Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 år gammel gutt og 26 år gammel jente.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hylekoret er alltid på plass i slike diskusjoner. [/size]

Nei, det eksisterer ikke her.

Nei i denne tråden er dere stille. Men, tenk om det hadde vært ei jente på 15 og en gutt på 20. Da hadde både du og resten hylt og skreket, ulovlig, for det er viktig og være lov rytter. Og så er det jo så alvorlig straks vi snakker om jenter, for de er jo offer for den stygge mannen.
Dette er bare vås og antakelser. Jeg var sammen med en på 19 da jeg var 15. Ser forsatt ikke noe galt i det. En annen kompis endte desverre opp med en anmeldelse etter å ha vært sammen med ei jente på 15 da han var 18. Å advare om å være forsiktig i slike tilfeller handler ene og alene om at det faktisk er en risiko der for den personen som er eldre. Uavhengig om det er en jente el gutt som er en yngre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er bare vås og antakelser. Jeg var sammen med en på 19 da jeg var 15. Ser forsatt ikke noe galt i det. En annen kompis endte desverre opp med en anmeldelse etter å ha vært sammen med ei jente på 15 da han var 18. Å advare om å være forsiktig i slike tilfeller handler ene og alene om at det faktisk er en risiko der for den personen som er eldre. Uavhengig om det er en jente el gutt som er en yngre.

 

Nei det er nok ikke det, men du opplever det som vås, det skal du få lov til. Fint for deg da at du fikk gode opplevelser som 15 åring. Mulig jeg har tatt feil av deg og da beklager jeg så mye.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Kan noen komme med eksempler på disse moralister er og dette hylekoret i tråder om aldersforskjell? Dette bildet som blir malt av den stakkars mannen som blir dømt og skreket til er bare vås! Ingen som har påstått det har kommet med noen eksempler, bare antakelser om at jeg og andre ville ha gjort det hvis... Dette nærmer seg latterlig.

Lenke til kommentar

I lys av forrige innlegg, kan det jo siteres igjen:

 

Ikke eier jeg noen sannhet...

Tydelig at dette, akkurat som ydmykhet og aksept er teoretiske konstruksjoner du slenger om deg med, uten å egentlig ha forstått innholdet i. Du er en gammel grinebiter, deal with it. Ikke forsøk å fremstå så sympatisk.

Lenke til kommentar

 

I lys av forrige innlegg, kan det jo siteres igjen:

 

 

 

Beklager. Men din kverulering, gidder jeg ikke og bli med på. Jeg ser hva du forsøker på. Kom heller med noe som har med debatten å gjøre. Du avsporer.

 

 

Kan noen komme med eksempler på disse moralister er og dette hylekoret i tråder om aldersforskjell? Dette bildet som blir malt av den stakkars mannen som blir dømt og skreket til er bare vås! Ingen som har påstått det har kommet med noen eksempler, bare antakelser om at jeg og andre ville ha gjort det hvis... Dette nærmer seg latterlig.

Ta en titt i tråden da vel. Jeg har lagt ved dokumentasjon på dommer osv. Hylekoret er moralistene som deltar i tråden.

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

I lys av forrige innlegg, kan det jo siteres igjen:

Beklager. Men din kverulering, gidder jeg ikke og bli med på. Jeg ser hva du forsøker på. Kom heller med noe som har med debatten å gjøre. Du avsporer.

 

Hadde ikke vært noe problem med livsløgnene dine, om du ikke skulle prakke dem på alle andre hele tida. Men 10 innlegg om dagen. Kom igjen, du burde skamme deg.

Lenke til kommentar

 

Hadde ikke vært noe problem med livsløgnene dine, om du ikke skulle prakke dem på alle andre hele tida. Men 10 innlegg om dagen. Kom igjen, du burde skamme deg.

 

10 innlegg om dagen er lite min venn. Skamme seg, over hva? At du er uenig eller ikke forstår, det er da ikke mitt problem. La oss nå gå tilbake til tema. Send meg en personlig melding om du er mer interessert i å diskutere meg.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Kan noen komme med eksempler på disse moralister er og dette hylekoret i tråder om aldersforskjell? Dette bildet som blir malt av den stakkars mannen som blir dømt og skreket til er bare vås! Ingen som har påstått det har kommet med noen eksempler, bare antakelser om at jeg og andre ville ha gjort det hvis... Dette nærmer seg latterlig.

Ta en titt i tråden da vel. Jeg har lagt ved dokumentasjon på dommer osv. Hylekoret er moralistene som deltar i tråden.

Da er svaret mitt det samme. Det er ikke noe hylekor! Hvilken tråd? Kan du ikke enkelt vise meg hvilken tråd hvor en gjeng moralister setter i gang med ett hylekor?

Nei det er nok ikke det, men du opplever det som vås, det skal du få lov til. Fint for deg da at du fikk gode opplevelser som 15 åring. Mulig jeg har tatt feil av deg og da beklager jeg så mye.

Takk for beklagelsen, jeg tror du har det ja. Min vennine ble sammen med min fetter da han var 23 og hun var 16. Han var læreren hennes og for enkelte kan det høres litt rart ut, mem de fleste aksepterte dette og i dag 11 år senere er de lykkelig gift med barn. Da gjore han også som rett var og ba om få lov å droppe å undervise den klassen. Men hadde hun vært 2 måneder yngre, da hadde ham fått seriøse problemer. Uavhengig om man er moralist eller ikke, så ser man vel det. Man må faktisk ta hensyn til loven for å ikke havne i trøbbel.

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Takk for beklagelsen, jeg tror du har det ja. Min vennine ble sammen med min fetter da han var 23 og hun var 16. Han var læreren hennes og for enkelte kan det høres litt rart ut, mem de fleste aksepterte dette og i dag 11 år senere er de lykkelig gift med barn. Da gjore han også som rett var og ba om få lov å droppe å undervise den klassen. Men hadde hun vært 2 måneder yngre, da hadde ham fått seriøse problemer. Uavhengig om man er moralist eller ikke, så ser man vel det. Man må faktisk ta hensyn til loven for å ikke havne i trøbbel.

 

Jeg legger meg helt flat når jeg har tatt feil. Ikke heng deg opp i at jeg skriver hylekor. Det er kun for og provosere litt, ikke noe alvorlig. :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei i denne tråden er dere stille. Men, tenk om det hadde vært ei jente på 15 og en gutt på 20. Da hadde både du og resten hylt og skreket, ulovlig, for det er viktig og være lov rytter. Og så er det jo så alvorlig straks vi snakker om jenter, for de er jo offer for den stygge mannen.

Nei, det eksisterer ikke her.

 

 

Blir de seksuellt tilfredse av å ri loven? :wee:

 

 

Du motsier deg selv:

Ikke eier jeg noen sannhet...

 

...Virkeligheten endrer seg ikke for det.

Det eneste som er værre enn mangel på ydmykhet er falsk ydmykhet.

 

Gjør han egentlig det? Det blir gjerne en egen diskusjon ut av dette.

 

Jeg tenker at sannhet er noe menneskene "definerer som ting er". Ergo får man mange forskjellige sannheter, fordi vi alle tenker ulikt, og med vårt ego foran (ihvertfall de fleste setter sitt ego foran).

 

Mens, virkeligheten er det den er. Mennesket har ingen makt over virkeligheten, annet en at de kan flytte på et par steiner for å lage en demning og et hjem for en frosk eller noe sånn. :p

Virkeligheten blir like brutal mot andre frosker som står i fare for å tørke ut. Virkeligheten forandrer man ikke fullt så enkelt på.

 

Sannheten er et noe mer flyktig tema, tenker nå jeg. :blink:

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Nei hun har ikke barn, og jeg har vert i et forhold før men hun var like gammel som meg.

Etter min mening så kommer dette til og gå rett i dass.

 

Men tommel opp! Hadde jeg vært 16 år og knulla ei på 26 år så hadde jeg vært stolt av meg selv! Respekt til deg! :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...