Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen vil spillet så er battletaggen min Eriksen#2164

Er rank 30 i skrivende stund og vil derfor bli matchet med folk rundt det nivået.

 

Har ganske mange folk jeg spiller med så er ikke garantert at jeg får joina deg hele tiden men spiller heller med folk herfra en alene :p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Ser det er flere nye som har hoppet inn på Discord-kanalen til Brigaden.org

Flere er også velkomne 

 

Husker ikke Battle-tag mitt, men kan finne det seinere i dag. Vesentlig morsommere å spille med andre :)

Var innom discord på brigaden men alle rom er låst bortsett fra de 2 øverste. må man registrere seg ? ( på brigaden.no)

Lenke til kommentar

 

Ser det er flere nye som har hoppet inn på Discord-kanalen til Brigaden.org

Flere er også velkomne 

 

Husker ikke Battle-tag mitt, men kan finne det seinere i dag. Vesentlig morsommere å spille med andre :)

Var innom discord på brigaden men alle rom er låst bortsett fra de 2 øverste. må man registrere seg ? ( på brigaden.no)

 

 

Jeg skal se om vi kan få til et par "Public"-rom seinere i dag etter jobb.

Ja, stemmer. For å bruke visse kanaler må man være medlem eller bli dratt ned i rommet av noen som har rettigheter.

 

Blir nok noe spilling i kveld også :)

Lenke til kommentar

Litt snedig i dette spillet at man på et tidspunkt føler at man spiller helt konge som lag, men runden etterpå suger vi.

 

Noen andre som har den følelsen? Vi har vært 4-6 stykker sammen hver kveld, og det har vært mange gøye stunder, og mange frustrerende stunder. Slik som å tape 99% på "site" etter 4 minutter med overtid  :wee:

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat spillet. Kan si jeg ble fanget i hypen :) Jeg er en casual spiller og har ikke alltid anledning til å samle et eget team og blir da spillende alene. Er spillet casual/solo-vennlig?

Hvor lenge pleier en runde vare? Er helt noob på det, ikke spilt open beta engang.

Lenke til kommentar

Litt snedig i dette spillet at man på et tidspunkt føler at man spiller helt konge som lag, men runden etterpå suger vi.

 

Noen andre som har den følelsen? Vi har vært 4-6 stykker sammen hver kveld, og det har vært mange gøye stunder, og mange frustrerende stunder. Slik som å tape 99% på "site" etter 4 minutter med overtid  :wee:

 

Dere er nok ikke alene. Det som oftest skjer er at gruppen mister rytme og folk går i angrep 1 og 1, da er det for lett for det andre laget å cleare det. Det virker som at det er håpløst å rette det opp igjen, spesielt med pugs/random folk.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat spillet. Kan si jeg ble fanget i hypen :) Jeg er en casual spiller og har ikke alltid anledning til å samle et eget team og blir da spillende alene. Er spillet casual/solo-vennlig?

Hvor lenge pleier en runde vare? Er helt noob på det, ikke spilt open beta engang.

 

Som de fleste multiplayerspill, så er det enda mer moro med venner. Det gjør det lettere å koordinere og liknende. Jeg har det allikevel utrolig moro når jeg spiller solo. Det er også innebygd voice chat i spillet, så det er lett å få kommunisert. Trykker du på "P" in game, så kan du se hvilken voice chat du er i. Spiller man i gruppe havner man i group voice chat, da kan de være lurt å skifte til team voice chat i stedet, slik at man kan kommunisere med de andre på laget om nødvendig.

 

I open beta varierte gjennomsnittlig tid på en runde fra 6-9 minutter, avhengig av hvilken game mode/map.

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20119622

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Småforelska meg i dette spillet i betaen men har skjeldent til aldri noen å spille med så ser etter noen å spille sammen med på en litt fast basis.

Relativt rolig kar på 30 med tid til spilling så godt som hver ettermiddag/kveld.
Skillnivået mitt er vel ikke akkurat noe serlig å skryte av for øyeblikket men er gammel unreal/quake/tf2 spiller så skal vel få tilbake aimen over tid.
Discord/teamspeak etc er vel i grunn et must.

Spiller vel mest Mei men om det trengs gjør jeg det som regel ganske bra med Lucio og Reaper også.
Prøver for tiden å bli god med Zarya men uten noen å spille direkte med på lavt nivå blir det vanskelig å koordinere som henne.

Bnet tag: Thyristor#2702
Bare å adde for de som trenger en addition til gjengen sin eller om noen bare vil spille casual.

Edit: Har en ledig Discord server ferdig satt opp om noen er interresert i det.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Så lenge folk ikke har noe imot å prate engelsk så anbefaler jeg discord-serveren til /r/Overwatch på reddit. Alltid folk som leter etter noen å spille med. Å fylle et lag med 6 tar ikke mange minutter. Møtt mange hyggelige folk der. Brigaden er også fin, men ikke like mange som er pålogget, så er fint å slå seg sammen med /r/overwatch.


Er forresten bare å adde meg også Lundeful#2425.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...