Gå til innhold

Leicester v Liverpool


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig med 3 poeng. Jeg synes opptredenen var godkjent. Spesielt andre omgang var bra. Forsvaret har sine blundere som vanlig denne sesongen, men det har vist noen tendenser til fobedring. Kolo kommer til å forbli i den bakre fireren fra nå av.

 

Mignolet var ikke god idag, og har skyld i Leicester sitt mål. Lambert var også litt tam i dag synes jeg.

 

Midtbanene har begynt å fungere veldig bra nå. Gerrard flyttet opp offensivt har fungert bra, så nå håper jeg BR fortsetter med dette. Herlig med 3 målscorere fra England :D

 

Spennende 3 kamper i vente nå (Sunderland, Basel og United). :)

Lenke til kommentar

Patetisk innsats av samtlige i dag. Null og nada bevegelse rundt ballfører hele jævla kampen, rev meg i håret helt fra starten. Og de få gangene det var noen som gikk på løp kom ikke pasningen, eller den var ræva slått. Kontrastene fra i fjor er enorme ass, alle spiller med null selvtillit og de virker tunge i bena.

 

Og for guds skyld, finn en ny keeper i januar. Benk Skrtel. La Lovren spille seg trygg ilag med Toure. Jeg er helt sikker på at han kommer seg etterhvert, men han trenger litt hjelp fra gamlefar selv.

 

Hvor treg og lat er lallana btw? Tipper Carra kunne spurta fra han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både glenny og skrtel har vært begredelige, og det siste skrtel gjør er i hvert fall å "holde oss sammen". Han vant knapt nok en duell i hele går, 90% av rotet i forsvaret er på han. I går prøvde han til og med å vende med ball på 16m med mann i rygg i stedet for å måke unna, og det ble nesten baklengs. For ikke å snakke om holdingen og villmannsfaktene han har for seg hver eneste kamp(dødballer).

 

Angående Lallana så ble jeg veldig oppgitt av han i går. Sto ofte på som en statue på sidelinja og ventet på at noen andre skulle finne på noe lurt. Null initiativ, og ble fraløpt gang på gang. Troddd virkelig han var kjappere til beins enn hva vi har sett til nå.

 

e; Jeg vil mye heller se at vi begynner å spille Lovren foran Skrtel, slik at han får erfaringen og en lærekurve. Han har ikke akkuratt innfridd til forventningene, men to be fair, det har ingen gjort i år. Å la han få spille med Toure, frem til Sakho er tilbake, tror jeg hadde vært bra. Lovren kommer til å bli knallgod med litt tid. Book it, cook it osv..

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

 

Kolo kommer til å forbli i den bakre fireren fra nå av.

Det er IKKE et godt tegn!

Lambert var også litt tam i dag synes jeg.

Uenig! Han jobbet og skulle hatt mange frispark han ikke fikk. Headet også ned til det første målet. Fortjener plassen så langt.

 

 

Synes Kolo gjorde sakene sine bra. Han har noen komiske inngrep en gang i blant, men jeg føler at han allikevel har mer kontroll sammen med Skrtel enn det Lovren har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...