Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Det går jo begge veier. Veldig mange menn drar alt som er til høyre.

 

Det er jo ikke begge veier, det er akkurat samme vei. Fordi jenter er selektive er menn mindre selektive, som igjen gjør jentene mer selektive. Dette er ikke et Tinder-problem, det er sånn overfladisk sjekking fungerer på alle arenaer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Som hovedregel venter jeg et par dager før jeg sender melding på tinder. Ofte utsetter jeg det kanskje en uke. Men hvis jeg får melding først, svarer jeg senest innen noen timer.

 

 

Hender det du sender melding etter noen måneder? Er det noen som gjør det? :p

 

 

Jeg tror ikke at det er gått mer enn tre uker noen gang. Men så hender det også at matchene forsvinner før det er gått så lang tid.

Lenke til kommentar

Det er nok en del som sletter profilen sin, enten fordi de har funnet noen eller fordi de ikke gidder mer. Spør vel egentlig fordi jeg kikket over min egen liste, og så at det var veldig lenge siden jeg fikk noen interessante matches. Lurte bare litt på hvor merkelig det ville vært å skrive til en fra februar. :p

Lenke til kommentar

Hun ene jeg har snakket med på Tinder bor på vestlandet, og da jeg var på besøk hos min fetter der så fortalte jeg at jeg befant meg der i området.

 

Jeg spurte henne da om vi skulle treffes eller finne på noe når hun da ikke var på jobb. Men fikk ingen ordentlige svar, så spurte en dag eller to senere, ville ikke virke masete...

 

Heller unnskyldninger enn ordentlig svar, og da jeg spurte henne om hun var i det hele tatt intressert i å møte meg eller om vi bare skulle glemme hele greia fikk jeg heller ingenting konkret, så spørsmålet mitt er skal jeg drite i det og heller satse på noe annet (ja, er jo fremdeles på Tinder og ser etter andre i mellomtiden).

 

Hun bor jo ca. 18-20 mil vekk ifra meg, men har ikke problem med å kjøre så langt med tanke på at jeg kjenner folk og familie som bor der. Men er jo ett stykke i bil (ca. 3 timer).

 

Hadde dere bare droppa personen da eller?

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste, men for meg har det veldig mye å si hvem jeg prater med. Men jeg tenker litt at det er ikke om å virke interessant, det er om å virke interessert ;)

Jo da, men må jo holde en hvis flyt i samtalen, føler jeg strever med det. Kan bli endel standard spørsmål som er etterhvert kjedelig, er dessverre dårlig med kreativitet enkelte ganger.

 

Mener det er MYE bedre å ha faktisk snakka med personen på forhånd, blitt litt kjent. Etter du har snakka litt med personen så hun/han kjenner litt til deg kan du prøve deg på noe annet, smeller du til med en drøy vits uten at du kjenner personen så er det fort gjort at de blir galt :p

Lenke til kommentar

 

 

Du er ikke den eneste, men for meg har det veldig mye å si hvem jeg prater med. Men jeg tenker litt at det er ikke om å virke interessant, det er om å virke interessert ;)

Jo da, men må jo holde en hvis flyt i samtalen, føler jeg strever med det. Kan bli endel standard spørsmål som er etterhvert kjedelig, er dessverre dårlig med kreativitet enkelte ganger.

 

Mener det er MYE bedre å ha faktisk snakka med personen på forhånd, blitt litt kjent. Etter du har snakka litt med personen så hun/han kjenner litt til deg kan du prøve deg på noe annet, smeller du til med en drøy vits uten at du kjenner personen så er det fort gjort at de blir galt :p

Da er det bare å foreslå å møtes pga du synes det er bedre. Mange som gjør det :)

Lenke til kommentar

 

 

Du er ikke den eneste, men for meg har det veldig mye å si hvem jeg prater med. Men jeg tenker litt at det er ikke om å virke interessant, det er om å virke interessert ;)

Jo da, men må jo holde en hvis flyt i samtalen, føler jeg strever med det. Kan bli endel standard spørsmål som er etterhvert kjedelig, er dessverre dårlig med kreativitet enkelte ganger.

 

Mener det er MYE bedre å ha faktisk snakka med personen på forhånd, blitt litt kjent. Etter du har snakka litt med personen så hun/han kjenner litt til deg kan du prøve deg på noe annet, smeller du til med en drøy vits uten at du kjenner personen så er det fort gjort at de blir galt :p

Da er det bare å foreslå å møtes pga du synes det er bedre. Mange som gjør det :)

 

Thats what I did :p

Lenke til kommentar

 

Urk, jeg er håpløs. Får ingen matches på evigheter, så plutselig tre på rappen som alle sender melding, og jeg feiger ut og svarer på ingen av dem. Det beste Tinder-tipset av alle er å ikke gjøre sånn. :p

Uhm... Hvorfor svarer du ikke? Hva har du å tape?

 

 

Kan jo bli avvist. :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Urk, jeg er håpløs. Får ingen matches på evigheter, så plutselig tre på rappen som alle sender melding, og jeg feiger ut og svarer på ingen av dem. Det beste Tinder-tipset av alle er å ikke gjøre sånn. :p

Uhm... Hvorfor svarer du ikke? Hva har du å tape?

Kan jo bli avvist. :p

Det er tinder.. og de har tatt kontakt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...