Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeff Kaplan snakka litt på Overwatch-forumet om forskjellige ting de har tenkt å legge til så fort som mulig (for dem) etter launch. Skal se om jeg ikke finner igjen posten.

 

 

Her er for øvrig en god grunn til at jeg liker å spille Mercy.

 

e: Her:

 

«Yes. We plan to add additional heroes over time. We're still not sure how many or at what rate but we have a lot of cool hero ideas we want to see come to life.»

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig at de legger til flere etterhvert, men uansett så har de gjort en kanonbra jobb med de som er. De to eneste jeg virkelig hater (å spille mot) er Mei og Bastion. Bastion får alt for mange POTG. Burde ikke være mulig for Bastion å få POTG med mindre det er 4+ kills i klippet, og selv da er det ikke spesielt imponerende.

Mercy er konge. Spiller henne ofte selv. Prøver å kjøre Tank/Support så mye som mulig hvis ikke andre gjør det. Vil heller vinne enn å få POTG med Bastion.

Lenke til kommentar

Herlig at de legger til flere etterhvert, men uansett så har de gjort en kanonbra jobb med de som er. De to eneste jeg virkelig hater (å spille mot) er Mei og Bastion. Bastion får alt for mange POTG. Burde ikke være mulig for Bastion å få POTG med mindre det er 4+ kills i klippet, og selv da er det ikke spesielt imponerende.

 

Mercy er konge. Spiller henne ofte selv. Prøver å kjøre Tank/Support så mye som mulig hvis ikke andre gjør det. Vil heller vinne enn å få POTG med Bastion.

 

Bastion er i grunn ikke så vanskelig å countre, er i grunn mange heroes som kan ta seg av han ganske så greit. Mei er i grunn litt verre, men Tracer countrer henne ganske så greit.

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Gøy spill, men rakett dama, snipern og Tracer er jæklig irriterende. Finner liksom ikke noe effektiv som virker med dem. Har prøvd med Mei og D-va, men de tre er kjipen. Bastion og de andre er ikke så irriterende etter at man har lært seg noen triks. 

Rakettdama / Pharah: Roadhog og hook dem ned hvor du kan kverke dem.

Snipern / Widowmaker: Bare peek and poke så kan du ta dem med de fleste. Jeg har tatt flere med Mercys pistol.

Tracer: McCree (cowboyen) om han får av en flashbang, Widowmaker kan ta dem ut med ett skudd om du ser hvor hu kom fra, slik at om du misser første skudd, kan du gjette deg til hvor hun hopper tilbake til, og mange andre.

 

I og for seg ganske lett å prøve ut forskjellige ting, og så er det jo greit å kunne skifte til hva enn søren man vil om noe ikke fungerer med den karakteren man bruker. Ofte har jeg skifta fra Mercy til Lucio eller Zenyatta når jeg enten trenger mer heals, eller mer dmg. Lucio har jo en ganske grei AoE-heal, i tillegg til speedboost, og Zenyatta fungerer utmerket når man bare slenger en orb på den man vil heale, og så ta ut alt og alle som kommer mot deg med dmg-orben. Og når du får opp ult-en … AoE-heal. :D

 

Når jeg ikke spiller support, liker jeg å prøve ut forskjellige folk, eller tar et custom game e.l. for å lære meg maps, og hvor jeg evt. kan og ikke kan lande med Pharah, eller gode snipe-spots for Widowmaker og Hanzo. Eller, eller, eller … Eller gode steder for turrets for Symmetra og Thorbjörn.

Lenke til kommentar

Ca lvl 20 på beta, fryktelig artig :)

 

Har møtt folk som er på 30 og 40 tallet.

 

Merker at en må ha litt tid med hver enkelt for å finne flyten.

 

Dette er allerede det Blizzard spillet jeg har lagt mest tid i og værre blir det nok etter release :)

Lenke til kommentar

Blitt masse Overwatch i helgen og jeg må bare gi blizzard en applaus for dette altså, virkelig. Gikk inn i betaen med veldig lite forventninger og kanskje et litt magert førsteinntrykk. Dette endret seg veldig raskt etter jeg fikk testet de forskjellige heroene og sett hvor dyp strategi det faktisk er i komposisjonen og hvor utrolig unike og kule de forskjellige heroene er.

 

Det har absolutt vært best når vi har vært 3+ på voice og spilt som et lag, jeg har fremdeles ikke opplevd å høre noen på ingame voice chatten, håper dette endrer seg ellers blir det litt meningsløst å queue alene tror jeg. Dette kan jo fort endre seg når flere får satt seg litt inn i strategi og slikt.

 

Gleder meg virkelig til release nå hvertfall, det er sikkert. Og gleder meg stort til competitive play også. :)

Lenke til kommentar

Vi i Brigaden spiller Overwatch fortiden, og kommer til å fortsette med det etter release.

 

Har du lyst til å spille med oss og/eller bli en del av klanen, så stikk en tur over til Brigaden.eu

Møt oss gjerne på Discord.

 

Vi er en norsk gjeng. 

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Gøy spill, men rakett dama, snipern og Tracer er jæklig irriterende. Finner liksom ikke noe effektiv som virker med dem. Har prøvd med Mei og D-va, men de tre er kjipen. Bastion og de andre er ikke så irriterende etter at man har lært seg noen triks. 

D.va er ikke så verst om du bruker "hit n run" taktikk. Fly inn, skyt, fly ut og finn healing når anledningen byr seg.

Hun er ikke noe særlig god tank pga lang cooldown på skjoldet og lav dmg på avstand. Beste er å fly rundt og prøv å kom bak intetanende spillere. Med flygingen kan hun komme seg hvor som helst.

Mister du mekken er det best å holde seg passiv og la motstanderen komme til deg (kite).

 

Treffer du noen når du flyr så tar de også skade, men vet ikke hvor mye (har fått noen kills på denne måten).

 

Bruker du skjold og flyr så kan du komme helt inn på Bastion, men spørs om du får gjort nok skade til å ta han ut uten å miste mekken først. Bastion har insane dmg når han setter seg ned.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Overwatch var blant spillene med flest seere på twitch tidligere idag, er nok flere som føler det samme :p

 

Begynner å lure på om en ekstra hero er klar til release, siste animasjonsfilmen som kommer på søndag heter bare "Hero" og handler om Soldier 76 og en "uventet komplikasjon".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...