Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har snapchatten hennes :) Hun bor litt lengre vekk, så blir litt langt for en "kaffe" :)

 

Hvis hun bor for langt unna til at det er noen vits, hvorfor er dette i det hele tatt noe tema? Høres ut som en unnskyldning du serverer deg selv.

Hvis du tror hun kan være verdt reisen, ta deg en dagstur en dag du har fri, eller eventuelt avtal overnatting så kanskje dere rekker flere "kaffe" når du likevel er innom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

hva for slags taktikk er det du er mistenksom på nå da? beklager for å si det men du virker som en ganske usikker person og veldig redd for avslag eller noe.... unmatche etter en dag, mistenker taktikk? det er ikke krig, det er dating, folk ønsker forskjellige ting og man snakker sammen og finner ut av det, hvis du sitter og konspirerer taktikker og sitter klar til å pull the plug så vil du aldri komme innpå noen som helst. Prøv å ha et åpent sinn du og ikke sitt med en hel masse mistenksomheter uten å ha møtt vedkommende engang.

typisk sånn "du er sånn drittsekkfyr du jeg bar vet det"-dame..... alt jeg sa var "hei"

Haha :)

Lenke til kommentar

 

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

hva for slags taktikk er det du er mistenksom på nå da? beklager for å si det men du virker som en ganske usikker person og veldig redd for avslag eller noe.... unmatche etter en dag, mistenker taktikk? det er ikke krig, det er dating, folk ønsker forskjellige ting og man snakker sammen og finner ut av det, hvis du sitter og konspirerer taktikker og sitter klar til å pull the plug så vil du aldri komme innpå noen som helst. Prøv å ha et åpent sinn du og ikke sitt med en hel masse mistenksomheter uten å ha møtt vedkommende engang.

typisk sånn "du er sånn drittsekkfyr du jeg bar vet det"-dame..... alt jeg sa var "hei"

 

Det er sant, men kan jo hende en dobbelomringningsmanøver eller et flankeangrep hadde funket.

Lenke til kommentar

Jeg tar ofte kontakt, men når de ikke svarer og jeg ser dem har vært aktive så går jeg ut i fra at de ikke er interessert. Det er mange som aldri svarer.

 

Men for all del, jeg kan godt begynne å samle opp alle matchesene og la dem ligge i listen til evig tid :)

 

Jeg vet ikke hva som skal til for at man er "aktiv" på tinder, om det holder å åpne appen, vurdere et bilde eller bare ha mobildata påslått. Det er sjeldent jenter sender melding til meg først, men det hender at jeg åpner tekstmeldinger og tindermeldinger, eller ser at jeg har fått dem, uten at jeg svarer med en gang. Det er ikke fordi jeg ikke er interessert i å prate med avsenderen, men fordi jeg gjerne driver med noe annet eller fordi jeg vil ha litt tid til å tenke ut et mer vettugt svar enn "ja", "nei" eller "ok". For eksempel har jeg vært på jobb mye av tida jeg har brukt appen i det siste. Jeg skal innrømme at jeg har mange rolige dager, men av og til dukker det opp forefallende arbeid som må prioriteres.

 

Som hovedregel venter jeg et par dager før jeg sender melding på tinder. Ofte utsetter jeg det kanskje en uke. Men hvis jeg får melding først, svarer jeg senest innen noen timer.

Lenke til kommentar

Tinder er bygd opp på en måte som utviklerne mener skal gjøre at interessen for å bruke appen skal være best mulig.

 

Derfor legges nye brukere først i køen, så er du nylig registrert så er det mange som får deg opp. Du blir også lagt ut en stund først, og de du da får opp hos deg er som oftest folk som har swipet til høyre på deg. Da får du mange matches i starten. Etter hvert slippes flere og flere, men da er det mindre sjanse for match fordi du da får tilgang til flere som ikke har swipet deg til høyre, i kombinasjon av at det også er færre som får deg opp i sin liste.

Lenke til kommentar

Kan legge igjen spørsmålet mitt her:

Testet tinder for første gang i dag. Et spørsmål, er det meningen å være veldig direkte på tinder med seksuell flørting from the get go? Eller pleier folk å starte med small talk? Ser det er mange som ikke skriver noe om seg selv eller interessene sine, legger ikke akkurat opp til dype samtaler.

Lenke til kommentar

Har lyst til å ha en samtale med noen som ikke handler om noe seksuelt, men det virker som om interessen ikke er der for jentene. Overfladiske, dumme jenter klarer jeg ikke å skape relasjoner med. Den eneste jeg har fått god kontakt med er ei med Ph.d i matte.

Lenke til kommentar

Heh. Jeg har motsatt erfaring. Menn på tinder er i 99% av tilfellene bare ute etter en ting. Sier de noe annet så er det bare fordi de later som de ikke er det, for å prøve å lure deg til sengs :p

Haha, tipper jeg er en av de 1% som ikke er ute etter det. Muligens derfor jeg faktisk ikke er på tinder.

 

Om jeg vil møte mennesker så pleier jeg å prate med dem in real life. Oppløsningen på bildene er mye bedre og det er ingen buffring på live-feed'en. Eller venting på 4g dekning før neste melding kommer inn, og jeg kan faktisk se hva personen mener når de ytrer sin melding - istedenfor å tolke den utifra et fjortisslingo.

Lenke til kommentar

 

 

Heh. Jeg har motsatt erfaring. Menn på tinder er i 99% av tilfellene bare ute etter en ting. Sier de noe annet så er det bare fordi de later som de ikke er det, for å prøve å lure deg til sengs :p

Haha, tipper jeg er en av de 1% som ikke er ute etter det. Muligens derfor jeg faktisk ikke er på tinder.

 

Om jeg vil møte mennesker så pleier jeg å prate med dem in real life. Oppløsningen på bildene er mye bedre og det er ingen buffring på live-feed'en. Eller venting på 4g dekning før neste melding kommer inn, og jeg kan faktisk se hva personen mener når de ytrer sin melding - istedenfor å tolke den utifra et fjortisslingo.

Hehe, men du får ikke så mange tilgjengelig samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...