Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ganske låst om du har oppdatert konsollen til over 3.60.

 

Ellers er det vel plenty YouTube videoer om emnet :)

 

Ellers fant jeg jo ut at det var Steins;Gate Zero jeg hadde fått. Trodde det var Steins;Gate med annet cover først haha. Jaja, får prøve å finne det første til en grei pris.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Begynner å nærme seg slutten på Xenoblade Chronicles 2 - har passert 220 timer og er på siste chapter. Noe av det beste jeg har spilt, noensinne.

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på Ni no Kuni, før jeg tester ut de to tidligere Xenoblade Chronicles på Wii U. Har satt en egen reol for gamle-konsollene:

 

2cS9wQK.jpg

 

Tenkte etterhvert å plassere Switchen i den ledige plassen. Spent på hvor varm PS3 blir, litt trangt der, men tidligere erfaringer med DS3 controlleren gjør at jeg ikke regner med så veldig lange spilløkter  :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ganske låst om du har oppdatert konsollen til over 3.60.

 

 

Jeg så nettopp en på finn.no som solgte en som var jailbreaket. 3500 Kr forlangte han.. Og den ser ut til å ha blitt solgt! Jeg har 2 stk. Vita av gamle typen med OLED skjerm som det er så lenge siden jeg brukte, at begge står på 3.51 enda. Tenkte å jailbreake den ene, og bruke som emulator.. Men orker ikke bla meg gjennom hundrevis av sider som er fulle av BS..

Lenke til kommentar

 

Du er ganske låst om du har oppdatert konsollen til over 3.60.

 

Jeg så nettopp en på finn.no som solgte en som var jailbreaket. 3500 Kr forlangte han.. Og den ser ut til å ha blitt solgt! Jeg har 2 stk. Vita av gamle typen med OLED skjerm som det er så lenge siden jeg brukte, at begge står på 3.51 enda. Tenkte å jailbreake den ene, og bruke som emulator.. Men orker ikke bla meg gjennom hundrevis av sider som er fulle av BS..

Nice! Da har du jo ett prosjekt :)

Lenke til kommentar

 

Ellers fant jeg jo ut at det var Steins;Gate Zero jeg hadde fått. Trodde det var Steins;Gate med annet cover først haha. Jaja, får prøve å finne det første til en grei pris.

Heh, kan gå fort i svingene. En advarsel, du bør absolutt ikke spille Zero først da det røper hele historien i det første.
Ja plasten forblir på coveret kan du si :p

 

Bestilte meg forøvrig ett annet grip til Vita i går, ett med L2 og R2 triggere. Ble litt nysgjerrig og ser for meg at det kan komme til nytte for PS1 spill og remote-play :) Går vel enda noen uker før det kommer da. Slengte med Muramasa: Rebirth i samme slengen. Var tilbud på det hos Play-Asia :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har ikke fått fingeren ut enda, jeg ville gjøre litt mer research først. Synes det er ubehagelig med bumper knappene så høyt opp. Så leiter etter et grip med egne bumper knapper lenger ned, som "flytter" Vita'ens knapper på en måte..

 

Husker nylig jeg så en PS kontroller (nede i boden?) med bare L1 og R1 knapp. Syntes det var merkelig, fordi jeg syntes å huske at PS kontrolleren hadde L2 og R2 knapp også. Hva slags kontroller er det jeg har i kjelleren? :p

Lenke til kommentar

Har ikke fått fingeren ut enda, jeg ville gjøre litt mer research først. Synes det er ubehagelig med bumper knappene så høyt opp. Så leiter etter et grip med egne bumper knapper lenger ned, som "flytter" Vita'ens knapper på en måte..

 

Husker nylig jeg så en PS kontroller (nede i boden?) med bare L1 og R1 knapp. Syntes det var merkelig, fordi jeg syntes å huske at PS kontrolleren hadde L2 og R2 knapp også. Hva slags kontroller er det jeg har i kjelleren? :p

Er det den her du.

https://www.google.no/search?q=ps1+negcon&tbm=isch&source=iu&ictx=1&tbs=simg:CAES0QIJETzMcOFvtAoaxQILEKjU2AQaAggVDAsQsIynCBpiCmAIAxIopQ_1hDOMMpA-YHOIMjh2jD-oMlgyzPrI-3jaRNMg-vjP0Jr8z7ybzJhowgIYajBWMYeagUQKvq6PRjiBWRDVhacstBJ-_1-R4doHLL4jvoQOmIrcfa4try7BrpIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEgSWpHnTDAsQne3BCRqyAQohCg9nYW1lIGNvbnRyb2xsZXLapYj2AwoKCC9tLzBxNTZ2Ch0KC3BsYXlzdGF0aW9u2qWI9gMKCggvbS8wNXp4awo1CiNzdXBlciBuaW50ZW5kbyBlbnRlcnRhaW5tZW50IHN5c3RlbdqliPYDCgoIL20vMDcwYzQKGgoIZ2FtZWN1YmXapYj2AwoKCC9tLzBmMHcyChsKCWRyZWFtY2FzdNqliPYDCgoIL20vMDc2MDUM&fir=Dz0Cks9hSb2KcM%253A%252CAMDMMFeRjHMWEM%252C_&usg=__jkMiBP4AwLpt0eG66z_czlZXEJY%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiwh_Wa1rjaAhXiDpoKHXS0DiYQ9QEISjAI#imgrc=_

Lenke til kommentar

Nei, den så helt ut som en vanlig PS kontroller. Eller så må jeg huske feil. Skjønt, det kan jo kanskje ha vært en PC kontroller med USB tilkopling som bare hadde samme utforming som PS kontrolleren? Jeg husker dessverre ikke hvor jeg så den, og gidder ikke grave nede i bodene i timesvis. Jeg må hale ut tredve ting bare for å komme 2 skritt inn.. :p

Lenke til kommentar

Nei, den så helt ut som en vanlig PS kontroller. Eller så må jeg huske feil. Skjønt, det kan jo kanskje ha vært en PC kontroller med USB tilkopling som bare hadde samme utforming som PS kontrolleren? Jeg husker dessverre ikke hvor jeg så den, og gidder ikke grave nede i bodene i timesvis. Jeg må hale ut tredve ting bare for å komme 2 skritt inn.. :p

Vi venter på bilder. :tease:  :tease:  :tease:

Lenke til kommentar

Har Shenmue Limited Edition i hylla, og har ikke Dreamcast. Blir bra å endelig fått prøvd det. :p Håper bare det har eldres med verdighet. Mener Shenmue var et av de første, store spillene med en åpen verden og alt det der, så på den tiden var det rimelig big deal. Nå i dag, derimot... Det er jo så mange spill i sjangeren, så hvordan vil Shenmue takle konkurransen?

Lenke til kommentar

Jeg har pledget på Kickstarter for Shenmue 3, og fått med meg litt "work in progress" på den. Det ser ut som et fullstendig sentimentalitets runk. Grafikken er bæs i 2018, for å si det mildt. Jeg er redd det ikke kommer til å appellere til andre enn de som har gode minner fra eneren og toeren. Men hey, det gjelder jo meg! Så jeg får se om jeg "overlever".. :p

 

Blir uansett fint å kunne kjøre gjennom 1 og 2 på PC før 3'eren, uten å måtte dille med emulering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...