Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare slutte å klage, se om en uke, da er nok mesteparten fiksa, da kan man begynne å kommentere..

Jeg trodde endel av poenget med denne tråden var at vi skulle komme med innspill til forbedringer og fortelle om feil vi oppdager, blant annet for å gjøre jobben lettere for de som konverterer..

Joda, men det er endel som klager sånn over alle feilene, ikke bare gjør oppmerksom på de; "Åh! For et drittforum! Jeg vil ha tilbake det gamle med en gang! IB er dritt og phpBB er så mye bedre! :grumpy: "

Slikt liker vi ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke lest gjennom tråden, og beklager hvis bug'en allerede er meldt ifra. Det er en bug med "Jump to page.."-funksjonen. Det er den funksjonen som er når du trykker på "Pages:" foran sidenumrene. Trykker man f.eks. side 12 i denne tråden, kommer man her: [http://forum.hardware.no&st=220/], i stedet for [http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162048&st=220]. Håper moderator forstår hva jeg mener, hvis ikke kan jeg forklare bedre :)

Lenke til kommentar

Ok, nå begynner det meste å funke, ett par litt mer uviktige innspill

 

1. Er den info-saken på venstre siden større en før? (den med avatar og slikt) synes nesten det virker sånn, ihvertfall virker tekstfeltet veldig tynt, men kan hende jeg bare inbiller meg ting, men det er kanskje på tide å ha noe som passer i en 768-oppløsning.

 

2. Likte egentlig den gamle fargepaletten bedre, er bla litt irriterende at den nevnte info.baren har litt forskjellige farge på annenhver post, da kan jeg jo ikke få bakgrunnen til å matche på den fine avataren min :).

 

AtW

Lenke til kommentar

Savner de siste postene som var på hw.no siden og søstersidene..

 

Og hvordan får man lagt noe ut på kalenderen? Får bare feil

 

 

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Beklager, men denne funksjonen er ikke tilgjengelig. Hvis du er reigistrert bruker, logg deg på under (hvis dette er mulig)

 

 

 

Nyttige linker

 

· Tapt Passord-hjelp

· Registrèr ny konto

· Vår hjelpdokumentasjon

· Kontakt administratorene

Lenke til kommentar
Ser jo flott ut dette. Men er litt mye engelsk/norsk om ein annan.

(Igjen :shrug: )

Før jeg svarer: De fleste problemene dere nevner er tatt opp før og det er funnet en løsning på mange av de.

Angående språk så må du velge skins og språk under ditt kontrollpanel. Der kan du velge norsk som språk. Da forsvinner norwenglishen.

Lenke til kommentar
Om du forandrer  (ca. linje 52)
#navstrip { font-weight: bold; padding: 6px 0px 6px 0px }

til

#navstrip { padding: 6px 0px 6px 0px }

blir teksten i konqueror slik den er i mozilla, altså ikke bold, og av hva jeg kan se ser siden fortsatt lik ut i mozilla.

Hva med en kommentar til dette? Noen grunn til at font-weight: bold; er oppgitt der?

Lenke til kommentar
savner muligheten til å klikke på egne innlegg og få en forhåndsvisning på emnet for å se om noen har svart på det. det fantes i går, ikke i dag :shrug:

det savner jeg også, gå inn på "meg" og så trykke "finn alle postene til denne brukeren," veldig fin måte å finne ut om noen har svart i de trådene man selv er aktive i. Få den funksjonen tilbake!!

Lenke til kommentar
Ifølge DeserGlow, så er dette ikke riktig. Hvis du leser her, så skriver han at det er problemer med phpBB-databasen som gjør at konverteringen drar ut. Og at man skal gå igjennom alle 1,3 millioner postene manuelt for sjekk av ugyldige koder, finner jeg litt utrolig (og lite trolig). Det er bl.a. for å avsløre slike problemer man gjennomfører testkonverteringer.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er på litt tynn is her. Jeg har ikke hatt noe med konverteringen å gjøre, men hørte fra Ueland tidligere at denne brukte uventet lang tid (før man møtte problemer med phpBB-databasen).

 

Siden jeg ikke har hørt noe mer om databaseproblemene i phpBB antok jeg at dette var ordnet, men dette er da som nevnt kun antakelser.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

av en eller annen merkelig grunn når jeg er inne i en tråd og trykker 'tilbake' så dukker emnekatalogen opp som ren HTML kode. bare viss jeg tvinger IE til å oppdatere siden (ctrl-refresh) så kommer emnekatalogen opp igjen som normalt. inn på en ny tråd og tilbake, ny HTML kode..

 

<meta HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<link rel="shortcut icon" href="http://www.amotor.no/bilder/favicon.ICO" title="fav icon">

<meta name="keywords" content="">

<meta name="description" content="Nettside om bil og motor">

<title>Amotor.no - Nettsiden om bil og motor</title>

<link rel="stylesheet" href="http://www.amotor.no/css/amotorforum.css" type="text/css">

<style type='text/css'>
/* FIX IE6 Scrollbars bug - Leave this in! */
html { overflow-x: auto; }

form { display:inline; }

BODY { font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 11px; color: #000;background-color:#FFF }

ovenfor er en liten snippet av deg jeg får av hovedkort, prosessor og minne, for meg ser det ut som <html> taggen i headeren blir byttet ut til html uten braketter, samme med <body>, blir BODY av en eller annen merkelig grunn. og nei, jeg bruker ikke noe slags http proxy eller filter av noe slag. ;)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...