Gå til innhold

[Løst] Er Destiny et spill jeg må kjøpe?


Daniel598

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles uferdig. Ingen god story (seriøst, den er locket ned til å lese kort på en nettside nærmest). Ingenting grenspennende i gameplayet.

 

Fremdeles noe som fikk meg til å spille det veldig mye i litt over en måned, men nå er jeg drittlei spillet og kommer nok ikke til å game det før nytt DLC i desember minst.

 

Bedre å bruke penger på andre spill i høst. Far Cry 4, GTA V til PS4 o.s.v.

 

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bedre å bruke penger på andre spill i høst. Far Cry 4, GTA V til PS4 o.s.v.

 

Har tenkt å kjøpe Far Cry 4, GTA V (igjen), Battlefield Hardline og Call of Duty: Advanced Warfare uansett. Spørsmålet er om jeg burde kjøpe Destiny i tillegg. Storyen har ikke så veldig mye å si for min del så lenge spillet er gøy.

Lenke til kommentar

Kjøp spillet.

Jeg har ikke spilt det selv, men man skal ALDRI ta andres meninger angående spill til seg.

Om man liker et spill eller ikke, er fryktelig individuelt.

Jeg kan ta Watch Dogs som et eksempel.

Folk kommer og forteller meg hvord dårlig det er, jeg kjøper det, jeg spiller og synes det var kult.

Sant.

Digget Watch Dogs selv.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke særlig store forventninger, men så for meg at det var "Halo" med Diablo/World of Warcraft-inspirert loot-fokus. Storyen er tynn, men det er som en tutorial å regne. Moroa lager du selv med venner i "end game". Har du lite venner eller er lite sosial så er dette nok ikke kjempeartig i lengden.

 

Jeg personlig elsker jaget etter bedre utstyr, samt utfordringer som skal knuses sammen med kompiser eller halvveis fremmede som jeg har møtt på forum etc og som har samme interesse etter bedre loot som jeg.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

 

 

Repeterende spill er ikke gøy.

 

Derav elendige spill som Tetris, PacMan, Pinball, Billiard, FIFA, bilspill, poker, UNO, eller folk som spille CoD eller Counter Strike om og om igjen.

 

Forskjellen på disse du nevnte og destiny er at de er kompromissløse i den forstand at du kan bare hoppe inn og ut, uten at du går glipp av noe, i Destiny må du inngå et forlik som tilsier at du skal farme, grinde, for og så levle opp karakteren din.

Lenke til kommentar

 

 

Repeterende spill er ikke gøy.

 

Derav elendige spill som Tetris, PacMan, Pinball, Billiard, FIFA, bilspill, poker, UNO, eller folk som spille CoD eller Counter Strike om og om igjen.

 

 

Det finnes forskjellige varianter av dette. Destiny får kritikk for å ikke gjøre det på en gøy måte. Det vil si en måte man fort går lei av.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Repeterende spill er ikke gøy.

 

Derav elendige spill som Tetris, PacMan, Pinball, Billiard, FIFA, bilspill, poker, UNO, eller folk som spille CoD eller Counter Strike om og om igjen.

Det finnes forskjellige varianter av dette. Destiny får kritikk for å ikke gjøre det på en gøy måte. Det vil si en måte man fort går lei av.

Nåjaa, spilt destiny i 130 timer. Er jeg gira nok på cod/bf blir det kun 60-70 før jeg er møkklei

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Repeterende spill er ikke gøy.

 

Derav elendige spill som Tetris, PacMan, Pinball, Billiard, FIFA, bilspill, poker, UNO, eller folk som spille CoD eller Counter Strike om og om igjen.

 

 

For noen elendige eksempler. Disse spillene er på ingen måte repeterende.

 

Tetris er nå mye mer repeterende enn Destiny f.eks.

Lenke til kommentar

 

 

 

Repeterende spill er ikke gøy.

 

Derav elendige spill som Tetris, PacMan, Pinball, Billiard, FIFA, bilspill, poker, UNO, eller folk som spille CoD eller Counter Strike om og om igjen.

 

 

For noen elendige eksempler. Disse spillene er på ingen måte repeterende.

 

 

hahahah, da lurer jeg fælt på hva du legger i ordet "repeterende" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...