Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Har de virkelig vært så sparsomme med beta-nøkler? Jeg har Beta fant jeg ut nå!  :wee:  Har lurer på om jeg har hatt den en liten stund også. Har stått "innstall" lenge. Om jeg gidder å selge kontoen er jeg usikker på. Har alle spill fra Blizzard på den.. Samt utallige timer played i spill som WoW, Diablo, pluss en del kort på HS :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke de er så veldig sjeldne. Blizzard pleier som regel være ganske generøse. Det er nok bare mange som er veldig utålmodige :)

 

Tror jeg har fått alpha/beta invites til det aller meste Blizzard lager.

 

De er generøse etter hvert, men nå i starten er det sannsynligvis ikke mer enn 1% (kanskje 2) som har fått invite. Tror det tok 9 måneder fra Heroes of the Storm alphaen begynte til jeg fikk invite, selv da var spillet fortsatt i lukket beta :p Forhåpentligvis går det litt kortere tid denne gangen.

 

 

Dette er en ny overwatch hero, litt spesiell måte og annonsere/tease på:

http://wcs.battle.net/sc2/en/players/dva

 

Ingen abilities eller hva slags våpen hun bruker er kjent, kommer nok på blizzcon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kommer på konsoll (xbox, ps4) og PC (windows).

Har desværre ikke fått beta, noe som erger meg, da jeg gjerne hadde betalt for å få en. (Sett på svartebørsen, men det er litt vel overprisa foreløpig).

 

Tre nye heroes er lansert idag. D.va, Mei og Genji. Ser ut til å bli morsomme heroes å spille.

Har prøvd betaen gjennom en kompis, og må si at jeg er ganske hooked. Fulgt med på spillet siden blizzcon i fjor, og kjøpte virtual ticket kun for å høre om utviklingen.

 

Spent på hvordan blizzard har tenkt å tjene penger på dette. Foreløpig pris er på 40-60 euro, noe som er overkommelig, men hva mer skal de ta betalt for?

Lenke til kommentar

"Foreløpig ingen planer om å selge individuelle heroes for cash, de 21 som er nå føles som et riktig antall for launch og tiden framover"

 

Det ble sagt under nattens Overwatch panel. Med €40-€60 upfront bør det vel holde med å ta seg betalt for kosmetiske ting for å holde utviklingen i gang.

 

Alle 3 heroes som ble lansert hadde veldig sterke defensive abilities spesielt rettet mot å kontre noen av de bedre ultimatene i spillet. Tenker på Icewallen til Mei, reflecten til Genji og den point defense drone aktige tingen til D.va., interessant.. D.Va sitt konsept virket for øvrig tatt rett ut fra Titanfall, de refererte til og med til henne som "pilot" ved flere anledninger.

 

 

edit: bekreftet at 0,33% har fått beta, altså 1 utav 300 som har signet opp. Skal være ekstremt heldig for å ha fått invite

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

0,33, inkludert streamere. Vil fortsatt kun tro det er en maks 100-300 streamere/youtubere som har fått betanøkkel. Første waven fikk ikke en gang alle på friends & family.

 

Har kommet en artikkel angående om Overwatch vil ta betalt for mer etter release. Kan leses her.

 

Et lenger intervju som dekker det meste kan leses her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første beta test weekend er allerede nå på fredag

 

http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19964704/overwatch-beta-test-weekend-november-20-23-17-11-2015

 

Kommer sikkert til å være problemer med lagg og servere som går ned osv, da hele poenget er å pushe serverne til bristepunktet. Det er også noen maps man ikke får tilgang til.

 

"We'll be opening up ​Overwatch beta to alot more players", kanskje er det lov å håpe på invite til dette

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...