Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

 

 

Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex.

Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå.

Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Tinder er forsåvidt et relativt tilbakelagt kapittel for min del. Hender jeg swiper litt når jeg kjeder meg på toget eller på kvelden, men orker ikke initierte kontakt eller bruke særlig med tid på det generelt. Har til gode å møte noen der som ikke kun er ute etter sex.

Jeg er ikke kun ute etter sex! Men jeg har tatt en pause fra tinder fordi det passer dårlig å få en kjæreste nå.

Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? :p

 

Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung ;)

Lenke til kommentar

Er det alt eller ingenting med deg da? Evt kun forhold eller bare sex/ingenting ?

 

Kanskje er jeg rar, men ja.

 

Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før?

 

Hadde jeg hatt en kjæreste i utgangspunktet, hadde jeg tatt en vurdering på om det var en kjæreste som er verd å satse på og hvor mye bry det er verd. Men det er ingen vits i å lete etter en kjæreste rett før jeg skal dra til utlandet og være borte i noen måneder.

 

Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? :p

Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung ;)

 

Kanskje neste år.

Lenke til kommentar

 

 

Er det alt eller ingenting med deg da? Evt kun forhold eller bare sex/ingenting ?

Kanskje er jeg rar, men ja.

Så du hadde slått opp hvis du hadde en fra før?

Hadde jeg hatt en kjæreste i utgangspunktet, hadde jeg tatt en vurdering på om det var en kjæreste som er verd å satse på og hvor mye bry det er verd. Men det er ingen vits i å lete etter en kjæreste rett før jeg skal dra til utlandet og være borte i noen måneder.

Jasså, det er derfor du snur ryggen til når jeg kommer? :p

Du har ikke kommet opp på listen min, du er for ung ;)

Kanskje neste år.

Hva da, kanskje neste år? Skal du la være å snu ryggen til meg neste sommer? :p

 

Du vet det at aldersforskjellen mellom oss ikke forandrer seg selv om du blir eldre, sant? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jo har møtt mange drittsekker som tror de er kongen over alt. "Komme en tur eller? ;) " "jeg gidder ikke å stresse med å få meg noe, gi beskjed når du ombestemmer deg;)) "

Lenke til kommentar

Kanskje er jeg rar, men ja.

Jaha. Kanskje, en kan vel aldri være helt sikker. Men hva gjør det meg i så fall da?

 

Å stresse derimot høres jo litt unødvendig ut. For eksempel, en viss trygg og beroligende følelse kan noen ganger smitte over på andre, og da når den ene ikke stresser eller gjør så mye av seg, så hender det at lignende oppførsel smitter over på andre.

 

Men du får gi en lyd da, når / hvis selvtilliten får seg en liten knekk igjen. ;)

Endret av Skallekos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det er så irriterende hvordan noen sier det på akkurat som om han er mitt eenste valg og at jeg er liksom den som sikler etter han?? Så en måned etterpå klager han på st jeg ble stille for jeg aldri tok kontakt fore t ligg LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...