da er det ekstra hyggelig når så mange brukere med høy kompetanse hjelper til gratis!

 

Fantastisk med en slik kåring for å belyse givergleden! Dugnadsånden lever her på diskusjon.no :) Ingen nevnt, ingen glemt :) Men en ekstra takk til de som engasjerer og hjelper til i F@H-tråden. Go team Hardware!

 

Og nok en gang, Gratulerer Andrull! Takk for din hyggelige tone og omfattende innsikt!

 

/emo off.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...