Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke en reel forskjell ``nesten`` med 980Ti + TX? Eneste jeg kommer på er Vram og 28xx cuda cores vs 3xxx?

 

edit: Bare noen %. 3-10% eller.no

 

Dog finner ikkje ut om TX og Ti bruker samme frekvens i denne testen... I følge andre tester så er 1000mhz standard på begge. Hva boost er på eller om de har slått det av vet jeg jammen med ikkje

 

http://www.guru3d.com/articles-pages/nvidia-geforce-gtx-980-ti-review,13.html

 

Titan X er tull å kjøpe i forholdt til 980ti, med mindre man har over 4k (8MP) å drive. 

3stk Asus Switft er 12MP.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

vops :-/

 

OwVBiDa.jpg

 

Så var det bare å overbevise meg om at jeg pare disse med 5960X...

 

Kjøpte nettopp ett GTX titan X for 8000kr fra en her inne. Føler at det var en bedre deal :p

 

4 stk witcher 3 LOL

 

kjøpte meg akkurat selv 1. titan x kort til, så nå får jeg 3 stk på vannkjøling  :p

Lenke til kommentar

 

 

 

kjøpte meg akkurat selv 1. titan x kort til, så nå får jeg 3 stk på vannkjøling  :p

 

 

Hva slags annen hardware har du?

 

i7 5960x 

32 gb ram på 3000 mhz 

alt i et asus rampage extreme v hovedkort

 

og 1 asus rog swift 1440p skjerm  :)

 

så godt fornøgd egentlig nå 

Lenke til kommentar

Da er det bare å kjøpe 2x swiftskjermer til, for ellers er det egentlig mer epeen enn noe annet :p

 

Går fint å spille med 3x TX på bare èn swift :p

 

Digg å spille med ALT på med max AA i 1440p  :green:

 

"If it's worth doing, it's worth over-doing!" 

"Overkill is underrated."

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Er ikke samtlige 4k skjermer fremdeles 60hz da. Aksepterer man det kan man vel alltids akseptere 60hz/60fps også på WQHD (1440p)

 

Edit: Er på utkikk etter 25-27" 1440p

:w00t:  Woot: Var på DI og fikk kjøpt meg en Dell Ultrasharp U2515H 1440p IPS skjerm igår. Fy flate , for en forskjell fra en 5  år gammel LG M227WDP 22" TN (TV)

 

Kanskje det blir SLI på meg etterhvert med et ekstra 970 . Men spiller ikke fryktelig mye og det har sett greit ut hittil med witcher3 og wolfenstein new order (for mine øyne og reaksjon).

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke samtlige 4k skjermer fremdeles 60hz da. Aksepterer man det kan man vel alltids akseptere 60hz/60fps også på WQHD (1440p)

 

Edit: Er på utkikk etter 25-27" 1440p

:w00t: Woot: Var på DI og fikk kjøpt meg en Dell Ultrasharp U2515H 1440p IPS skjerm igår. Fy flate , for en forskjell fra en 5 år gammel LG M227WDP 22" TN (TV)

 

Kanskje det blir SLI på meg etterhvert med et ekstra 970 . Men spiller ikke fryktelig mye og det har sett greit ut hittil med witcher3 og wolfenstein new order (for mine øyne og reaksjon).

Kjempebra skjerm :)

Lenke til kommentar

 

Gv9zanh.jpg

Det øverste kortet får mye luft tenker jeg :p

 

Ville tro at du villa fått kjøligere kort med 2 stk referanse...

 

 

Ja, var første jeg tenkte....kort nummer 1 ligger på 75 grader under 3Dmark Ekstreme mens kort nummer 2 ligger på 50 grader.

 

For begynne med vannkjøling igjen (som er roten til alt ondt)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...