Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Men de vet ikke hvem du er, så det er ikke noe å bry seg om. Det at de har tatt kontakt viser jo at det er en viss interesse der.

 

Hah, det er lett å si. Jeg grisebryr meg. ;) En viss interesse er det jo sikkert, det er andreinntrykket som er skummelt.

 

 

Altså, holdningen du har tilsier at alle skal synes du er lame uansett, så hvorfor bry deg når du selv tror at alle synes du er lame? Da burde du i det minste bli positivt overrasket. Nå har du jo fått de servert på sølvfat uten konsekvenser. Blir det awkward så fjerner du bare matchen, de blir litt skuffet, du går fri.

Lenke til kommentar

Altså, holdningen du har tilsier at alle skal synes du er lame uansett, så hvorfor bry deg når du selv tror at alle synes du er lame? Da burde du i det minste bli positivt overrasket. Nå har du jo fått de servert på sølvfat uten konsekvenser. Blir det awkward så fjerner du bare matchen, de blir litt skuffet, du går fri.

 

Rasjonelt sett har du selvsagt helt rett. Greia er bare at frykt ikke er rasjonelt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Altså, holdningen du har tilsier at alle skal synes du er lame uansett, så hvorfor bry deg når du selv tror at alle synes du er lame? Da burde du i det minste bli positivt overrasket. Nå har du jo fått de servert på sølvfat uten konsekvenser. Blir det awkward så fjerner du bare matchen, de blir litt skuffet, du går fri.

 

Rasjonelt sett har du selvsagt helt rett. Greia er bare at frykt ikke er rasjonelt.

 

 

Bra at du vet sannheten :D så må du bare lære deg å tro på den, good luck :D nutthin to fear bro, og hvis, ta deg et par øl.

Lenke til kommentar

SPØRSMÅL

ang tinder, hva er greia med avstandsmålingen? Har en der som er i Frankrike (jeg er i Oslo) og det står han er 1km fra meg. Klarer ikke Tinder oppfatte så lang avstand kanskje, sånn at det står 1 fordi den "ikke vet", eller hva er det? Vanligvis er personen 5 km fra meg (når begge er hjemme), så det stemmer liksom ikke med noe... Eneste er dagen han reiste dit, da sto det han var XXXX km fra meg (som stemte med landet han reiste til). Er det en svakhet ved tinder ?

Lenke til kommentar

Hva har dere satt aldersforskjellen på? Hvor syntes dere grensa går, eller er det ok så lenge man går godt sammen uavhengig av alder (på Tinder)

Min eldste match er 31år. yngste er 20år ( er selv 23år).. Er det 8års forskjell oppover så har utsende mye å si.

 

Aldersforskjellen er 18-34.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg ville gått ni år over... Jeg føler at jeg og alt under er ungt, men når man begynner å komme over... ;)

Har ikke tenkt så nøye over det, hadde vel kommet an på person også. ca 3 år eldre er helt uproblematisk. Yngste jeg har vært sammen med var ett år yngre. Nå er ikke dette aktuelt for meg uansett altså.

Lenke til kommentar

Er 18 (19 på torsdag) men har satt det opp ganske langt, men egentlig bare for å se om jeg får noen matches med damer endel eldre enn meg, eldste jeg har fått var 45 :rofl: Ja for gammel, fått flere på begynnelsen av 30 årene men de har unmatcha meg (hvorfor swiper de til høyre hvis de allikevel skal unmatche senere? Står jo alder før du velger om du vil dra til venstre eller høyre..) Anyways.. De aller fleste matchene jeg har fått er fra 18-22 igjennomsnitt da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Har en match som det føles som jeg ødela med en kanskje litt for personlig meldingen etter å ha fått et godt svar på åpningsreplikken, deretter klarte jeg å sende en ny melding med kritikk kvelden etter, noen forslag for å redde dette? Hun har altså ikke svart. Jenta er ekte redhead og jeg elsker ekte readheads - får ikke sove pga det her..

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Virker som en del Norske jenter er usikre,sjenerte eller noe midt imellom, de skal liksom "chatte" i en evighet før de treffer deg, selvsagt finnes det unntak til alt men jeg snakker generelt.

 

Ang selvtillit boster som noen mente jenter bruker tinder som, det går nok begge veier om ikke akkurat likt fordelt.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Hva definerer du som en evighet? Jeg har gjort begge deler. Noen har meg møtt nesten uten å ha pratet med i heletatt, andre har jeg pratet med over lenger tid. En av dem prater jeg med sånn av og på uten at vi har møtt hverandre. Er uker siden vi fikk match. Litt usikker på hva som er greien der. Får plutselig snaps med "skjer?" om kvelden, og så kan det gå to - tre dager uten kontakt. Tror ikke vi noen gang kommer til å møtes faktisk, så usikker på hvorfor han stadig tar kontakt. Kjedsomhet kanskje? :)

 

Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex.

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke fått inntrykk av at det er noen som er ute etter noe seriøst på Tinder. Det virker som om de fleste bare ønsker bekreftelse og oppmerksomhet for å føle seg bedre bare, hvor noen går litt lengre enn andre, men alt i alt er det bare et tidsfordriv.

 

Så derfor gidder jeg selv heller ikke å ta noen på Tinder seriøst, uavhengig av hvor overbevisende de selv tror dem er. For når alt kommer til alt, så kan en bare lure seg selv for alltid. Alle andre gjennomskuer dette på ett eller annet tidspunkt.

 

Og når det er noe useriøst jeg er ute etter, enten det er en kortvarig glede eller bare litt bekreftelse, så drar jeg heller ut på byen og finner hva enn jeg føler for der.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex.

 

Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå.

Lenke til kommentar

 

Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex.

 

Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå.

Er det alt eller ingenting med deg da? Evt kun forhold eller bare sex/ingenting ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...