Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Har kost meg veldig med Story of Seasons: Trio of Towns på 3DSen i det siste, veldig koselig spill. Har også kost meg med Farming Simulator 17 mens jeg venter på Farming Simulator 19. Venter også spent på den nye utvidelsen til World of Warcraft ^^.

 

Har dog tatt en liten pause fra Xbox'en mens jeg venter på Forza Horizon 4 og et annet spill jeg ikke husker akkurat nå.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en lang flyreise i september så da tørker jeg støv av 3DSen. Trenger også et spill som varer litt, så jeg bestilte Dragon Quest VII-remaken. Aldri spilt dette spillet før, selv om jeg har hatt PS1-utgaven liggende i årevis.

FFTA:War of the Lions? Ingen flyreise varer lenger enn det spillet!

Endret av RookieNO
Lenke til kommentar

Takket være Emancipate, spiller jeg nå No one lives forever 1. Sammen med 2eren helt klart en av de beste spillene fra første halvdel av 2000tallet.(egentlig hele 2000tallet)

Samme her :)

 

Husker jeg spilte toeren på en sliten laptop,

så er litt nais å endelig få spille de på noe høyere enn 20fps :p

Lenke til kommentar

Først nå du har oppdaget det? 

 

Merker endel forskjell nå som jeg har gått ned til 100Hz fra 144Hz.

Tror aldri jeg hadde taklet å gå ned til 60Hz.

 

Ja jeg har aldri fått sjansen til å prøve det før nå. En bekjent kjøpte seg en ny monitor så da måtte jeg prøve... For å si det slik. Jeg skal ha en 1440p 144+ Hz monitor. Er en aldri så liten åpenbaring.... Ante at det ville være bra da jeg så på spill laptopen til en kar jeg kjenner som det var et 75Hz panel på. Og jeg så allerede forskjellen ifra 60Hz der slik...

 

Gøy! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...