Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Finnes det en funksjon her som viser den posten som sist var aktiv (og du postet i) og ikke bare hvor du postet ditt siste innlegg selv? F.eks slik som da SO2 lå øverst på "dine bevarte poster (elns.)" selv om det ikke var det stedet som du hadde postet sist i, men samtidig var sist aktiv. Hvis noen skjønner hva jeg mener? :)

Lenke til kommentar
Zamboo, MelonMob og MU26599

 

Hvorfor leser dere ikke litt før dere spør? Jeg skrev jo hvorfor rett over!

Fordi jeg i dag ikke er i en slik form at jeg orker å lese gjennom 14 sider med til dels uinteressante poster.

Men for himmelens skyld! Nesten alt det har blitt spurt om de siste timene er det svar på tidligere i tråden, og den er ikke fylt opp med unødvendig tull! :grumpy:

 

 

TIL ALLE:

Les gjennom tråden før du spør om noe. Det du lurer på er det mest sannsynlig svar på tidligere i tråden.

 

TIL MODERATORER:

Kan dere legge til en liten notis i emnefeltet?: "Les gjennom tråden før du spør" eller noe lignende. Jeg tror nok at jeg og alle andre som kan litt om IB er grundig lei av å svare på det samme hele tiden :grumpy:

I begynnelsen var det gøy å hjelpe, men nå får man en kraftig følelse av deja vu (eller hvordan det nå skrives :p )

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke en fast reply knapp på overklokking a?

Fordi det gikk litt fort i svingene når MR. Ueland skulle konvertere databasen og sette rettigheter og slikt. Da glemte han vel å sette det til standard "på" på overklokkingsdelen.

 

*host*les gjennom tråden før du spør*kremt* :p:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av PT
Lenke til kommentar

hm.. synes dette er *grin* :mrgreen: *grin* , men savner en ting. Før om dagen fikk jeg epost hver dag om melding på alle de trådene jeg var aktiv i. Men nå er jo alle borte. er det mulig for dere å gjenopprette dette ?

 

får jo beskjed om de nye postene, men ikke de gamle lenger :grine:

Lenke til kommentar
hm.. synes dette er *grin* :mrgreen: *grin* , men savner en ting. Før om dagen fikk jeg epost hver dag om melding på alle de trådene jeg var aktiv i. Men nå er jo alle borte. er det mulig for dere å gjenopprette dette ?

 

får jo beskjed om de nye postene, men ikke de gamle lenger :grine:

Du kan abbonere på tråder og foraer :yes:

Lenke til kommentar
Om du forandrer  (ca. linje 52)
#navstrip { font-weight: bold; padding: 6px 0px 6px 0px }

til

#navstrip { padding: 6px 0px 6px 0px }

blir teksten i konqueror slik den er i mozilla, altså ikke bold, og av hva jeg kan se ser siden fortsatt lik ut i mozilla.

Kan det virkelig være så vanskelig å forandre under en linje med kode? Gi i det minste en kommentar. Om dere velger å ikke følge webstandardene syns jeg dere burde gjøre en innstats for at siden skal virke i mer enn to nettlesere. Jeg mistenker linjen jeg sikter til for å ha en bug, er det noen god grunn til å ikke forandre den? Ingen andre forum jeg har vært på, som bruker invisionboard, har dette problemet.

Lenke til kommentar

Ser at man har mulighet for å legge in MYE større/lengre signaturer - 5000 tegn mot det gamle forumets 255 tegn... Går ut ifra at 5000 tegn er en default innstilling som kom med det nye forumet! Er det satt noen nye retningslinjer når det gjelder dette?

 

edit: litt stor avatar der Mr.Ueland :wow: Men det er kanskje greit for dere gutta i "teknisk drift" *grin*

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...