Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Denne tråden og denne posten

 

Kan godt hende at jeg har gjort noe feil her, men isåfall så fant ikke jeg (og noen andre den). Om ikke annet, så kan det jo være en minor bug som ligger å lurer en plass!

Det gjelder å holde tunga rett i munnen vet du:

[/quote]USA beskytter Israel fordi USA er et kristent land som vil beskytte jødene mot at araberene utsletter hele gjengen. [/quote]

 

Å starte med en /quote er ikke særlig lurt vel? Alltid feil med enten en start eller en stop ved problemer med tagger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bug?

 

For å legge inn sine kommentarer imellom setninger i en quote har man tidligere lagt til [.quote] og [./quote].. Det nye forumet klarer tydeligvis ikke å tolke dette og som et resultat er mange eldre tråder f*cked up..

 

Sjekk fks http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=160743&st=80 :roll:

 

Edit: Og smileyene blir ikke lik de man velger.. test fks :.roll: (som over)

Endret av Domino
Lenke til kommentar

Som AKIRAx24 sa et annet sted her på forumet.. disse knappene mangler jeg litt, var så fine å ha:

1. Siste poster (uavhengig av forum)

2. Mine siste poster (Og da er jeg ikke intresert i å se hva JEG skrev i en post, men den posten som min beskjed tilhører.)

3. Siste ubesvarte poster.

 

Men ellers er det nye forumet heelt fint og koselig :D

 

En annen ting som var litt greit før var at det stor hvor folk var fra under nicket.. mulig å få opp det igjen

 

:love::love: kul smily :D

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Kommer moderatorene og andre ansatte i hw-nettverket til å gå tilbake til å bruke avatar fra den siden de hører til? Synes det var noe av det som gjorde et bra inntrykk i det gamle forumet. Kan forstå at dere også vil ha vår frihet, men det gir et seriøst og profesjonelt inntrykk når dere har like avatars.

 

Dere identifiseres også med en gang som en "ansatt"...

Lenke til kommentar
Datoen folk ble medlemmer er faktisk ganske praktisk sammen med postcounten. Nå vil jeg ikke alge noen ny diskusjon om dette, men jeg bruker dette aktvit for å screene seriøsiteten i innlegg jeg er usikker på...

 

Enig i at dato (og medlemsnr.) er like interessant (eller uinteressant) som postcounten selv om det selvsagt er innholdet som betyr mest

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke logget meg inn med |SeVen| ??? Står at brukernavnet ikke finnes, men når jeg tar å går igjennom mistet passord funksjonen og bruker |SeVen| som brukernavn der så får jeg mail på riktig adreasse... så den må jo finnes i basen. Hva har skjedd med basen deres ?

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt forum-interface. Det ser bra ut så langt. Men (det måtte jo komme et men ;) ) det er et par ting jeg savner fra det gamle forumet. Det første er link for å vise de diskusjonene man selv har vært aktiv i. Det andre er linker får å markere emner som lest. Så vidt jeg kan skje eksisterer dette kun på topnivå som markerer absolutt hele forumet som lest. Savner linker også på delforumene og deres underkategorier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...