Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Det er fordi de gamle smiliene har feil url:

 

http://forum-test.hw.no/html/emoticons/biggrin.gif

 

Hvis en admin leser her, så er det bare å kjøre følgende SQL spørring i databasen for å fikse det:

UPDATE ippbe_posts SET post = REPLACE(post,"http://forum-test.hw.no/html","http://forum.hardware.no/html");

 

edit: Av en eller annen veldig merkelig grunn blir ippbe_posts automatisk byttet ut til noe annet!!

Det skal stå ippbe_posts, ikke ippbe_posts! (pga sikkerheten kanskje?)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg var det ikke mulig å logge på da jeg fikk beskjed om at brukernavnet mitt ikke finnes. Heldigvis fikk noen rakst fikset dette etter at jeg sendte en mail.

 

Designet er litt penere, men litt plagsomt. Det har nok mest å gjøre med at jeg ikke er vant til det enda. Jeg liker veldig godt muligheten for underoverskrifter. En meget nyttig funksjon ;)

Innleggsikon synes jeg bare er noe tull.

 

Men det er en ting jeg har lagt merke til. Når jeg legger inn et innlegg, står det 0% advarsler under brukernavnet, antall innlegg m.m på venstre side. Ingen andre som jeg har sett har dette. Er det en som står på som default slik at bare jeg ser den eller noe?

 

Det er hovedsaklig en ting som plager meg mest på det nye forumet: "Dagens topp 10 postere". Enda en ny grunn for noen tapere til å spamme forumet. Jeg vil ikke angrepe noen enkeltindivider, men det er noen som har postet ekstremt mange poster på en dag. Særlig når dagens poster av en person utgir 10% av samlet antall poster. Det stemmer sikkert at noen har lite å gjøre og poster svært mange seriøse poster på en dag, men tror nok en del poster masse søppel for å få opp antall posts.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Får opp en egen "innlogginsbox" i opera i dag. Kommer opp samme om jeg er logga på eller ikke, og den kan ikke brukes til å logge på. Den kommer opp når jeg går inn i en tråd og jeg må bare trykke cancel så virker alt fint, men det er jo plagsomt da. Står forresten at det er innlogging til forum-test.hardware.no.

Lenke til kommentar

 

Men det er en ting jeg har lagt merke til. Når jeg legger inn et innlegg, står det 0% advarsler under brukernavnet, antall innlegg m.m på venstre side. Ingen andre som jeg har sett har dette. Er det en som står på som default slik at bare jeg ser den eller noe?

 

Lurer jeg også på.

 

Hva om en eller annen moderator kom en sånn bekrivelse av alt nytt i en egen inlegg. sånn at vi slipper å spørre, ting om og om igjen?

Lenke til kommentar
Får opp en egen "innlogginsbox" i opera i dag. Kommer opp samme om jeg er logga på eller ikke, og den kan ikke brukes til å logge på. Den kommer opp når jeg går inn i en tråd og jeg må bare trykke cancel så virker alt fint, men det er jo plagsomt da. Står forresten at det er innlogging til forum-test.hardware.no.

Det samme kommer i IE. Jeg valgte lagre passord, så da fikk jeg den bare en gang, da, men skjønner at det er veldig irriterende hvis noen får meldingen gang på gang.

Lenke til kommentar

Likte det gamle forumet bedre. Layouten på denne siden hvor man poster reply er rimelig føkked up og det er irriterende at man ikke har tilgang til overklokking, amobil og resten av søstersidene sine forum fra forum.hardware.no.

 

En annen ting med denne "Reply" siden er at det er engelsk for de som ikke fant noe engelsk noen plass *grin* De kan ikke ha vært helt med når de trykket på "Add Reply" knappen :roll:

Lenke til kommentar
-På det gamle forumet var det tre linker øverst i høyre hjørne på forumforsida:

-Siste poster

-Ubesvarte

-Dine poster

Hvor har disse blitt av? Regner med at de befinner seg et annet sted eller at de kommer opp senere?

Jeg savner også disse veldig!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Likte det gamle forumet bedre. Layouten på denne siden hvor man poster reply er rimelig føkked up og det er irriterende at man ikke har tilgang til overklokking, amobil og resten av søstersidene sine forum fra forum.hardware.no.

 

En annen ting med denne "Reply" siden er at det er engelsk for de som ikke fant noe engelsk noen plass *grin* De kan ikke ha vært helt med når de trykket på "Add Reply" knappen :roll:

Ikke tilgang!? Det er jo bare å trykke på menyen i venstre marg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...