Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 år gammel gutt og 26 år gammel jente.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15.

 

Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen :) . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke!

Endret av Juliess
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15.

 

Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen :) . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke!

 

Litt stygg nå, prøverør ? :wee:(du så tøff man kan være på et forum - om meg selv)

 

Kjærligheten kan utvikle seg den, så ingenting spesiellt overraskende med solskinnhistorien.

Endret av G
Lenke til kommentar

Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15.

 

Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen :) . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke!

 

Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16?

 

 

Ser mye av den samme retorikken på kvinneguiden. De prøver ofte å få det til å virke verre enn det er, alt alle som er yngre enn dem er "for modne" og "barn" (dette gjør dog ikke juliess)

 

Anonymous poster hash: 35c1d...10e

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Syns det er litt spesielt at ei på 26 er interessert i en gutt på 15. Kjenner jo ikke deg, trådstarter, men det er jo en del utvikling som fremdeles er igjen når man er 15.

 

Personlig ser jeg på 15-åringer som barn, men hey ho. Funker sikkert for noen :) . Hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du presenterte henne som kjæresten din i fremtiden? Bare en tanke!

 

Hvorfor skriver du konsekvent 15 år når det er påpekt flere ganger, til og med i tittel at han er 16?

 

Har rett og slett blingset :) . Beklager!

Annet enn det så mener jeg det samme som står i innlegget mitt. Det var ikke noe forsøk på å få trådstarter til å virke yngre enn det som er fakta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...