Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Har hatt en del feilmeldinger som jeg har postet andre steder på forumet, og lurer nå på om ihvertfall det ene problemet skyldes oppgraderingen av forumet.

 

Vet ikke om det har blitt postet før, men så langt har jeg ikke funnet noe lignende hverken i denne eller i andre poster. Feilmeldingen jeg får når jeg laster ned forsiden til hw.no ser slik ut:

 

feilmelding.JPG

 

Som dere ser selv er linken den referer til: http://advertpro.hardware.no// <- og dette er vel feil?!

 

Kun jeg som får denne? Feilmeldingen kommer opp for nesten alle reklamene på forsiden. Bruker Opera.

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle knappene er jo på engelsk..

Skal de være på norsk?

Etter at jeg skiftet skins språket til norsk så er alt på norsk bortsett fra.

Reply knappene og poll osv...

Det jeg mente, reply, quote og slikt.

Jepp, de skal være på norsk. hw har visstnok fått norske knapper av veldedige sjeler så de kommer nok :-)

Lenke til kommentar

Ja, det vet jeg. Synes bare det er så merkelig at den kom nå. Det gjelder forresten alle søstersidene deres også. Men har jeg rett i at linken til reklamene er feil? Eller er dette problemet kun hos meg?

 

Edit: Har forresten hatt dette problemet hele dagen...

 

Edit nok en gang...: Prøvde denne linken: http://advertpro.hardware.no/banners.pl?re...69&keyword=NULL og den fungerte. Det vil si at linken deres til advertpro-serveren er feil...

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Det har vi takk vekk da det ikke akkurat er "nødvendig" informasjon, hvis dere ønsker å se det så kan dere se det i profilen ;)

Syns medlemsnr og hvilken dato vi ble medlem er viktigere enn hvilken gruppe vi hører til... 99.999% av alle på forumet tilhører jo gruppen "Medlemmer" uansett!

Hvorfor ta vekk meldemsnummer? Det var jo en av de faa kule tingene.

Lenke til kommentar

Jeg orket ikke å bla igjennom alle siden her for å se om noen har postet følgende feilmelding før men om den kommer twice, har det så mye å si:

 

Jeg opplevde store problemer med quoting i en post her og kunne ikke finne noe feil

 

Denne tråden og denne posten

 

Kan godt hende at jeg har gjort noe feil her, men isåfall så fant ikke jeg (og noen andre den). Om ikke annet, så kan det jo være en minor bug som ligger å lurer en plass!

Lenke til kommentar

Liker ikke topic på mailen vi får når noen skriver i en tråd vi abonnerer på:

"Trådabonnement, varsel om nytt innlegg. ( From Forum )"

 

Aner jo ikke hvilken tråd det er snakk om før jeg åpner mailen! Hadde vært fint om dere kunne endra det tilbake til slik det var før:

"Varsel om svar på Tema - <trådtittel>"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...