Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha bilen på service, og må også reparere ruten for steinsprut, evt bytte ruten. Er det stor prisforskjell på å ta det hos Hurtigruta e.l. vs Volkswagen verksted? Hadde vært greit å slå to fluer i en smekk, men om det er snakk om tusener i forskjell så får jeg dele opp.

Fikk steinsprut i frontruta, midt i hovedsynsfeltet, så frykter at ruta må byttes... og jeg har kun ansvarsforsikring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte Arbeiderpartiet. De er det partiet som treffer mest på ting jeg bryr meg om, selv om Høyre også føles veldig bra og var nær ved å bli valgt. Lite sugen på KrF og Frp i regjering.

Skrevet (endret)

Etter at Mané fikk rødt på lørdag har jeg bestemt meg for å stemme blått..

[...]Alt for mye polariserende retorikk fra deres politikere og enda verre fra tilhengerne.

Er jo ikke hva de sier som betyr noe. Handling teller mer!

Edit: Og i mine øyne virker AP handlingslammet.

Endret av indahla
  • Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Stemte Arbeiderpartiet. De er det partiet som treffer mest på ting jeg bryr meg om, selv om Høyre også føles veldig bra og var nær ved å bli valgt. Lite sugen på KrF og Frp i regjering.

Er senterpartiet og mdg så mye bedre? :p
Skrevet

Nei. Mdg er på høyde med Frp, i form av politikk jeg driter i. Senterpartiet mener jeg er flere hakk over, selv om de er et parti for distriktet.

Skrevet (endret)

MDG er jo konge de banan. Skikkelig peiling å hvordan de skal få ting til!

Du glemte å skrive hvorfor banan...

Endret av Jotun
Skrevet

Hvis jeg hadde stemt det samme som 8% gjorde på skolevalget på den største videregående skolen i fylket, hadde det blitt Alliansen...

Men det ble det ikke.

Skrevet

"Men på fjerde plass, overraskende for flere, havnet Alliansen. Partiet som ble stiftet av siviløkonomen Hans Jørgen Lysglimt Johansen (45) 22. november i fjor og har som hovedsaker å arbeide for å melde Norge ut av EØS og Schengen-samarbeidet.

Lederen selv har lagt ut flere videoer på Facebook der han går ut mot blant annet «neger-kulturens» påvirkning på norsk ungdom og jødenes påståtte makt over norske politikere. Han raser mot innvandring til Norge – og sier han tror flere av partifellene i Alliansen også er med i nazigruppa Den nordiske motstandsbevegelsen, melder Dagbladet."

Skrevet

MDG er jo konge de banan. Skikkelig peiling å hvordan de skal få ting til!

Du glemte å skrive hvorfor banan...

Vetafan. Liker det dem ønsker å gjøre med miljø, ruspolitikk og kollektivtrafikk. Samtidig liker jeg lederne. Egentlig ganske random valg. Er visst "min plikt å stemme" så da får det bli random, da..

Skrevet

[...]Alt for mye polariserende retorikk fra deres politikere og enda verre fra tilhengerne.

Er jo ikke hva de sier som betyr noe. Handling teller mer!

Edit: Og i mine øyne virker AP handlingslammet.

Er ikke så stor fan av Frp sine handlinger. Jeg føler vi går bakover ved at de får makt.

Men synes ikke Erna har vært noen dårlig statsminister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...