Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 år gammel gutt og 26 år gammel jente.


Anbefalte innlegg

Hvis jeg ser tilbake på mitt 16-årige selv ville jeg ikke sagt at han var i stand til å fatte veloverveide beslutninger om noe som helst, kanskje aller minst sexlivet. Men siden jeg ikke kjenner verken trådstarter eller pulevennen hans må jeg nesten la tvilen komme dem til gode, selv om jeg i utgangspunktet er enig i at dette ikke ser helt bra ut. Kan se for meg at en spesielt moden 16-åring kan ha et meningsfullt forhold til en spesielt umoden 26-åring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 16 år og har hatt sex med ei jente på 26 år. Jeg har også fått følelser for henne. Vi har hatt sex i ca to måneder. Hun elsker å ha sex med meg. Kunne vi fått et godt forhold i lag? Som kjærester? Eller har jeg ingen sjanse? Hu sier hun liker meg godt. Anonymous poster hash: abb65...855

Mitt råd:

 

Forsett med og bare ha sex sammen, såpass stor aldersforskjell når det gjelder forhold så ender det som regel dårlig (min erfaring fra venner?

 

Derfor jeg bare har hatt sex (uansett hvor snill hu er, eller hvor betatt jeg er av hu)

 

Nå er jeg 24, hu var 36 så blir omtrent samme aldersforskjell på oss begge

 

Mange fine milf der ute :D

Endret av Grievdus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg er 16 år og har hatt sex med ei jente på 26 år. Jeg har også fått følelser for henne. Vi har hatt sex i ca to måneder. Hun elsker å ha sex med meg. Kunne vi fått et godt forhold i lag? Som kjærester? Eller har jeg ingen sjanse? Hu sier hun liker meg godt. Anonymous poster hash: abb65...855

Mitt råd:

 

Forsett med og bare ha sex sammen, såpass stor aldersforskjell når det gjelder forhold så ender det som regel dårlig (min erfaring fra venner?

 

 

Forhold ender som regel dårlig. Spesielt de man innleder som 16-åring. Det er et dårlig argument for å ikke forsøke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Forhold ender som regel dårlig. Spesielt de man innleder som 16-åring. Det er et dårlig argument for å ikke forsøke.

Han er 16 år og hu er 26 år, det vil ikke funke.

 

Eneste grunnen for at jeg nevner det er at jeg ikke vil at noen skal oppleve kjærlighetsorg som i seg selv aldri kommer til og funke uansett...

 

Men for guds skyld prøv om du vil det :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg vil gjerne ta sjansen på et forhold med henne for eg liker henne veldig godt. Jeg har ikke sagt det til foreldrene mine, men de må godta de jeg elsker. Vil ikke bare ha sex med henne. I klassen min er det ei jente som er sammen med en på 23 år og det går fint.

Lenke til kommentar

 

den ligger et hakk under denne på forumet.....

Ja, men ettersom det ikke er noe hylekor eller kritikk i den tråden kan det umulig være den tråden det blir referert til. Med mindre Biggan slang ut en kommentar uten å ha lest tråden, men bare ett ønske om å kverulere på forskjellsbehandling av jenter og gutter.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

For det første var jenta i denne tråden 15 år gammel, noe som gjør ett seksuellt forhold ulovlig. I tillegg ville hun blitt stemor til ett barn. Kan ikke sammenlignes med denne saken! En saklig diskusjon omkring seksuell lavalder er heller ikke ett hylekor.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

En saklig diskusjon omkring seksuell lavalder er heller ikke ett hylekor.

 

Skal man ha en saklig diskusjon rundt dette. Da må folk kutte ut subjektive påstander, moralistiske og lærte holdninger. Samt troen på at 5 millioner mennesker vet og kan alt her i verden og alt vi gjør er riktig. Altså å legge fra oss den arrogante norske holdningen.

Lenke til kommentar

Hei anonym, nå er jeg selv en 21 år gammel mann som alltid liker
lettkledde 19-åringer og 20-åringer (men ikke blitt sammen med noen ennå).

Men hvorfor skal man bry seg om andres forhold? Ja merkelig det hylekoret/

"moralens voktere" som tror de alltid har rett i alt.

Ingen problem med forhold om begge liker hverandre/ønsker å
bli glad med hverandre. Alle vokser opp og blir voksne uansett.
Love is love, uansett hvordan man man vrir og vender på det.
Det samme med homoseksualitet, love is love uansett.

Så om dere liker hverandre, så er det ingen og ingenting som
kan hindre dere i å være sammen/bli bedre kjent. Lykke til videre.
Love is love.

Endret av raichu
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men hvorfor skal man

bry seg om andres forhold? Ja merkelig det hylekoret/

"moralens voktere" som tror de alltid har rett i alt.

 

Moralister har alltid forpestet vårt land med deres moralske syn, som kun er basert på subjektivt vås. Tenk så fredfullt det ville vært om folk passet på seg selv og ikke la den nysgjerrige nesa si opp i alt? La folk leve som dem vil. Så lenge ingen skader andre, så skal folk få gjøre som dem vil. Selv om jeg vet av erfaring at moralister vil kunne kverulere rundt det siste jeg her skrev.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Men hvorfor skal man

bry seg om andres forhold? Ja merkelig det hylekoret/

"moralens voktere" som tror de alltid har rett i alt.

 

Moralister har alltid forpestet vårt land med deres moralske syn, som kun er basert på subjektivt vås. Tenk så fredfullt det ville vært om folk passet på seg selv og ikke la den nysgjerrige nesa si opp i alt? La folk leve som dem vil. Så lenge ingen skader andre, så skal folk få gjøre som dem vil. Selv om jeg vet av erfaring at moralister vil kunne kverulere rundt det siste jeg her skrev.

 

Ja helt riktig. Moralister er nok så usikre på seg selv, at dem ikke har noe annet å gjøre

enn å dømme andre enn seg selv.

Endret av raichu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg vil gjerne ta sjansen på et forhold med henne for eg liker henne veldig godt. Jeg har ikke sagt det til foreldrene mine, men de må godta de jeg elsker. Vil ikke bare ha sex med henne. I klassen min er det ei jente som er sammen med en på 23 år og det går fint.

Bare av ren nysgjerrighet, har hu barn? Å har du vært i noe forhold noen gang?

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

 

Men hvorfor skal man

bry seg om andres forhold? Ja merkelig det hylekoret/

"moralens voktere" som tror de alltid har rett i alt.

 

Moralister har alltid forpestet vårt land med deres moralske syn, som kun er basert på subjektivt vås. Tenk så fredfullt det ville vært om folk passet på seg selv og ikke la den nysgjerrige nesa si opp i alt? La folk leve som dem vil. Så lenge ingen skader andre, så skal folk få gjøre som dem vil. Selv om jeg vet av erfaring at moralister vil kunne kverulere rundt det siste jeg her skrev.

 

 

Og med det så kveler du enhver motdebetant som en moralistisk synser som kun tenker vås om h*n ikke er enig med deg?

Jeg sier ikke at jeg er uenig med deg, men jeg er uenig i måten som du går inn i denne debatten på.

Endret av bytrollet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...