Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Heh. Jeg har motsatt erfaring. Menn på tinder er i 99% av tilfellene bare ute etter en ting. Sier de noe annet så er det bare fordi de later som de ikke er det, for å prøve å lure deg til sengs :p

Haha, tipper jeg er en av de 1% som ikke er ute etter det. Muligens derfor jeg faktisk ikke er på tinder.

 

Om jeg vil møte mennesker så pleier jeg å prate med dem in real life. Oppløsningen på bildene er mye bedre og det er ingen buffring på live-feed'en. Eller venting på 4g dekning før neste melding kommer inn, og jeg kan faktisk se hva personen mener når de ytrer sin melding - istedenfor å tolke den utifra et fjortisslingo.

Hehe, men du får ikke så mange tilgjengelig samtidig.

 

Kvalitet fremfor kvantitet :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Tinder er bygd opp på en måte som utviklerne mener skal gjøre at interessen for å bruke appen skal være best mulig.

 

Derfor legges nye brukere først i køen, så er du nylig registrert så er det mange som får deg opp. Du blir også lagt ut en stund først, og de du da får opp hos deg er som oftest folk som har swipet til høyre på deg. Da får du mange matches i starten. Etter hvert slippes flere og flere, men da er det mindre sjanse for match fordi du da får tilgang til flere som ikke har swipet deg til høyre, i kombinasjon av at det også er færre som får deg opp i sin liste.

 

Opplever det som motsatt, og i hjembyen får jeg aldri matches, mye bedre nå i det siste og etter jeg har reist litt rundt i Norge. Nå pønsker jeg bare på hva jeg skal gjøre med alle matchene mine

Lenke til kommentar

For drøyt to uker siden begynte jeg å snakke med, og fikk god kontakt med ei jente på tinder. Vi skulle ha møttes i helga om hun ikke hadde vært syk. Og da hun er 17 år gammel og jeg ikke med god samvittighet kan utelate noe som kan være viktig uten å vite hva hun ser etter, fortalte jeg at jeg skal flytte til Tyskland snart og gjorde det klart at det er uaktuelt å ses mer etter det. Hun svarte ja da jeg spurte om hun likevel vil møtes, men virker dog avvisende og uinteressert når vi sender tekstmeldinger nå. Så inntil hun eventuelt tar initiativ og foreslår et bestemt tidspunkt selv, anser jeg dette for å være over.

 

Det er sent på kvelden, så dette er vel mer en erfaring enn et tips. Det man kan lære er vel at man ikke bør fortelle unge jenter at en flørt har en utløpsdato om man vil lure dem, men det er selvsagt uetisk etter min vurdering.

Lenke til kommentar

 

Det virker som om man må være noe virkelig spesielt dersom man i det hele tatt skal få match med en over gjennomsnittet attraktiv kvinne på Tinder.

 

Snakket med en match som sa at hun trykket like på alle hun kom over på Tinder. Jeg spurte av nysgjerrighet hvor mange matches hun hadde, og hun svarte over 4 000. 4 000 mannfolk. Og hun var ikke en gang noe særlig attraktiv.

 

Er det rart kvinnfolk blir selektive når man ser hvor mange matches de får? :p Selvsagt trykker de kun like på mannen som har utseende sammenlignbart med Brad Bitt, og når de først har fått en match gidder de ikke å bruke tid på å svare matchene som gir et førsteinntrykk av å være kjedelig. Tror jeg har forstått litt av det nå.

Lenke til kommentar

 

Det virker som om man må være noe virkelig spesielt dersom man i det hele tatt skal få match med en over gjennomsnittet attraktiv kvinne på Tinder.

 

Snakket med en match som sa at hun trykket like på alle hun kom over på Tinder. Jeg spurte av nysgjerrighet hvor mange matches hun hadde, og hun svarte over 4 000. 4 000 mannfolk. Og hun var ikke en gang noe særlig attraktiv.

 

Er det rart kvinnfolk blir selektive når man ser hvor mange matches de får? :p Selvsagt trykker de kun like på mannen som har utseende sammenlignbart med Brad Bitt, og når de først har fått en match gidder de ikke å bruke tid på å svare matchene som gir et førsteinntrykk av å være kjedelig. Tror jeg har forstått litt av det nå.

 

Mange jenter vil vel ha en selvtillitsboost. Og tinder fungerer i det høyeste grad som det. Jenter flest er jo ikke spesielt pene i virkeligheten, men pga photoshop og annet så ser de ganske bra ut på tinder. Har vel fått rundt 60 matcher på 5 dager, men ingen av dem har initiiert samtalen med meg. Og det er kanskje bare 4-5 det går ann å ha en dialog med. De andre bruker bare en- og tostavelsesord .

Lenke til kommentar

 

Tinder er bygd opp på en måte som utviklerne mener skal gjøre at interessen for å bruke appen skal være best mulig.

 

Derfor legges nye brukere først i køen, så er du nylig registrert så er det mange som får deg opp. Du blir også lagt ut en stund først, og de du da får opp hos deg er som oftest folk som har swipet til høyre på deg. Da får du mange matches i starten. Etter hvert slippes flere og flere, men da er det mindre sjanse for match fordi du da får tilgang til flere som ikke har swipet deg til høyre, i kombinasjon av at det også er færre som får deg opp i sin liste.

 

Opplever det som motsatt, og i hjembyen får jeg aldri matches, mye bedre nå i det siste og etter jeg har reist litt rundt i Norge. Nå pønsker jeg bare på hva jeg skal gjøre med alle matchene mine

 

Nei er sjeldent jeg får matcher som er nærmere enn 7 mil

(Bor mellom Stavanger og Kristiansand så kan ha noe med det å gjøre :p)

Lenke til kommentar

Som hovedregel venter jeg et par dager før jeg sender melding på tinder. Ofte utsetter jeg det kanskje en uke. Men hvis jeg får melding først, svarer jeg senest innen noen timer.

 

 

Hender det du sender melding etter noen måneder? Er det noen som gjør det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...