Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips, folkens. Skal teste Steins Gate og Danganronpa, så får vi se om det faller i smak. :) Har sett en fyr på youtube spille Doki Doki Literature Club, og det så både morsomt og kjedelig ut. Eller rettere sagt var det kjedelig å se han spille det, men blir nok noe helt annet hvis jeg spiller det selv. Vi får se. :)

Lenke til kommentar

Haugevis med gamecomics på humblebundle nå. Var faktisk på Outland for et par uker siden å oppdaget disse Dark Souls comicsene der å holdt på å røske med meg hele samlinga før jeg la merke til prislappen på 170kr pr blad. Ikke faen at jeg betaler slike ranspriser så stakk hjem å pirata alle sammen istedet. Disse bladene koster forøvrig 3-4 dollar pr stk i USA eller på ebay, som utgjør ca 30kr.

Lenke til kommentar

Haugevis med gamecomics på humblebundle nå. Var faktisk på Outland for et par uker siden å oppdaget disse Dark Souls comicsene der å holdt på å røske med meg hele samlinga før jeg la merke til prislappen på 170kr pr blad. Ikke faen at jeg betaler slike ranspriser så stakk hjem å pirata alle sammen istedet. Disse bladene koster forøvrig 3-4 dollar pr stk i USA eller på ebay, som utgjør ca 30kr.

Er det noen ålreit måte å få lest disse på mobil? Har lenge hatt lyst å lese mer comics.

Lenke til kommentar

Kjøpte Contradiction på Steam for et par dager siden og har spilt meg frem til nest siste kaptittel. Det er et FMV, noe jeg har lite erfaring med, men det har så langt vært helt strålende. Konseptet minner meg litt om L.A. Noire, bare i mye mindre skala. Handlingen er satt til en liten engelsk landsby med en håndfull områder hvor man skal etterforske et drap. Historien er interessant og skuespillerne er overraskende bra. Nå skal jeg sjekke om det er andre gode FMV-spill der ute. Har allerede Her Story på vent.

Lenke til kommentar

 

Haugevis med gamecomics på humblebundle nå. Var faktisk på Outland for et par uker siden å oppdaget disse Dark Souls comicsene der å holdt på å røske med meg hele samlinga før jeg la merke til prislappen på 170kr pr blad. Ikke faen at jeg betaler slike ranspriser så stakk hjem å pirata alle sammen istedet. Disse bladene koster forøvrig 3-4 dollar pr stk i USA eller på ebay, som utgjør ca 30kr.

Er det noen ålreit måte å få lest disse på mobil? Har lenge hatt lyst å lese mer comics.

Man kan kjøpe de fra Comixology, så lenge man har en Amazon konto og så laste de ned til Comixology appen i hvert fall.

 

https://m.comixology.com/series-list/69425/3

Lenke til kommentar

 

Haugevis med gamecomics på humblebundle nå. Var faktisk på Outland for et par uker siden å oppdaget disse Dark Souls comicsene der å holdt på å røske med meg hele samlinga før jeg la merke til prislappen på 170kr pr blad. Ikke faen at jeg betaler slike ranspriser så stakk hjem å pirata alle sammen istedet. Disse bladene koster forøvrig 3-4 dollar pr stk i USA eller på ebay, som utgjør ca 30kr.

Er det noen ålreit måte å få lest disse på mobil? Har lenge hatt lyst å lese mer comics.

 

 

ComicRack er den jeg har brukt for å lese de og den fungerer helt knall på både Windows og Android i alle fall.

 

Jeg heiv forresten sammen en handlekurv på Outland sine nettsider med de samme Comicene eller tilsvarende som matchet pakken til humblebundle av ren nyskjerrighet og endte opp med en prislapp på nesten 1900kr, og prisen for HB pakken er ca 115kr. Sparer litt for å si det mildt!

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Leser en god del tegneserier fra DC og Marvel på iPaden. Begge har egne apps, men man kan bruke Comixology appen også. Det fungerer helt utmerket. Aner ikke hvordan det vil være på en telefon, men antar skjermen kan bli i minste laget?

 

In other news fikk jeg Blue Reflection i posten i dag, så blir interessant å prøve. Fant også Steins;Gate HD på iOS, så lastet det ned til iPaden. Har spilt gjennom prologen (eller lest meg gjennom er vel rettere), og synes det ser interessant ut. Men et spill til kr 260,- på mobil har jo litt å leve opp til. :p

Lenke til kommentar

Kanskje jeg har litt rar smak, men hvor blir det av hypen rundt Yakuza 6? Det kommer på tirsdag, men har ikke sett det nevnt noe sted? Ingen tråder, ingen anmeldelse, ingen hype. Nå er jeg ikke en spesielt stor fan av serien, og har kun spilt det tredje på PS3. Men burde det ikke vært litt mer hype rundt det? Serien er jo svært populær, og har generelt fått meget bra anmeldelser. Hva er det jeg ikke har skjønt?

Lenke til kommentar

Noen her i Europa liker dem tydeligvis. ;)

Og her har du en av dem i alle fall. :w00t: Gleder meg veldig til å spille Yakuza 6, kjempefan av serien og synes den er fullstendig overlegen GTA (selv om det teknisk sett ikke er helt samme type spill). Eneste negative er at det setter meg i et "grusomt" dilemma. :p Må velge mellom å spille Yakuza 6 eller God of War. :p

 

Lader opp med å vandre litt rundt i Yakuza 0, holde styr på mine vertinner, synge karaoke, drikke meg dritings (og samtidig spille darts), redde borgere i nød og banke opp småkjeltringer på typisk overdrevet vis. Ble etter hvert såpass varmt inne, og så fint vær ute at jeg nesten bare måtte trekke litt frisk luft, så jeg fyrte opp Vita'n, koblet den til PS4, satte meg i solveggen og fortsatte min runde rundt Kamuracho sammen med Kazuma Kiryu. :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er synd Sony selv har gitt opp Vita, men heldigvis blir den støttet av andre utviklere. Det er den konsollen jeg bruker mest, etterfulgt av 3DS. Nå har jeg kjøpt siste del av Hakuoki (Edo Blossoms), så tenker å starte på det i kveld.

 

Jeg kommer nok til å gå for GoW i første omgang. Har fremdeles Yakuza 0 liggende i backloggen. Må nesten spille det og se om jeg liker det før jeg kjøper Yakuza 6 og Kiwami. Også må jeg si at jeg er ser frem til Detroit: Become Human i mai. Stor fan av Heavy Rain og Beyond: Two Souls.

Lenke til kommentar

Huff, tror jeg gir opp Far Cry 5 for en stund. Har tatt John nå, men den bunkeren etterpå er jo faen meg umulig. Tømmer jo magasiner i maskingeværet i en fyr på kloss hold fire ganger uten at han gidder reagere. Hater bullet sponge fiender. Hjelper ikke at det er et knøttlite rom, noen dusin fiender, veldig vanskelig å se hva som foregår og ingen steder å gjemme seg. Satt bak en kasse i et hjørne, og ble likevel skutt på fra minst to sider samtidig. WTF?  :wallbash:

 

Men pytt, da blir det Atelier Lydie and Suelle i stedet. Tenkte å teste Blue Reflection, men får jo Yakuza 6 på mandag, og God of War kommer på fredag. Eller kanskje tirsdag, for oss som har bestilt fra Gamezone.  :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...