Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, bare putt inn ett SD-kort og flytt over enten bilder eller visse apper ;)

Dessverre går det ikke an å flytte over alt før Android 6.0 er ute.  Jeg hadde samme problem på min Z3, og har det fortsatt på Z3 Tablet Compact, og får det ihvertfall ikke vekk.  Har to store spill som jeg ikke vil slette, og bare et av de går an å føre over til SD-kortet nå, og ingen av de andre appene som ikke kan føres over har jeg heller ikke så veldig lyst til å slette. 

Lenke til kommentar

Da må telefonen min på service. Pakningen rundt luka for ladekontakt er borte. Samtidig er kortleseren avhengig av press på front/bak med pekefinger og tommel for å ikke skute ut minnekortet.

 

Telefonen har fått en mindre bøy så jeg vet ikke om de legger skylden på meg eller fikser det hele gratis. Bøyen er nok der fordi telefonen kommer i klem mellom låret mitt og maskinene jeg betjener på jobb når jeg jobber ved disse.

Lenke til kommentar

Det var ikke tanken å "klage" (reklamere) på at telefonen er bøyd. Men at dette kan være årsaken til at kortleser skyter ut minnekortet ettersom det holder seg på plass når jeg klemmer over der kortet ligger med tommel og pekefinger. Og da er det lite vits i å reklamere på at kortleseren ikke holder minnekort på plass.

Lenke til kommentar

Noen jeg kjenner er kroniske til å holde mikrofonen bort fra munnen. Vet ikke om du har samme problem, men ta en kikk i speilet neste gang du prater for å utelukke dette.

 

Apropos ugunstige holdeteknikker, jeg har sett folk som holder telefonen omtrent som de holder en suppeskål de skal slurpe fra. :lol:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått frankering for retur til Netcom for at de skal sende telefonen til verksted, men jeg må si jeg er litt skeptisk også. Vil de da åpne opp telefonen og dermed gjøre den litt mer "slarkete" (vet at ting aldri blir _helt_ like bra skrudd/klipset sammen etter reparasjon)? Blir litt usikker. Sannsynligvis finner de vel ingenting og sender den tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...