Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen power user, det skal sies, men på min Galaxy S6 Edge så måtte jeg lade hver dag uansett, og noen ganger to ganger om dagen. Med samme bruk på min iPhone 6S nå så greier jeg faktisk opptil to dager bruk! Da er posisjon slått på sammen med bakgrunnsdata for det aller meste (e-mail osv) og, bluetooth i bilen og Wi-Fi står på her hjemme jeg  har ca 6-7 timer onscreen time. Det går mest i meldinger, noen korte telefonsamtaler og sjekking av diskusjon.no. Skjermen er satt til ca 40% som jeg syns er helt passelig. Sparemodus er av.

For moroskyld så ladet jeg den ikke i går, så la den til lading nå med 20% igjen, da har den vart i 35timer! Dette har jeg vært sjanseløs til å gjøre med Samsungen, til og med ikke når den har vært i Flight Mode.

Jeg skal ikke skryte av batteriet, jeg kan forstå folk som sliter med det, men til mitt bruk er det ekstremt bra. Jeg er sikker på at dette er pga standbytiden, den bruker ikke batteri når jeg ikke har den i hendene, mens Samsung sin brukte batteriet samme hva jeg gjorde. Virkelig bra av Apple, jeg er imponert. :D
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen power user, det skal sies, men på min Galaxy S6 Edge så måtte jeg lade hver dag uansett, og noen ganger to ganger om dagen. Med samme bruk på min iPhone 6S nå så greier jeg faktisk opptil to dager bruk! Da er posisjon slått på sammen med bakgrunnsdata for det aller meste (e-mail osv) og, bluetooth i bilen og Wi-Fi står på her hjemme jeg  har ca 6-7 timer onscreen time. Det går mest i meldinger, noen korte telefonsamtaler og sjekking av diskusjon.no. Skjermen er satt til ca 40% som jeg syns er helt passelig. Sparemodus er av.

For moroskyld så ladet jeg den ikke i går, så la den til lading nå med 20% igjen, da har den vart i 35timer! Dette har jeg vært sjanseløs til å gjøre med Samsungen, til og med ikke når den har vært i Flight Mode.

Jeg skal ikke skryte av batteriet, jeg kan forstå folk som sliter med det, men til mitt bruk er det ekstremt bra. Jeg er sikker på at dette er pga standbytiden, den bruker ikke batteri når jeg ikke har den i hendene, mens Samsung sin brukte batteriet samme hva jeg gjorde. Virkelig bra av Apple, jeg er imponert. :D

 

Vi er mange med samme erfaring, batteritiden er svært god. For min del er det ikke størrelsen på batteriet som teller, det er tiden jeg kan bruke mobilen som betyr noe. Når batteriet har mellom 40-60% igjen sent på kvelden etter å ha brukt telefonen siden tidlig morgen, så holder det i massevis.

Lenke til kommentar

 

Jeg er ingen power user, det skal sies, men på min Galaxy S6 Edge så måtte jeg lade hver dag uansett, og noen ganger to ganger om dagen. Med samme bruk på min iPhone 6S nå så greier jeg faktisk opptil to dager bruk! Da er posisjon slått på sammen med bakgrunnsdata for det aller meste (e-mail osv) og, bluetooth i bilen og Wi-Fi står på her hjemme jeg har ca 6-7 timer onscreen time. Det går mest i meldinger, noen korte telefonsamtaler og sjekking av diskusjon.no. Skjermen er satt til ca 40% som jeg syns er helt passelig. Sparemodus er av.

For moroskyld så ladet jeg den ikke i går, så la den til lading nå med 20% igjen, da har den vart i 35timer! Dette har jeg vært sjanseløs til å gjøre med Samsungen, til og med ikke når den har vært i Flight Mode.

Jeg skal ikke skryte av batteriet, jeg kan forstå folk som sliter med det, men til mitt bruk er det ekstremt bra. Jeg er sikker på at dette er pga standbytiden, den bruker ikke batteri når jeg ikke har den i hendene, mens Samsung sin brukte batteriet samme hva jeg gjorde. Virkelig bra av Apple, jeg er imponert. :D

 

Vi er mange med samme erfaring, batteritiden er svært god. For min del er det ikke størrelsen på batteriet som teller, det er tiden jeg kan bruke mobilen som betyr noe. Når batteriet har mellom 40-60% igjen sent på kvelden etter å ha brukt telefonen siden tidlig morgen, så holder det i massevis.

Før så kunne jeg ikke stole på at jeg hadde nok batteri, det kan jeg nå. Helt ypperlig! :)

Lenke til kommentar

Opplever sjeldent problemer med mindre oppdateringer som iOS 9.1 til iOS 9.2 osv.. Men når det kommer tidlig BETA av store oppdateringer som fra iOS 9 til iOS 10 så pleier det å være mye krøll i starten.

 

Ved å melde deg inn i Public BETA så vil du motta en profil som installeres på telefonen, denne kan du når som helst fjerne og da ikke få BETA oppdateringene lenger. For å komme deg tilbake til stabil utgave så kjører du bare en gjenoppretting via iTunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...