Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Ja, da får jeg jo det problemet MEN, det er mer avstand mellom nedeste PCI-E slot og strømforsvynning enn mellom øverste og mellomste PCI-E slot..

 

Prøv det før du kjøper nytt kabinett isåfall. Er det mulighet for vifter i sidedøra på det kabinettet du har?

 

 

Nei men det kan jeg bare lage til :) 

 

Hvor finner jeg en slik lang SLi kabel som kan gå over 3 PCI-E slotter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvor finner jeg en slik lang SLi kabel som kan gå over 3 PCI-E slotter?

 

Du finner noen hvis du søker på prisguide.no men det burde ha fulgt med en lang nok med hovedkortet ditt da. Gjorde iallefall det med mitt Asus X99-Deluxe.

 

 

Fikk kun en SLi bro med og det er den jeg bruker nå som går ifra PCI-E x16 nr 1 til nr 2. Ser at det finnes mange bro'er men må jeg ha en 3way SLi bro da? 

 

Viss du forklarer litt bedre hvilken lengde på bruen du trenger (eller lenker til HK og sier hvilke spor du skal bruke) har jeg sikkert en til overs.

 

Jeg har Asus Maximus VI Formula og blir at jeg bruker spor 1 og 3 da.

 

yftx3ky.jpg

 

Asus Maximus VI Formula 

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Edit: Beklager, du mente du har den i øverste og nederste av pcie x16 sporene? 

Hmm ... Usikker på om jeg har så lang. Skal måle når jeg kommer hjem.

 

Får ikke du max x4 på den nederste slot'n da?

 

 

http://www.ebay.com/itm/Asus-NVidia-SLI-Bridge-Flexible-4-7-PCI-Pont-Connector-Video-Cable-120mm-12cm-/390872788419?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item5b01d56dc3

 

PS: Det er 20mm mellom hvert PCIE spor, så bare tell og legg sammen :) En 100mm vil passe i ditt tilfelle, eller en 120mm flex.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Blir nok X99 og 5820K snart på Bahamut :p

 

Er vel ikke strengt tatt nødvendig (men påkrevet for støtte avstand) . Du har jo også kun x8/x8 etter et du flyttet på kortene dine.:p

 

Men man får jo flere pcie 3.0 lanes totalt og en cpu med større cache og 2 cores ekstra :) og en slunken lommebok.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Ja, det blir vel det...

Forresten du trenger 5930K for å få 40 lanes.

Finnes vel HK med PLX chip som bypasser dette?

Mulig, men koster litt latency.

De nye plx chippene har veldig lav latency . Jeg har 2 stk på asrock x99 ws 10gb. Tror knapt jeg ser forskjell på benchmarks i forhold til mitt rampage V :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...