Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var så naiv at jeg trodde de skulle annonsere WC4 :p Også var det bare noe som ser ut TF3... Blir sikkert gøy da, men akkurat nå er det bare litt bleeeeh.

Forstår ikke hvorfor Blizzard ikke lager WC4. Hele gamer miljøet har i mange år sett fram mot et nytt Warcraft.

Tror dere at det noen gang kommer noe WC4?

 

 

Uansett, så ser jeg frem mot å teste Overwatch.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Tja nå som SC sitt siste kapittel er over, kanskje neste RTS blir wc4? Det må vel blir mer wc3ish med helter og slikt, men blir kanskje vanskelig å gjøre noe som ikke bare blir en utvannet versjon av SC eller utvannet versjon av disse heltegreiene deres (hots osv)?

 

Gleder meg uansett til å teste Reaper. Og Tracer virker ganske så moro med mye triks oppi ermet.

Lenke til kommentar

WC4 kommer ikke så lenge WoW eksisterer.

WoW fornyer seg jo veldig ofte, det er også det eneste MMO som har lyktes i den grad innafor sjangeren. Folk er generelt ikke like opptatt av det grafiske i spill, men heller gameplayet. Skal ikke se vekk ifra at WoW vil leve i flere tiår til.

 

Det betyr jo at vi aldri får noe WC4 viss ikke Blizzard kjøper opp flere spillstudioer som etterhvert kan overta vedlikeholdsarbeid på Starcraft, Hearthstone og Overwatch.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Tror nok Slai er inne på det her. WC4 kommer ikke mens de fortsatt driver å gir ut SCII trilogien, disse to spillene ville jo vært i direkte konkurranse med hverandre. Legacy of the Void kommer neste høst sannsynligvis, så tipper jeg vi får se WC4 2-3 år senere.

 

Kommer garantert til å prøve Overwatch, men jeg blir typisk lei av skytespill etter en måneds tid, spørs om dette klarer å holde lengre på interessen.

Lenke til kommentar

Virker som blizzard har et skjult samarbeid med både Pixar, Disney og TF2 og lanserer OverFail. Nuff said.

Jeg blir så oppgitt. Jeg forstår at det ikke er tøft å like Pilar, Disney og alt annet som har en tegneserieaktig grafikkstil i din alder, men når (hvis) du vokser opp vil du innse at bare fordi noe ser fargesprakende og "barnslig" ut, så er det ikke flaut å like det.

 

OverFail... Det er ikke verdt å kommentere engang.

 

Sukk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det skal være veldig lettkjørt, slik alle blizzardspill er, så ville ikke tenkt noe spesielt ift overwatch der.

Takk for raskt svar @slai :)

Vet dette er så klisje som det går ann å bli.. men kan dere se om dette er et greit build for dagens/ fremtidens spill.

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1470033&su=8407A3CC-5D00-47F4-8BAC-9384EABB8130

Tenker da bf4, SC3, WoWexpansion( trenger ikke å ha alt på ultra, men liker smooth framerates )

Ville ha stor lagringsplass og pålitelighet så jeg valgte en enterprise disk fra WD

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Enda et blizzard spill jeg faktisk kan tenke meg og spille ;) og det sier en som ikke liker fps spill spesielt godt, så får jeg vel heller se da når man en dag får prøvd seg om jeg synes det er moro :)

Blir jo fint visst det er mange noobs innenfor fps sjangeren som blir å spille dette, da levler man jo fortere opp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...