Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

hm.. synes dette er  *grin*  :mrgreen:  *grin* , men savner en ting. Før om dagen fikk jeg epost hver dag om melding på alle de trådene jeg var aktiv i. Men nå er jo alle borte. er det mulig for dere å gjenopprette dette ?

 

får jo beskjed om de nye postene, men ikke de gamle lenger  :grine:

Du kan abbonere på tråder og foraer :yes:

jo, men litt pes å sitte å lete fram alle postene på nytt da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker OK dette, men dette er litt rart.

Tok en titt på profilen min:

 

1281 posts

Most Active in: Generell diskusjon

16 posts in this forum

(24% of this member's active posts )

 

Hvis dette skal stemme så må jeg ha posta i sinnsykt mange kategorier :p:

Endret av Cursed
Lenke til kommentar
dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. :woot:

 

Men du kan visst ikkje redigere dem.  :shrug:

Ja hvordan gjør du det?

Trykker "Delete"....

 

Men noken poster kan eg redigere også, ser ut som det er tidsbegrenset hvor lenge du kan redigere den.

Lenke til kommentar
dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. :woot:

 

Men du kan visst ikkje redigere dem.  :shrug:

Ja hvordan gjør du det?

Trykker "Delete"....

 

Men noken poster kan eg redigere også, ser ut som det er tidsbegrenset hvor lenge du kan redigere den.

Ja det hørtes enkelt ut å bare trykke del, men merker du da hele innlegget? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest hele threaden, så det kan hende det har blitt sagt før. Men, denne skriften er helt JÆVELIG å se på... Jeg bruker mozilla. Må sette opp textsize til 200% for å lese dette, selv om fonten er ekkel da også. 100% virker fint overalt, inkludert resten aw hw.no. Så jeg begger; Den vanlige fonten, vær så snill!

Lenke til kommentar

Det er mulig det nye forumet har funksjoner jeg vil sette pris på, men førsteinntrykket er at meldingene er blitt mye tyngre å lese. Det skyldes hovedsaklig kombinasjonen av at det er blir listet mer irrelevant informasjon mange steder, den bruker unødvendig mye plass, og alt er blått. Det er vanskeligere å raskt se subject og når meldingen ble skrevet. Før ble også nye meldinger markert veldig tydelig, men når alt nå bare er mer eller mindre blått, flyter det inn i hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...