Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Spilt overwatch en del i går med en vennegjeng. Når vi er 6 stk. Og da er det virkelig gøy. Er ikke spesielt gøy alene da det blir vanskelig å samarbeide. Men det gjelder jo mange spill.

 

Ser frem til flere heroes og evt game modes i fremtiden. De hadde visst testet CTF internt men hadde funnet ut at det ikke var noe særlig.

Hvilken plattform spiller du på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Spilt overwatch en del i går med en vennegjeng. Når vi er 6 stk. Og da er det virkelig gøy. Er ikke spesielt gøy alene da det blir vanskelig å samarbeide. Men det gjelder jo mange spill.

 

Ser frem til flere heroes og evt game modes i fremtiden. De hadde visst testet CTF internt men hadde funnet ut at det ikke var noe særlig.

Hvilken plattform spiller du på?

 

Finnes det på noe annet enn pc?  :blush:

Lenke til kommentar

 

 

Spilt overwatch en del i går med en vennegjeng. Når vi er 6 stk. Og da er det virkelig gøy. Er ikke spesielt gøy alene da det blir vanskelig å samarbeide. Men det gjelder jo mange spill.

 

Ser frem til flere heroes og evt game modes i fremtiden. De hadde visst testet CTF internt men hadde funnet ut at det ikke var noe særlig.

Hvilken plattform spiller du på?

 

Finnes det på noe annet enn pc?  :blush:

 

Det politisk korrekte svaret er sikkert nei, men jeg lar meg i hvert fall underholde med både pc og konsoller :)

Lenke til kommentar

Bastion trenger nerf snart. Han får nesten alltid play of the game.

Play of the match betyr ikkje at han trenger nerf....

 

Jeg håper at ingen ting blir forandret på, fordi spillet virker for meg veldig balansert.

 

Kjedelig å dø av samme karakter hele tiden? Da får du gjøre noe med det, og bytt karakter :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som har noe tips til en som er gira på å bli god i overwatch? ta på seg en "fadderrolle"  :p

 

pc: uggis007

Det som kanskje kan hjelpe deg mest er å se på de proffe. Seagull spiller for et profesjonelt lag i Overwatch (tidligere TF2) og er ganske dyktig. Se på noen av twitch-streamingene hans og du lærer mye. Han er også flink å svare folk hvis du skriver når han livestreamer.

 

I linken her så spiller han som Genji på Temple of Anubis og gjør det kanonbra. 

https://www.twitch.tv/a_seagull/v/64896969?t=3h51m59s

 

Og går du på høydepunkter på streamen så ser du blant annet en runde med Bastion der han får 50 kills og mye annet bra. Ta til deg rådene, og se hvordan han spiller så lærer du mye!

 

 

Forresten er det bare å adde meg om dere vil spille litt. Mitt navn på Battle.net er Lundeful! See you out there.

Lenke til kommentar

 

Spilt overwatch en del i går med en vennegjeng. Når vi er 6 stk. Og da er det virkelig gøy. Er ikke spesielt gøy alene da det blir vanskelig å samarbeide. Men det gjelder jo mange spill.

 

Ser frem til flere heroes og evt game modes i fremtiden. De hadde visst testet CTF internt men hadde funnet ut at det ikke var noe særlig.

Hvilken plattform spiller du på?
Pc :)
Lenke til kommentar

Ødela POTG-klippet til en fyr med å fyre av bassen med Lucio :p https://gfycat.com/ThreadbareEnlightenedBalloonfish


Forresten, jeg sliter med at musepekeren kommer fram på skjermen. Spesielt etter at jeg har brukt C til å si noe eller gjøre en emote. Noen som vet hva problemet er? Veldig plagsomt. Prøvd å restarte. Forsvinner av og til, og så kommer den tilbake. Kjører fullscreen på W10, har ikke vært problem før i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Bastion trenger nerf snart. Han får nesten alltid play of the game.

En av de enkleste å drepe. Om du vet hvordan du dreper ham er det en free kill, hver gang. De fleste står jo bare på ett sted og skyter, noe som gjør Bastions veldig forutsigbare.

Er stor forskjell på enkel karakter å drepe, og enkel spiller å drepe. Vil tro en god spiller kan bli vanskelig å drepe uansett hvem h*n spiller som, og en dårlig spiller er lett å avlive uansett hvem h*n spill som. :) Men har akkurat installert det selv, så har ikke testet det ennå. Spiller på Xbone, btw. Er mest interessert i å ligge på sofaen og ta ting med ro, og bryr meg ikke om å vinne hver eneste kamp. Er mest interessert i å ha det moro. :)

Lenke til kommentar

 

 

Bastion trenger nerf snart. Han får nesten alltid play of the game.

En av de enkleste å drepe. Om du vet hvordan du dreper ham er det en free kill, hver gang. De fleste står jo bare på ett sted og skyter, noe som gjør Bastions veldig forutsigbare.
Er stor forskjell på enkel karakter å drepe, og enkel spiller å drepe. Vil tro en god spiller kan bli vanskelig å drepe uansett hvem h*n spiller som, og en dårlig spiller er lett å avlive uansett hvem h*n spill som. :)

Joda, forsåvidt sant. En dårlig Bastion er en som sitter og skyter på ett sted uten å bevege seg. Altså et lett stillestående mål. En god Bastion er en som konstant flytter på seg og finner nye steder å plassere seg på.

 

Jeg har forøvrig blitt helt hekta på å spille Mercy! Min favoritt så langt! Det er faktisk utrolig gøy å prøve å holde folk i live, og å kunne bli matchvinner med en godt timet resurrection er veldig tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...