Gå til innhold

Dette er årets forumbruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sentimentaladvarsel...

 

Med all shiten som skjer rundt i verden er det jammen godt å browse innom her for å lese / lære / få tips / hjelpe andre. Da er det ekstra hyggelig når så mange brukere med høy kompetanse hjelper til gratis!

 

Fantastisk med en slik kåring for å belyse givergleden! Dugnadsånden lever her på diskusjon.no :) Ingen nevnt, ingen glemt :) Men en ekstra takk til de som engasjerer og hjelper til i F@H-tråden. Go team Hardware!

 

Og nok en gang, Gratulerer Andrull! Takk for din hyggelige tone og omfattende innsikt!

 

/emo off.

 

 

Rett og slett imponerende med hans unge alder :wee:

 

 

Gratulerer så mye

 

Eh.. unnskyld, men var det ikke Simen 1 som hadde vunnet, eller var det en annen kåring?? Sikkert bare noe jeg ikke har fått med meg her da :blush:

 

 

Du var ikke alene om å fundere over det. Kom fram til svaret på egen hånd etter å ha lest artiklene, og gått fram og tilbake mellom foruminnleggene. Det ble litt veiing og slikt, men så landet jeg på at forumadministrasjonen måtte ha tatt et kunstnerisk grep på egen hånd med Andrull.

 

Også har jeg fått med meg at noen tenker om Simen1 som populær som en Morten Abel. Blir sikkert aldri ferdig men den der Abel-gåten jeg. ja ja.. :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Gratulerer. Artig å tenke tilbake tilbake 10år, så deg først på ITpro.no, jeg var veldig aktiv der i slutten av 2004 og 2005 (som bruker pcgutten). Hver dag jeg kom hjem fra skolen gikk jeg å så på alle nye trådene og problemene folk hadde, men fra 2005 var det nesten et svar fra deg i hver eneste tråd. Og du kom på topplistene hver måned. Du var mye bedre til å hjelpe folk og hadde mer kunnskap en meg, du er faktisk en av dem som påvirket meg til å studere IT.

Kult. Hehe, ja det gir gode minner. Husker jeg syntes det var for få spørsmål og diskusjonstråder på forumet. :p

 

 

Kanskje i overkant nysgjerrig, men hva betyr siste del av brukernavnet (ull)?

Hehe. Andrull består opprinnelig av to ord. An - som kommer fra Andreas, og Drull.

Drull-delen kommer fra tidlig barndomstid hvor vi naboguttene var en vennegjeng som kalte oss for "drullene". Medlemmene fikk da følgelig navn som startet med navnet sitt, og sluttet på drull. Selv søsken og min gamle lærer kunne finne på å bruke "Andrull", så du kan vel si at det satte seg skikkelig.

 

Ja, og siden den gang har det altså gått i Andrull. Så nå vet du det. ;)

 

Helt konge Andrull! Så sykt fortjent! Gratulerer så mye :D

:thumbup: Thanks.

 

 

Skrevet 43 minutter siden

Rett og slett imponerende med hans unge alder :wee:

:wee:

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv takk folkens! :D

 

Veldig hyggelig å bli SÅ verdsatt, så dette så jeg ikke helt komme. Spesielt sammen med så mange andre flinke og kunnskapsrike medlemmer.

 

Tusen takk, og skal selvsagt fortsette i samme sporet. :) Må jo prøve å bli enda bedre.

 

http://www.theverge.com/2015/1/26/7902169/20th-anniversary-ps4-serial-number-00001-auction

 

Denne bør vel nevnes! :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...