Jump to content
myhken

Windows 10 tråden - Infotråd om bl.a installasjon, aktivering, clean install etc.

Recommended Posts

Betroz skrev (21 minutter siden):

Du fant hull i logikken min! Good for you :)
Føler deg bedre?

Jeg forstår fortsatt ikke resonnementet ditt; dvs. hvorfor du tror at lokal konto skulle "beskytte deg" eller whatever.
Nei, jeg merker ingen forskjell, egentlig.

Noen som har testa 2004 updaten til Win10 angående om den har fått bedre DPI skalering for 4K skjermer? 125% får Windows Task Manager til å være blurry hos meg med 1909 versonen (tekst).

• Innsiktsfullt 1

Har lastet ned oppdateringsassistenten for å tvinge frem 2004-oppdateringen, men den stopper opp her:

Skjermbilde.JPG.674bcd93372be5c65c0484c866525130.JPG

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å komme meg videre?

Annonse

Kanskje de prøver å fortelle deg at du kan støte på et problem som de ikke har en fiks for enda. Det er jo ikke uvanlig.

Ja, kanskje det. Synes de kunne inkludert hvilke innstillinger det faktisk er snakk om da. Går ikke an å trykke seg videre heller selv om knappen ikke er grået ut.

Det er/var problemer med div. greier i 2004, så maskiner som blir "identifisert" til å være berørt av dette får derfor ikke 2004 tilgjengelig før det er fikset.
Så din maskin er da kanskje berørt ...

Edited by HawP

Har skrotet et par laptoper hos foreldrene. De er passord beskyttet og de passord er glemt. Men det er en 250 gig og en 500 gig snurredisk å gjenbruke. Kan jeg formatere dem om jeg setter dem inn i desktop? Eller stoppe Windows instalasjonen meg?

Du kan bruke de om det ikke er satt drive lock power-on passord (ATA drive password enablet i og lagret på HDD sin firmware). Da må du få fatt i (kjøpe) utilities eller forensic tools som kan åpne de.

Ting jeg ikke visste eksisterte rundt Windows 10

Få Windows Update til å slutte å plage deg? Slå på Metered Connection.

Edited by G