Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte litt Minecraft (litt, som man sier når klokka er tre). Bygde en fet farm i nether, hengende over en lavasjø. Er i ferd med å gjøre meg ferdig, noen små finishing touches med hakka bare... Og faller selvfølgelig. Ned tjue blocks eller noe, plask ned i lavaen. Fire damage starter å tikke inn mens jeg banner. Så åpner jeg helt rolig inventory, blar fram en fire protection potion, adder den til taskbaren, lukker inventory og drikker før jeg rekker å dø. Svømmer så bedagelig inn til land igjen, klatrer opp og fortsetter byggingen. Herre så deilig å faktisk være forberedt for en gangs skyld.

Endret av Roedthaarogfregner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"So calm this spooky night. A symphony of rumors - not one, but two - return from shadow. A resistance to dart home as black monsters escape twisted hills to wander lands and syphon souls. Filter your candy collections, soft from solid, and be eco-friendly. Have a metal Halloween."

 

Tweet fra Bluepoint Games :wee:

 

 

https://mobile.twitter.com/bluepointgames

 

Og spekulasjonene er i gang, sakset fra en annen kar:

 

Symphony - Castlevania

Syphon Souls  - Syphon filter or Demon Souls  

Soft from solid - Metal gear Solid  

Not one but 2 - 2 Remakes in development from 4 games above

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nei, det å være spillbutikken med billige bruktspill hjelper liksom ikke når steam sales har alt som ikke er kliss nytt AAA til salgs for en tyggis og fire flaskekorker, samtidig som strømmetjenestene gjør brukt DVD helt overflødig. Forsøket deres på å gå mer i retning merch virket også litt fånyttes, tror overlappet mellom spillbutikk-kunder og merch-kunder er mye lavere enn f.eks. Outland sine tilsvarende produkter og tabletop/tcg/miniatyr-miljøene.

 

Når jeg tenker meg om er nok Mass Effect 3 preorder sist jeg brukte butikken. Rart å tenke på.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Ikke overrasket, og egentlig velfortjent at Gamestop ser seg nødt til å gi seg.

  1. De fyller butikken med mer klær og merchandise enn spill.
  2. De priser seg konsekvent 100-200 kr dyrere på nye spill enn konkurrentene.
  3. De pusher på den håpløse klubben med alle "fordelene" hele tiden.
  4. De som jobber der er ofte lite serviceinnstilte.
  5. Det man får igjen for å levere inn spill til de er latterlig.
  6. Prisen på brukte spill er ofte dyrere enn det det koster nytt hos konkurrentene.

Skjønner jo at det ikke er et marked for Gamestop i Norge, men likevel, det har vært håpløst i mange år. De har liksom ikke prøvd.

Endret av DKC
Lenke til kommentar

Trist at det blir lite spillbutikker i gatene, men ærlig talt så er det lenge siden det var spennende å gå i spillbutikker. Det har vært helt uinteressant for meg å besøke dem de siste årene fordi det kun er det forutsigbare utvalget av AAA-titler og merch. Hvis de hadde kjørt mer retro og import (uten å prise seg helt ut) så kunne det vært mulig å komme innom butikken og finne noen overraskelser. Og så er det selvfølgelig det andre folk påpeker om prisene.

 

Sist jeg brukte Gamestop var i forbindelse med forhåndsbestilling av SNES Classic. Det er en stund siden.

Lenke til kommentar

"So calm this spooky night. A symphony of rumors - not one, but two - return from shadow. A resistance to dart home as black monsters escape twisted hills to wander lands and syphon souls. Filter your candy collections, soft from solid, and be eco-friendly. Have a metal Halloween."

 

Tweet fra Bluepoint Games :wee:

 

 

https://mobile.twitter.com/bluepointgames

 

Og spekulasjonene er i gang, sakset fra en annen kar:

 

Symphony - Castlevania

Syphon Souls  - Syphon filter or Demon Souls  

Soft from solid - Metal gear Solid  

Not one but 2 - 2 Remakes in development from 4 games above

Selv håper jeg selvsagt på Demon's Souls, men ut fra det der kan man jo spekulere i langt flere enn de der.

 

 

A resistance to dart home

 

Resistance-serien?

 

 

escape twisted hills

 

Silent Hill?

 

Og ikke minst det som, av en eller annen grunn, umiddelbart slo meg som mest sannsynlig.

 

twisted hills

 

 

+

 

metal Halloween

 

Twisted Metal? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...