Gå til innhold

"Sippe kaffe"-spill


Anbefalte innlegg

 

Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med  :D

 

 

Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da :)

 

Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her.

Endret av Zork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med  :D

 

 

Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da :)

 

Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her.

 

Jeg og har kjøpt og kun betalt 162,99 NOK. Veldig fornøyd

Endret av DagErlend
Lenke til kommentar

 

Hva i all verden betyr "forstanden meter" og " lovecraftian redsler"?

 

Forstanden meter, det viser hvor psykisk stabil helten er.

 

Og lovecraftian redsler, er monstre, likner de som er skrevet av H.P. Lovecraft. Groteske skapninger..

 

 

Beklager, min norsk er ikke veldig bra, fordi jeg bare lære.

Endret av Enkas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

  • Heroes of Might and Magic III og V - turbasert strategi, fantastisk musikk, alltid god stemning

Age of Wonders: Shadow Magic - blanding mellom Civ og HoMM, har hørt mye bra om det nye Age of Wonders III også.

Battle Worlds: Kronos - finansiert gjennom kickstarter, klassisk turbasert taktikk med ny grafikk

Age of Empires II (HD) - selges for 30 kr på steam salg innimellom. For å kombineres med kaffe bør pauseknappen (F3) brukes flittig når man spiller mot AI

Lenke til kommentar

 

 

 

Jepp! Kjøpte pakken for 162.99 NOK. Var inne og sjekket på nettbanken til og med  :D

 

 

Det høres jo lovende ut - det må jo nesten være en feil, men det er jo lov å prøve ihvertfall da :)

 

Ser prisen i USD er 175 og i EUR 134 så med det vanlige ekstra påslaget de har når de skal regne om til NOK, så ser det vel ut som de har glemt å flytte kommaet ett hakk til høyre akkurat her.

 

Jeg og har kjøpt og kun betalt 162,99 NOK. Veldig fornøyd

 

 

Skaffet meg det til den prisen i går jeg også heldigvis - ser ut som det var i grevens tid:

 

vpisoLp.jpg

 

Mangslags tusen takk til LarZen for tipset! :)

Lenke til kommentar

Andre spill, vet ikke om de er nevnt:

 

- Brothers - A tale of two sons

- Besiege

- Child of Light

- Game Dev Tycoon

- Prison Arcitecht

- The Long Dark

- Ori and the Blind Forest

- Limbo

- Trine 2

- Shelter 2

- The Vanishing of Ethan Carter

- Alle telltale spill (som nevnt allerede)

- Windward

- Bastion

- Bucaneer - the pursuit of infamy

- Dear Esther, Insomnia etc.

- Defense Grid - The Awakenin

- From Dust

- Machinarium

- Railroad Tycoon (alle)

- Terraria

- Minecraft

- Tropico (alle)

- Hearts of iron (alle)

- Never Alone

 

Noen fra eget bibliotek.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...