Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri spilte på PC mindre enn når jeg bygde om riggen til en mer stuevennlig maskin faktisk. Ble aldri brukt nærmest. Handlet meg trådløs adapter til Xbox 360 kontrollen og greier.

Lærte på sikt at ett PC-oppsett må følge en viss standard med dedikert pult og PC-monitor :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dedikert romm til PCen i leiligheten med skikkelig setup og har en steam link i stua til når jeg vil spille på TVen. Funker overaskende bra :)

 

Regner med du har alt kablet da? "Lukter" på lignende løsning, men enn så lenge fornøyd med å ha pc-pulten i loftstua med tv-en stående like ved tilkoblet med hdmikabel. 

Lenke til kommentar

Har tatt tid, men er nå endelig max level (50) i Elder Scrolls Online. :D Så var det å begynne på 750 Champion Levels... kan ta litt tid.  :evil: Men ser Champion levels følger kontoen, ikke karakteren. Har to folk på level 20 og 21, og begge er Champion level 10. Har lyst til å fortsette med kjerringa på level 50, men frister å starte en ny karakter helt fra start. Men Shenmue 1+2 ble sendt i går, så har dem vel på mandag. Etter det strømmer spillene inn omtrent hver uke, så tror jeg tar det med ro en stund i stedet.

Lenke til kommentar

Regner med du har alt kablet da? "Lukter" på lignende løsning, men enn så lenge fornøyd med å ha pc-pulten i loftstua med tv-en stående like ved tilkoblet med hdmikabel. 

 

Jepp har en nettverkskontakt fra kontoret/gaming rommet der jeg og har fiber modem stående, til bak TVen der jeg har en ny router som fordeler nettverk til alle konsollene og steam linken. Fungerer helt knirkefritt etter du har fått satt den opp, jeg er vertfall ikke i stand til å merke noe delay. Bruker den og til å streame filmer fra PCen. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Nja, VorpX gjør det ikke til VR (sist jeg sjekket, pre-Rift launch). Det gjør bare at spillene får headtracking, men du styrer siktet, ikke hodet på personen du spiller. PS4 med PSVR gjør akkurat det samme, minus headtracking. Men moro er det å spille Doom på "tusen-tommers skjerm". :p

men byttet til fallout new vegas :p  :roll:

 
Lenke til kommentar

Har tatt tid, men er nå endelig max level (50) i Elder Scrolls Online. :D Så var det å begynne på 750 Champion Levels... kan ta litt tid.  :evil: Men ser Champion levels følger kontoen, ikke karakteren. Har to folk på level 20 og 21, og begge er Champion level 10. Har lyst til å fortsette med kjerringa på level 50, men frister å starte en ny karakter helt fra start. Men Shenmue 1+2 ble sendt i går, så har dem vel på mandag. Etter det strømmer spillene inn omtrent hver uke, så tror jeg tar det med ro en stund i stedet.

 

Jeg kjøpe ESO pga. "spamminga" di, 

Jeg har egentlig collectors edition, men jeg får ikke lasta ned updates eller noen ting, så jeg måtte kjøpe det på nytt på steam.

 

Ellers har jeg spilt mer "pre early access" av Ground Branch. De har endelig fikset så man kan justere AIen men man kjemper fremdeles mot demi-guder, jeg skulle dobbelt tappe en kar i ryggen, og mellom tapp 1 og tapp 2(altså noen hundredeler av et sekund) snudde Aien seg og drepte meg med headshot. 

Men ellers er det mye bra i spillet, man kan justere hvordan man holder rifla on the go, fra low ready, high ready og shoulder ready, som alle har sine fordeler. 

Andre ting er at i mottsetting til alle andre spill, funker ikke scopes når man bruker natt kikkert, så bruker man det, sikter man nesten bare med IR laser. Masse sånne små kule ting.

Lenke til kommentar

Er bare "spamming" hvis det er et spill ingen andre spiller. ;)

 

For øvrig fikk jeg et lite WTF moment i dag. Husker jeg bestilte Warhammer 40k: Inquisitor: Marty: Imperial Edition til PS4 for lenge siden, men hadde helt glemt det før det dukket opp i posten i dag. Det lover jo bra. :p Det første jeg ser når jeg åpner pakken er en eske med hele to cover i. Et vanlig, og et steelbox. Først åpner jeg det vanlige. Jepp, der ligger spillet, samt to ark med season pass og digital edition bonuser. Ingenting annet. Så hva er i steelboxen? Der finner jeg så klart... absolutt ingenting. Seriøst, ingenting? Lover jo utrolig bra. Så jeg satte i platen, og PS4en begynner å laste ned en patch... på småpene 18GB!!! Dette må jo bli bra.  :evil: Vet fint lite om dette spillet, annet enn at det har vært ute på Steam en god stund (tror jeg?), og minner om Diablo. Men skal gi det en ærlig sjanse i morra, når patchen er ferdig.

 

I mellomtiden blir det mer... vel, trenger jeg si det? :p Og selvsagt Shenmue 1+2 HD. Kom også i posten i dag.  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...