Gå til innhold

"Sippe kaffe"-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en søndagsgreie med Life is Strange. Sove ekstra lenge, stå opp etterhvert, subbe rundt i tøfler og morgenkåpe, sette på kaffen og smøre en sandwich. Deretter bære det med seg, sette seg til rette i godstolen foran TVen og fyre i gang spillet. Det passet utrolig bra for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heroes of might & magic (Jeg liker 4'ern)

Civilization (4'ern her også)

Europa universalis 4, crusader kings 2 og hearts of iron 3

Anno 1404

Cities skyline

Mount & Blade warband

Total War (Attila eller Shogun 2 i moderne tid)

FTL: Faster than light

 

Edit: Brillefin tråd :)

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar

Sett på Kaffetrakteren, spinn opp en god LP plate med litt rolig god-musikk, skru ned lyden litt på PCen og fyr opp Command & Conquer.

 

Min personlige favorit til dette formålet er Generals

 

For å gjøre det ekstra smooth, skru ned vanskelighets graden til easy eller normal og lek deg med fi og bygg opp en massiv base i skirmish mode :)

Endret av Stampy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris.

 

Helt utrolig pris, om den stemmer. Er det noen som faktisk har fått bestilt til den prisen? (er ikke hjemme og kan teste).

 

Ser ut til å være helt andre priser på denne på om en sjekker USD/EUR-priser, så jeg mistenker at dette må være en feil om ikke Steam/Telltale har bestemt seg for å gi Norge en tidlig julegave? :)

Endret av Zork
Lenke til kommentar

 

 

Da vil jeg varmt anbefale Telltale Games Collection som er på tilbud nå på Steam til 162kr. Normal pris 2300kr! Ekstremt mye "sippe kaffe" spill og noe av det beste i sjangeren til en utrolig pris.

Helt utrolig pris, om den stemmer. Er det noen som faktisk har fått bestilt til den prisen? (er ikke hjemme og kan teste).

 

Ser ut til å være helt andre priser på denne på om en sjekker USD/EUR-priser, så jeg mistenker at dette må være en feil om ikke Steam/Telltale har bestemt seg for å gi Norge en tidlig julegave? :)

Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med :D Endret av Continum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...