Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er tatt opp tidligere, men siden søkefunksjonen slettes ikke vil fungere, så får jeg ikke sjekket det ut...:

 

Søkefunksjonen fungerer ikke som den skal. I 95% av tilfellene forteller den meg at den ikke finner noen treff. Dette til tross for at jeg har postet den posten jeg leter etter selv, og vet at den finnes i forumet. :(

 

Går det an å gjøre noe med dette?

 

-KJ

Det som antaligvis er grunnen er at som standard blir det bare søkt på innlegg som er skrevet for senest 30 dager siden (dette bør det forresten forandres på, Ueland).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søkemotoren funker meget bra den, har du et litt mer spesifikt eksempel å komme med?

Søkte nå på "abit ic7-g geil", og dette er resultatet (som i 95% av de andre gangene jeg søker etter noe :()

 

Forumbeskjed

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

på søke funksjonen står det: "Angi et nøkkelord eller en frase å søke etter." Det kan se ut som om hvis du skriver inn mer enn et ord prøver den å finne eksakt frase. Da blir det veldig vanskelig å spessifisere søk. Det skulle vært et valg for å spesifisere. På det gamle forumet kunne man huke av på at alle ordene skulle match. Da listet den alle poster som inne holdt ordne uten at de nødvendigvis sto etter hverandre i rett rekkefølge. Det må da kunne gå ann å gjøre dette her også?

 

edit: og ueland hadde svaret...... dette bør stå eller en forklarende link bør være med synlig.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Jeg har funnet et lite problem, aner ikke om det er rapportet men.

 

Når jeg er inne i en tråd med mange sider, som feks denne, og vil gå tilbake til "Første", og klikker på denne knappen, så blir jeg isteden sendt tilbake til forumets forside.

 

http://forum.hardware.no/index.php?amp;st=0 <-- Dette er linken som ligger under "Første" for meg.

 

Jeg bruker IE6, SP1.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet et lite problem, aner ikke om det er rapportet men.

 

Når jeg er inne i en tråd med mange sider, som feks denne, og vil gå tilbake til "Første", og klikker på denne knappen, så blir jeg isteden sendt tilbake til forumets forside.

 

http://forum.hardware.no/index.php?amp;st=0 <-- Dette er linken som ligger under "Første" for meg.

 

Jeg bruker IE6, SP1.

Er merket og blir undersøkt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har noen flere bugs til dere:

1. Ofte får jeg flere mail om at det har kommet svar i tråder siden sist jeg sjekka forumet, selv om jeg ikke har vært inne på den aktuelle tråden.

2. I mange av trådene jeg svarer i, får jeg ikke automatisk beskjed på mail om svar.

 

Ser ut til at Ueland er bug-skvisjeren her, håper du kan tråkke på disse fort! :)

Lenke til kommentar
1) det er fordi at du abbonerer på foraer, da vil du få mailer om tråder i et spess fora, evnt så har du valgt å abbonere på den tråden. Får du mailer så har det en grunn ;)

Nei, jeg abonnerer kun på enkelttråder.

2) Mailene pleier og samle seg opp før dem blir sendt, kan det være tilfelle?

Ja det kan nok også stemme i enkelte tilfeller.

 

Men noe rart skjedde forleden; jeg skrev et innlegg i en tråd, så gikk det en dag eller noe, så sjekker jeg tråden igjen, og da har det plutselig kommet mange svar foran mitt innlegg som ikke var der før! Gjerne 3-4 dager gamle svar til og med. Det skjønner jeg lite av.

Lenke til kommentar

Evig lei av at dette skjer nå!

 

etter at det ble skiftet forum og jeg skulle logge inn fikk jeg beskjed om at brukeren ikke eksisterte. Jeg begynte å lure på hva i ****** dette var og tenkte like greit at dette var det bare å droppe men men... Prøvde da å få tilsendt nytt passord/endring av passord og dette gikk helt fin og jeg fikk logga inn og satte også på "logg meg inn automatisk hver gang".

 

Men det som er det rare er at enkelte ganger så blir jeg ikke logga inn automatisk og må da få tilsendt endring av passord hver ******* gang for å bli logget inn, noe som blir slitsomt i lengden! Kanskje litt i seneste laget å poste dette problemet men aldri for sent at det ikke er godt for noe :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...