Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har lagt til alle.

 

min id er PantZerman#2632

 

Spiller mest D.Va, men ikke noe problem å bruke andre.

Klarte å få en 21 streak med D.Va, syk følelse.

 

Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

 

Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. 

 

 

Hold naturligvis avstand, pass på så hun ikke kan blokke en choke/gang bak deg. Angrip med en annen når hun er alene. 

Lenke til kommentar

 

 

Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. 

 

 

Hold naturligvis avstand, pass på så hun ikke kan blokke en choke/gang bak deg. Angrip med en annen når hun er alene. 

 

Spiller som oftest pub alene, dermed litt vanskelig å kommunisere med de andre på laget, spiller vanligvis også Reinhardt som er det naturlig byttet, mulig derfor jeg også biter meg ekstra merke i hvor plagsom den skapningen er.

Lenke til kommentar

Spiller ofte alene, men har fått kjøpt meg mic og installert discord. Er for gammel og opptatt for tryhard, så har for det meste vært casual. Foretrekker å spille med folk som liker å vinne, ikke med de som foretrekker solo kills og potg (som man ofte finner i pub)!

 

Nam#2946

Lenke til kommentar

Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc?

Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet.

 

En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree.

 

Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen.

 

Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil)

Lenke til kommentar

Han er bra ja men ikke noe som burde justeres på. Han er farlig på kloss hold men så mange andre som kan håndtere han. Hanzo og Genji kan lett countre han på avstand, samme med Widowmaker. Om ikke en av de 3 klarer det så kan Reinhardt bringe andre heroes på kloss hold for å ta han ut. Jeg er ikke noe fan av ultimaten hans heller, vanskelig å få drept flere med til tider.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg har lagt til alle.

 

min id er PantZerman#2632

 

Spiller mest D.Va, men ikke noe problem å bruke andre.

Klarte å få en 21 streak med D.Va, syk følelse.

 

Men ugh, andre som sliter med Mei? hver gang jeg støter på henne føler jeg at det bare er å legge ned stikka, poengløst å prøve, med mindre du er McRee. 

 

39 kill i en game. Tror 19 var lengste kill streak.

post-11110-0-03955900-1464803498_thumb.png

Lenke til kommentar

Har vært helt oppslukt av spillet siden release. Men ender ofte opp med å spille alene, eventuelt med en venn eller 2. Gjør det skarpt med Junkrat, Phara eller Torbjorn, men er udugelig som support (helt ok med Lucio og Symetra). 

 

Legg meg gjerne til for å spille en smule mer taktisk en solo, Phelix#2177

 

Har ingen intensjoner om noe proff spill, men liker å vinne ;)

Lenke til kommentar

Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc?

Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet.

 

En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree.

 

Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen.

 

Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil)

Ganske så bekreftet på de offisielle forumene at McCree skal nerfes. Høyreklikk, roll, høyreklikk for å ta hele livet til en tank er problematisk (ifølge en av utviklerne).

 

Tracer er utrolig morsom syns jeg, men man merker veldig godt latency og "favour the shooter" med henne. Dødd utallige ganger etter å egentlig ha blinket bak en vegg eller etter å ha brukt recall.

Lenke til kommentar

 

Da er det klart fra min side at Mcgree er mest op class in-game, nerf inc?

Ikke har den bra damage men også bra CC som counter veldig mange andre class. CC er helt alright, men skaden Mcgree gjør er bare absurd, er man enda god med Mcgree, det endrer hele gamet.

 

En annen som er insane er Tracer men dem har ikke håp i havet mot en som spiller Mcgree.

 

Som healer så er tracer det verste jeg vet, men å ha en Mcgree i laget fikser biffen.

 

Om det ikke nerfes så er det nesten 100% sikkerhet fra min side at Mcgree vil finne plass i alle teams. (som selvsagt ikke kjører super lame stil)

Ganske så bekreftet på de offisielle forumene at McCree skal nerfes. Høyreklikk, roll, høyreklikk for å ta hele livet til en tank er problematisk (ifølge en av utviklerne).

 

Tracer er utrolig morsom syns jeg, men man merker veldig godt latency og "favour the shooter" med henne. Dødd utallige ganger etter å egentlig ha blinket bak en vegg eller etter å ha brukt recall.

 

Jeg har merket at Tracer ikke blir "borte" når hu blinker, du kan være heldig og treffe tracer i den "strålen" som hun blir til i det hun blinker. Jeg vet ikke om dette er en bugg men tracer har mange ganger da jeg har spilt junkrat blinket over mine granater/feller og blitt fanget eller truffet av granater. Det samme har skjedd på recall, at hun på en eller annan måte blir spolet tilbake men har fortsatt mulighet til og bli truffet mens dette blir utført. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...