Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har jobbet med å motstå fristelsen men ga til slutt opp.

Bestillte 2x Evga gtx 980 SC.

:green: :green: :green: :green: :green: jaaaaa første på 91 sider som ikke kjøpte 2x970

 

 

Jeg tenkte på det, er jo mer ytelse for pengene. Men Jeg hadde 680 sli, så det ga ikke så veldig mye mening+ at 3way 970-sli ikke skalerer godt nokk i mange tilfeller.

Lenke til kommentar

Dere som kjører 2-3 sli. Hvilken strømforsyning har dere? Tenker på å kjøpe en 970 til om en stund og overklokke begge + cpu. Kjøpte en Be Quiet 850W pat, men er redd dette ble litt snaut. Vurdere å bestille en annen en knapt om det er behov for dette og sende den andre i retur når den kommer. Besilte alt i går.

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt og installert denne, men nå er det noe som lager en konstant hurtig klikkelyd hver gang jeg kjører et spill, som er ganske irriterende. Det er ikke viftene på skjermkortet, for lyden er der fremdeles når jeg holder dem igjen. Hva kan det være? :hmm:

 

Lyden forsvinner hver gang jeg alt-tabber til skrivebordet, og er på igjen med en gang jeg alt-tabber tilbake til spillet.

 

Lenke til kommentar

Hmm, gm200 kommer snart? Vet ikke om jeg skal beholde kortet?

 

Er jo ingen ting som er sikkert :p

 

Tror dere? evga ville jo ikke lagd 980 Classy dersom om dette er i nærmeste fremtid Æ.

Tja, snart og snart. Kanskje Tesla før jul, men det har du ikke råd til uansett.

Så blir i så fall å vente på Titan x. Når det kommer må gudene vite. Kanskje januar?

 

Verdien på 980 vil nok ikke endre seg fryktelig. Da titan vil være en helt annen prisklasse. Så ville nok heller bare solgt 980 når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...