Gå til innhold

Rise of the Tomb Raider blir Xbox One-eksklusivt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan se ut som om det er timed exclusive? Men det er spekulasjoner.

 

"Asked to clarify the specific terms of the Rise of the Tomb Raider deal, Spencer wouldn't be budged on the "Holiday 2015" line, despite developer Crystal Dynamics suggesting its game won't be coming to PC and PS4. Neither would the exec comment on the wording, "exclusively on Xbox", which could suggest an Xbox 360 version of the game is also in development.

"We're saying what we said on stage," said Spencer. "In Holiday 2015, Rise of the Tomb Raider will be exclusive to Xbox. That's the comment.

"We had a lot of similar questions around Titanfall and the structure of our deal is a business relationship that's frankly between us and Square Enix. I know Crystal Dynamics has issued a statement and we're going to stand by that. Xbox fans are going to be able to play Tomb Raider next holiday exclusive on Xbox."

 

tBWaOfp.jpg

 

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=872876

Lenke til kommentar

Om det er timed exclusive er det genialt av SquareEnix. Kommer ikke Uncharted ut rundt juletider neste år? Tviler på at det hadde vært den beste tiden å slippe spillet til PS4 uansett. 6 mnd betalt utsettelse på PS4 er jo kjempebetingelser for SE. Så kan de slippe enhanced version i spilltørken på våren, muligens med knallbra anmeldelser i sekken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Poteto Potato....

 

 

Ultrauenig. Det er som å si at om jeg skulle spre ondsinnede rykter om deg, så hadde det vært det samme som å skryte av meg selv, siden vår relative sosiale status hadde endret seg på samme måte. Det er en enorm forskjell fra et etisk standpunkt.

 

Det Microsoft kunne ha gjort her, hadde vært å finansiere utviklingen av et tredjepartsstudio, og faktisk produsert noe, fremfor å bare sabotere. Det er denne måten å gjøre ting på som har gitt Sony såpass mye goodwill med årene, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle kunne fungert for Microsoft også. Sunset Overdrive er et eksempel på eksklusivitet gjort riktig (så riktig som eksklusivitet kan bli, da).

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Kvalmt av Microsoft (og like kvalmt ville det vært av Sony), CD gir fansen en skikkelig finger midt i trynet. Synd, da blir det ikke mer Tomb Raider på meg på en stund, blir ikke aktuelt å kjøpe Xone bare på grunn av dette, SÅ bra var ikke det forrige spillet.

Det som var på PS4, X1, PS3, PC og X360 var rimelig kjedelig affære. Storyen var jo flatere en flatmus, birollene kjedelige og stereotypiske. Jeg følte meg aldri knyttet til noen av karakterene i spillet.

 

Det nye blir ikke kjøpt selvom jeg har Xbox One.

Lenke til kommentar

 

Kvalmt av Microsoft (og like kvalmt ville det vært av Sony), CD gir fansen en skikkelig finger midt i trynet. Synd, da blir det ikke mer Tomb Raider på meg på en stund, blir ikke aktuelt å kjøpe Xone bare på grunn av dette, SÅ bra var ikke det forrige spillet.

Det som var på PS4, X1, PS3, PC og X360 var rimelig kjedelig affære. Storyen var jo flatere en flatmus, birollene kjedelige og stereotypiske. Jeg følte meg aldri knyttet til noen av karakterene i spillet.

 

Det nye blir ikke kjøpt selvom jeg har Xbox One.

 

 

Det er 10 timer spilling, så er det over.

Lenke til kommentar

Fantastisk nyhet! Jo flere grunner til å eie XO, jo bedre.

 

Hvis det er timed-exclusive er det ikke noe poeng i det hele tatt.

 

Kommer nok til å kjøpe det om det forblir eksklusivt, for å støtte selskapet og Microsofts deal.

Folk må da starte og lære seg hvordan gaming industrien har blitt.

 

http://www.totalxbox.com/60879/dead-rising-3-definitely-isnt-a-timed-exclusive-for-xbox-one-says-capcom/

 

Alle som følger med vet at dette ikke er et eksklusivt spill.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Merker at jeg angrer på at jeg kjøpte det forrige spillet nå, snakk om å bli "backstabba" :sick:.

Men at det ligger no PR BS der stemmer nok, får bare vente å se. Helt idiotisk å gå fra multiplatform til eksklusiv... :wallbash:

Det er motsatte vei det skal gå, så lenge det ikke går utover spillet. :)

 

Ikke at disse hjelper så altfor mye, det tok ikke lang tid: https://www.change.org/petitions/square-enix-and-crystal-dynamics-rescind-the-arrangement-to-publish-rise-of-the-tomb-raider-exclusively-on-xbox-one-2 :p

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Ler av alle skuffende Ps4 eiere som suttrer nå .....

Herlig Ms...

Nå kommer jeg til å være litt kvass, men uansett...

 

Du må være litt av en tosk for å tro at skuffelsen handler om den innbilte fanboykrigen som småungene, og du også virker det som, driver på med. Det går enkelt og greit ut på at ett multiplatform spill som alle som har ønsket, har fått oppleve, uavhengig av hvilke platformer de måtte være i besittelse av.

Nå kommer det altså en direkte oppfølger til dette spillet som visstnok er ekslusivt for en plattform.

Selvfølgelig er folk skuffet, meg inkludert, fordi vi ønsker ikke å kjøpe oss ny konsoll bare for å få fortsettelsen på en historie vi satte veldig pris på.

Legg fra deg det fanboy tullet og gjør som de ville sagt på engelsk, "grow up".

Endret av NrNine
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ler av alle skuffende Ps4 eiere som suttrer nå .....

Herlig Ms...

Nå kommer jeg til å være litt kvass, men uansett...

 

Du må være litt av en tosk for å tro at skuffelsen handler om den innbilte fanboykrigen som småungene, og du også virker det som, driver på med. Det går enkelt å greit på at ett multiplatform spill som alle som har ønsket, har fått oppleve, uavhengig av hvilke platformer de måtte være i besittelse av.

Nå kommer det altså en direkte oppfølger til dette spillet som visstnok er ekslusivt for en plattform.

Selvfølgelig er folk skuffet, meg inkludert, fordi vi ønsker ikke å kjøpe oss ny konsoll bare for å få fortsettelsen på en historie vi satte veldig pris på.

Legg fra deg det fanboy tullet og gjør som de ville sagt på engelsk, "grow up".

Spillet er jo ikke ekslusivt... ----___----

Lenke til kommentar

 

 

Ler av alle skuffende Ps4 eiere som suttrer nå .....

Herlig Ms...

Nå kommer jeg til å være litt kvass, men uansett...

 

Du må være litt av en tosk for å tro at skuffelsen handler om den innbilte fanboykrigen som småungene, og du også virker det som, driver på med. Det går enkelt å greit på at ett multiplatform spill som alle som har ønsket, har fått oppleve, uavhengig av hvilke platformer de måtte være i besittelse av.

Nå kommer det altså en direkte oppfølger til dette spillet som visstnok er ekslusivt for en plattform.

Selvfølgelig er folk skuffet, meg inkludert, fordi vi ønsker ikke å kjøpe oss ny konsoll bare for å få fortsettelsen på en historie vi satte veldig pris på.

Legg fra deg det fanboy tullet og gjør som de ville sagt på engelsk, "grow up".

Spillet er jo ikke ekslusivt... ----___----

 

Hvis man ser bort ifra diverse rykter og forholder seg til informasjonen vi har blitt tildelt så tar du feil, men jeg er åpen for muligheten at dette bare er PR BS med munnkurv for de involverte, men det blir altså bare gjetning foreløbig.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ler av alle skuffende Ps4 eiere som suttrer nå .....

Herlig Ms...

Nå kommer jeg til å være litt kvass, men uansett...

 

Du må være litt av en tosk for å tro at skuffelsen handler om den innbilte fanboykrigen som småungene, og du også virker det som, driver på med. Det går enkelt å greit på at ett multiplatform spill som alle som har ønsket, har fått oppleve, uavhengig av hvilke platformer de måtte være i besittelse av.

Nå kommer det altså en direkte oppfølger til dette spillet som visstnok er ekslusivt for en plattform.

Selvfølgelig er folk skuffet, meg inkludert, fordi vi ønsker ikke å kjøpe oss ny konsoll bare for å få fortsettelsen på en historie vi satte veldig pris på.

Legg fra deg det fanboy tullet og gjør som de ville sagt på engelsk, "grow up".

Spillet er jo ikke ekslusivt... ----___----

 

Hvis man ser bort ifra diverse rykter og forholder seg til informasjonen vi har blitt tildelt så tar du feil, men jeg er åpen for muligheten at dette bare er PR BS med munnkurv for de involverte, men det blir altså bare gjetning foreløbig.

 

Yeah right.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...