Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Pakken min har ligget på postens terminal siden i dagtidlig, i samme by som jeg selv bor i. Ser ut som den har planer om å bli liggende der over natten.... Fikk meg en kraftig påminner på hvorfor jeg prøver å ungå posten for alt det er verdt....

Vel, nå var det MyPack som kom med min, og jeg kan fortelle deg følgende:

Det tok 3 dager på en strekning som normalt tar en dag.

Jeg klagde dag nummer 2 (siden jeg har sporing) og spurte hvordan sjåføren kunne glemme å legge av pakken 2 dager på rad.

I dag presterer de å si at pakken ble levert *dag 2* klokka 14:00 på lokalbutikken.

 

Dette er bare skrøner, jeg snakket med butikken både *dag 2*, og *dag 3* og det som er realiteten er at sjåføren har fått en telefon mens han var på tur, og han slapp da like godt pakka løs på utsida av lokalbutikken etter stengetid (19:00) på hjemveien sin når det ikke var noen der.

Bare et under at ikke pakka ble stjålet i natt da den har ligget fritt tilgjengelig til butikkansatte kom i dag morges.

 

På sporingen via nettsiden stod det i natt (2-3 tida), at pakken ikke var ankommet, mens i dag når jeg tar en refresh, står det plutselig at pakken ankom 14:00 i "går".

 

Frekke som faen.

 

Edit: Hahahah, tro det eller ei, *nå* endret de klar for henting fra 2014-09-23 14:00 til 2014-09-24 09:31

Endret av Brahmeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen :p

 

Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven?

Bruker furmark her.

 

 

Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB)

Hva i alle verden driver du med siden du trenger mer enn 4 GB?

 

Se på spill som watch dogs. Den bruker alene 4GB maksa ut på laptopen

 

Om jeg skal spille WD på desktopen på 3 skjermer, så må jeg nok ha 8GB video minne for å kunne utnytte grafikken og 3 skjermer :p

Lenke til kommentar

var nok litt kjapp på avtrekkeren der, denne gangen var det ikke posten som ha rotet, men postkontoret som ikke hadde registrert pakken. Så utolmodig som jeg var dro jeg dit og fikk de til å søke gjennom lageret, å vips var pakken der.

 

post-97753-0-34770300-1411576199_thumb.jpg

 

Finst værre pakker å få på en onsdag da :D

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fått meg 980 Superclocked jeg å :D Asic (68.8%) Kjører på 1500Mhz core og 1900MHz minne.

Ser ut til at jeg kan gå høyere, men kortet treffer Power Target på ca 1506MHz.

Har testa med Valley, Heaven, Firestrike, Firestrike Extreme og spilt en god del Watch Dogs uten noe artifacts eller krasj :) Kortet går egentlig ikke så varmt heller, men vil uansett ha vannblokk på pga er lei viftestøy :p

Lenke til kommentar

 

Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen :p

 

Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven?

Bruker furmark her.

 

 

Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB)

Hva i alle verden driver du med siden du trenger mer enn 4 GB?

 

Se på spill som watch dogs. Den bruker alene 4GB maksa ut på laptopen

 

Om jeg skal spille WD på desktopen på 3 skjermer, så må jeg nok ha 8GB video minne for å kunne utnytte grafikken og 3 skjermer :p

 

 

Uten å ha satt meg inn i det, så har jeg hørt at watch dogs er koda som en råtten fisk, og ikke noe man "makser". Tror nok det ikke blir vram som stanser deg uansett, med mindre 20 fps er noe du kan kalle spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...