Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

InvisionBoard er helt topp det, har ei noe i mot det.

Ser at fler og fler sider rundt omkring kjører InvisionBoard om dagen, så det må jo være noe i det ;)

 

Men jeg savner virkelig et overklokking.no theme her, synes ikke hardware.no versjonen er noe spesielt fin.

 

Også lurte jeg på om den "Siste fra forum:" delen på de forskjellige sidene i HW-nettverket kommer tilbake? Var en kjekk liten funksjon det.

 

Tilslutt så må jeg bare nevne det med antall % og den grafiske fremstillingen av de i polls. Helt bak mål da, så at i en poll var antall % oppi 2000! Og den søylen som fremstilte denne var jo enorm! Men det er vel bare en barnesykdom :shrug:

 

Uansett, keep it up!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom på en annen liten deilig funksjon i IB; nemlig den at IB kan automatisk lage thumbnails av bilder du legger ved innlegget. Fint for folk som har modem eller folk som har online adsl fra stjelehor med 1gb grense. Babetreaden er jo et sted dette ville vært überbra... Men det virker ikke som det er aktivert... :shrug:

Den funksjonen kunne vært bra, men er desverre ikke det... :( Den er faktisk bare verre for oss som har dial-up eller GB grenser:

 

Selv om bildet blir vist som thumbnail, blir hele bildet lastet ned - bare vist i liten størrelse.

Det værste er at hvis du så skal se hele bildet, så laster den hele bildet på nytt, men denne gang i full størrelse. Den bruker altså ikke bildet den allerede har i cachen... :mad:

Men da er det jo horribelt! Dette må undersøkes nøye. Jeg håper for en gangs skyld at du tar feil ;)

Lenke til kommentar

Hvis dere ser på profilen til denne fyren så vil dere nok oppdage noe morsomt; Han har flere poster enn Ecthelion og han har 31% av innleggene sine i Hovedkort og prosessor (noe som tilsvarer hele 25! innlegg :p: )

En annen ting er at i Offtopic er "Annonsering: LES! Kvalitetsøppel! Du er herved advart!" startet av SirHartge. Det er 0 svar, men det siste innlegget er av Videoutstyr, Arne. Det er heller ikke noe innhold i annonseringen.

Lenke til kommentar
Få vekk offtopic poster i "siste 24 timer" funksjonen! :yes:

Enig der! Men det kommer vel antar jeg. En ting som forundrer meg er at når du trykker på "vis nye innlegg" kommer en side som sier at søket er fullført og at du nå føres til siden med resultatene. I parentes står det en link med teksten "Eller klikk her hvis du ikke ønsker å vente". Jeg spør, hvem i hulest VIL vente? Kan vi ikke bare bli overført direkte til resultatene så vi slipper å trykke på denne linken?

Lenke til kommentar

Når jeg skal se på moderatorteamet får jeg opp feilmelding:

Warning: Missing argument 1 for query() in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 80

 

 

 

There appears to be an error with the Forum database.

You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

 

Error Returned

 

mySQL query error:

 

mySQL error: Query was empty

mySQL error code:

Date: Sunday 26th of October 2003 01:55:37 AM

 

We apologise for any inconvenience

 

EDIT: Skal ikke klokken stilles sånn cirka nå?

Lenke til kommentar
Få vekk offtopic poster i "siste 24 timer" funksjonen!  :yes:

Enig der! Men det kommer vel antar jeg. En ting som forundrer meg er at når du trykker på "vis nye innlegg" kommer en side som sier at søket er fullført og at du nå føres til siden med resultatene. I parentes står det en link med teksten "Eller klikk her hvis du ikke ønsker å vente". Jeg spør, hvem i hulest VIL vente? Kan vi ikke bare bli overført direkte til resultatene så vi slipper å trykke på denne linken?

Ja, dette har jeg også lurt på, hvorfor i all verden står dette her, for hvem vil vente? :lol: Blir vel rettet på etterhvert tenker jeg..

Lenke til kommentar

Fine greier, dette. Man kan skru av visning av andres signaturer, yay! Nå mangler bare et troll-filter og et killfilter. :p

 

Og så så fine smilies da (de nederste, ikke de fra det gamle forumet).

 

Gratulerer med vel utført arbeid.

 

En engrish-ting:

'Gruppe: Members'

Lenke til kommentar

Ser for så vidt bra ut, men en ting jeg liker veldig dårlig er plasseringen av side-navigasjonen i et topic. Plassert heeelt nede i bunnen som om det var en copyright-beskjed som skal skjules mest mulig. Stort minus :mad:

 

EDIT!

GAH!!!! hva i alle dager har skjedd med sig'en min? SKriftstørrelsen gått helt bananas eller? :lol:

 

EDIT2

Okey, fikset det...

Lenke til kommentar
Jøøøøøøøøøøøøss.

Min assistent kan faktisk bli noe nytting også etterhvert. :woot:

Men slik som "Moderatørene" Var litt drøyt. Og funker ikke her hos meg uansett.

Og
· Dagens topp 10 postere
· Tidenes topp 10 postere
??:shrug:

Blir kanskje litt for lett sport i dette med innlegg. Hvem legger inn flest poster i dag da?? Uviktig info for min del da.

Kunne mer tenkt meg f.eks dagens gullkorn, dagens link, dagens bilde, dagens data tilbud ol.

Ett eller annet info plass. I tillegg til søking. Eller en slags hjelper slik som i office uten grafikk dyrene.

Kanskje postene som du har laget, som andre har svart på i løpet av 24 timer.

Er det mulighet for å sette den opp slik du vil ha den selv???
Slik at [url="http://forum.hardware.no/index.php?showforum=73"]Humor[/url] kan bli en hurtig link. Favoritt plass. Linux, Overklokking, Moding ol. :yes:
Lenke til kommentar
Og

· Dagens topp 10 postere

· Tidenes topp 10 postere

??:shrug:

 

Blir kanskje litt for lett sport i dette med innlegg. Hvem legger inn flest poster i dag da?? Uviktig info for min del da.

 

Kunne mer tenkt meg f.eks dagens gullkorn, dagens link, dagens bilde, dagens data tilbud ol.

Hepp, blir litt vanskelig da Dagens og Tidenes topp10 er ren statistikk, mens dagens gullkorn, dagens link og dagens bilde må settes manuelt. Blir litt arbeid for stakkarn som må lete gjennom , finne alt dette og faktisk bedømme om det kan regnes som dagens <whatever>. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er skrevet før, men jeg gidder ikke engang skumme threaden. Uansett, menyen i

margen til venstre (den delen med ikonene) er helt screwed, dvs at ikonene er helt til høyre innenfor kolonnen, samt at der ikke er noen tekst.

Hadde det samme problemet i en versjon av Mozilla Firebird 0.6 (W32-20030817-O1-G6-Aebrahim-Opt-P123).

Det som sto under forum meny og over forum kategorier flyttet seg 1/6 av skjermen til høyre.

 

Men installerte nyeste versjon av Firebird (0.7) og nå blir formateringen riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...