Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med et enda mindre nyttig svar.

 

Må være en trist tilværelse du har når du føler behovet for å kommentere hvor lite du fikk ut av den.

 

er ingen trist tilværelse her, men er jeg trist fordi jeg ikke har noen nytte av å se bilde av at noen har bestilt seg skjermkort ?

 

BTW jeg spiste havregrøt til frokost, så vet du det :)

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

post-79251-0-87714100-1390141832.png

 

Han her har fått 16007 i graphics score med en stk overklokket GTX 980, det er ikke langt ifra dine 16744 poeng... Ganske sinnsykt at et overklokket GTX 980 kan slå 3 stk blod-overklokkede GTX 780 i SLI!

Lenke til kommentar

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

Han her har fått 16007 i graphics score med en stk overklokket GTX 980, det er ikke langt ifra dine 16744 poeng... Ganske sinnsykt at et overklokket GTX 980 kan slå 3 stk blod-overklokkede GTX 780 i SLI!

 

 

Han der kjører ikke firestrike extreme slik Andrull har gjort, som nok har en viss virkning på scoren hans :p

Lenke til kommentar

 

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

Han her har fått 16007 i graphics score med en stk overklokket GTX 980, det er ikke langt ifra dine 16744 poeng... Ganske sinnsykt at et overklokket GTX 980 kan slå 3 stk blod-overklokkede GTX 780 i SLI!

 

 

Han der kjører ikke firestrike extreme slik Andrull har gjort, som nok har en viss virkning på scoren hans :p

 

 

Whoops, tabbe av meg ja, det burde jeg selvfølgelig sett! Synes det var noe som skurret, jeg får jo ~12300 graphic points i vanlig Firestrike med mitt overklokkede Amd 290-kort! Det er jo faktisk rundt 77% av overklokket GTX 980-ytelse...

Lenke til kommentar

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

Han her har fått 16007 i graphics score med en stk overklokket GTX 980, det er ikke langt ifra dine 16744 poeng... Ganske sinnsykt at et overklokket GTX 980 kan slå 3 stk blod-overklokkede GTX 780 i SLI!

 

Obs: Dette var da den nedskalerte "versjonen" av testen, med bare 1080p oppløsning (extreme-versjonen kjører 1440p), og mindre tesselering/grafikk generelt sett. Du kan nok ofte mer enn halvere scoren i praksis på extreme. :)

 

Edit: nevermind, det ser ut som det ble tatt opp. :)

 

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

noen som er kjepphøye her? bare vent du.. haha..

 

Hehe. :green: Blir vel for dumt om jeg slår deg/dere i score med dine gamle kort vel? :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

Hmm, gm200 kommer snart? Vet ikke om jeg skal beholde kortet?

 

Er jo ingen ting som er sikkert :p

 

Tror dere? evga ville jo ikke lagd 980 Classy dersom om dette er i nærmeste fremtid Æ.

Tja, snart og snart. Kanskje Tesla før jul, men det har du ikke råd til uansett.

Så blir i så fall å vente på Titan x. Når det kommer må gudene vite. Kanskje januar?

 

Verdien på 980 vil nok ikke endre seg fryktelig. Da titan vil være en helt annen prisklasse. Så ville nok heller bare solgt 980 når den tid kommer.

 

Hmm, Du undervurderer havregrøt resten av året^!^

 

Neida, Tror det blir 1stk 980, evt en brukt en senere, Så en 1440P/120Hz skjerm når de er rimligere.

 

Har ikke fått kollinr av Dustin, Får nesten lyst å ringe de... Vil finne ut hvor skjermkortet mitt er atm :hm:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

Han her har fått 16007 i graphics score med en stk overklokket GTX 980, det er ikke langt ifra dine 16744 poeng... Ganske sinnsykt at et overklokket GTX 980 kan slå 3 stk blod-overklokkede GTX 780 i SLI!

 

Obs: Dette var da den nedskalerte "versjonen" av testen, med bare 1080p oppløsning (extreme-versjonen kjører 1440p), og mindre tesselering/grafikk generelt sett. Du kan nok ofte mer enn halvere scoren i praksis på extreme. :)

 

Edit: nevermind, det ser ut som det ble tatt opp. :)

 

 

Nå som folk har begynt å få seg 900-serien kort, og monstrøse 8-kjernere, så forventer jeg at noen snart klarer å slå en gammel rekord (har klart mer, men eneste jeg tok bilde av) :wee: Og ja, det er lov å overklokke :p

 

noen som er kjepphøye her? bare vent du.. haha..

 

Hehe. :green: Blir vel for dumt om jeg slår deg/dere i score med dine gamle kort vel? :p

Ta å bruk den nye CPU'en din da!

Lenke til kommentar

Ta å bruk den nye CPU'en din da!

Tenkte å legge en felle, hvor dere konkurrerte om min gamle score, og om dere slår den, så har jeg mulig å gjøre comeback og knuser dere med ny CPU og høyere klokk på GPUene. :green::ph34r: Ingenting som å knuse nye kort og nye drømmer. :evil:

 

Neida, er rett og slett fordi jeg er nødt til å vente på noctua industriviftene du har bestillt til meg! Uten dem så funker ikke kondensfjerneren, og ingen kondensfjerner, ingen waterchiller. :grumpy:

 

Og de andre fire viftene jeg venter på er til den vanlige custom-loopen, og uten de så kjører jeg semi-passiv, som bare holder til 4,6 GHz-ish og 50-55 grader varmt vann på 1,3V på GPUene. :whistle:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

Hmm, gm200 kommer snart? Vet ikke om jeg skal beholde kortet?

 

Er jo ingen ting som er sikkert :p

 

Tror dere? evga ville jo ikke lagd 980 Classy dersom om dette er i nærmeste fremtid Æ.

Tja, snart og snart. Kanskje Tesla før jul, men det har du ikke råd til uansett.

Så blir i så fall å vente på Titan x. Når det kommer må gudene vite. Kanskje januar?

 

Verdien på 980 vil nok ikke endre seg fryktelig. Da titan vil være en helt annen prisklasse. Så ville nok heller bare solgt 980 når den tid kommer.

 

Hmm, Du undervurderer havregrøt resten av året^!^

 

Neida, Tror det blir 1stk 980, evt en brukt en senere, Så en 1440P/120Hz skjerm når de er rimligere.

 

Har ikke fått kollinr av Dustin, Får nesten lyst å ringe de... Vil finne ut hvor skjermkortet mitt er atm :hm:

Hehe, njaaaa!

Fact: Hadde jeg stoppet å spist i et år, og så lagt matpengene på en sparebørse, så hadde jeg fortsatt knapt bare spart inn halve lanseringsprisen av K6000. XD (52 000kr)

 

Tror ikke det blir noe likar i år, som trønderne sier her oppe.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm, gm200 kommer snart? Vet ikke om jeg skal beholde kortet?

 

Er jo ingen ting som er sikkert :p

 

Tror dere? evga ville jo ikke lagd 980 Classy dersom om dette er i nærmeste fremtid Æ.

Tja, snart og snart. Kanskje Tesla før jul, men det har du ikke råd til uansett.

Så blir i så fall å vente på Titan x. Når det kommer må gudene vite. Kanskje januar?

 

Verdien på 980 vil nok ikke endre seg fryktelig. Da titan vil være en helt annen prisklasse. Så ville nok heller bare solgt 980 når den tid kommer.

 

Hmm, Du undervurderer havregrøt resten av året^!^

 

Neida, Tror det blir 1stk 980, evt en brukt en senere, Så en 1440P/120Hz skjerm når de er rimligere.

 

Har ikke fått kollinr av Dustin, Får nesten lyst å ringe de... Vil finne ut hvor skjermkortet mitt er atm :hm:

Hehe, njaaaa!

Fact: Hadde jeg stoppet å spist i et år, og så lagt matpengene på en sparebørse, så hadde jeg fortsatt knapt bare spart inn halve lanseringsprisen av K6000. XD (52 000kr)

 

Tror ikke det blir noe likar i år, som trønderne sier her oppe.

 

Såpass, Ja jeg hadde ikke lyst på kortet heller :p Trodde de var 25K-ish, Men der tok jeg grundig feil ^!^

 

Håper kortet kommer imorgen, For hvis ikke så... så... Vet ikke hva jeg skal gjøre ellers :p

Lenke til kommentar

Har ikke fått kollinr av Dustin, Får nesten lyst å ringe de... Vil finne ut hvor skjermkortet mitt er atm :hm:

 

Jeg fikk heller ikke kollinr av dustin når jeg bestilte derfra for litt over en uke siden.Jeg ringte de for å høre, de sa at de har litt tekniske problemer etter at de oppdaterte/redesignet nettsiden. De ga meg kollinr over telefon, så bare ring hvis du vil ha nr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...