Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Aldri skjønt greia med PUA, er det noen vits hvis man er kjekk og har generelt stor på gang fra damer og kanskje for stor pågang til tider også? formuler på en annen måte: har mer enn nok

 

Er PUA for dem som ikke klarer å få nok damer med egne ferdigheter og tyr til kjente velfungerende teknikker for å komme opp på et nivå man er fornøyd med?



Anonymous poster hash: 8ddb1...362
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silvio; Betyr det at du ikke nødvendigvis tar kontakt samme dag? Jeg pleier å unmatche folk hvis jeg ikke hører fra dem samme dag og jeg ser at han har vært aktiv.

 

.

Det stemmer! Jeg kan fort la det gå et par uker før jeg tar kontakt. Det virker som de aller færreste unmatcher av den grunn, dvs. jeg ikke har oppdaget noe i det hele tatt hittil.

 

Hvis en jente vil unmatche meg, må hun gjerne gjøre det! Kunne ikke brydd meg mindre.

Lenke til kommentar

Aldri skjønt greia med PUA, er det noen vits hvis man er kjekk og har generelt stor på gang fra damer og kanskje for stor pågang til tider også? formuler på en annen måte: har mer enn nok

 

Er PUA for dem som ikke klarer å få nok damer med egne ferdigheter og tyr til kjente velfungerende teknikker for å komme opp på et nivå man er fornøyd med?

 

Anonymous poster hash: 8ddb1...362

Har delvis satt meg litt inn i PUA, men uten at jeg skal forklare alt dette til deg nå, kan jeg trygt slå fast at du overhode ikke har peiling.

 

PUA handler om selvfølelse, selvtillit og kommunikasjonsevner. Det handler om å bli dyktig til å forholde seg til sosiale omstendigheter. Det handler om læren mellom kvinne og mann, hva gjelder flørting.

 

På mange måter dreier det deg om å bli en bedre utgave av seg selv, føler jeg.

 

PS: En skikkelig kjekk og pen kar, trenger ikke nødvendigvis å ha så drage på damene som du tror. Utseende spiller faktisk ikke så fryktelig stor rolle, når alt kommer til alt! Utseende kan derimot føre til en bedre selvfølelse og høyere selvtillit, noe jenter elsker, men det finnes mange måter for å oppnå god selvfølelse og selvtillit.

 

Edit: men dette er da ikke en tråd som skal handle om PUA, men om tips rundt Tinder... Få tråden tilbake i riktig spor, med andre ord.

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

 

Aldri skjønt greia med PUA, er det noen vits hvis man er kjekk og har generelt stor på gang fra damer og kanskje for stor pågang til tider også? formuler på en annen måte: har mer enn nok

 

Er PUA for dem som ikke klarer å få nok damer med egne ferdigheter og tyr til kjente velfungerende teknikker for å komme opp på et nivå man er fornøyd med?

 

Anonymous poster hash: 8ddb1...362

Har delvis satt meg litt inn i PUA, men uten at jeg skal forklare alt dette til deg nå, kan jeg trygt slå fast at du overhode ikke har peiling.

 

PUA handler om selvfølelse, selvtillit og kommunikasjonsevner. Det handler om å bli dyktig til å forholde seg til sosiale omstendigheter. Det handler om læren mellom kvinne og mann, hva gjelder flørting.

 

På mange måter dreier det deg om å bli en bedre utgave av seg selv, føler jeg.

 

PS: En skikkelig kjekk og pen kar, trenger ikke nødvendigvis å ha så drage på damene som du tror. Utseende spiller faktisk ikke så fryktelig stor rolle, når alt kommer til alt! Utseende kan derimot føre til en bedre selvfølelse og høyere selvtillit, noe jenter elsker, men det finnes mange måter for å oppnå god selvfølelse og selvtillit.

 

Edit: men dette er da ikke en tråd som skal handle om PUA, men om tips rundt Tinder... Få tråden tilbake i riktig spor, med andre ord.

 

Takk for godt forklarende svar :)

men for at man skal orke sette seg inn i dette, så må man føle at man mangler noe? at man kommer til kort? det må jo være en motivasjon bak det?

Har helt ok drag og har vært så heldig og fått bli kjæreste med akkurat de jentene jeg har hatt mest lyst til å bli kjæreste med.... men det kunne sikkert blitt bedre.

 

Anonymous poster hash: 8ddb1...362

Lenke til kommentar

 

Aldri skjønt greia med PUA, er det noen vits hvis man er kjekk og har generelt stor på gang fra damer og kanskje for stor pågang til tider også? formuler på en annen måte: har mer enn nok

 

Er PUA for dem som ikke klarer å få nok damer med egne ferdigheter og tyr til kjente velfungerende teknikker for å komme opp på et nivå man er fornøyd med?

 

Anonymous poster hash: 8ddb1...362

Har delvis satt meg litt inn i PUA, men uten at jeg skal forklare alt dette til deg nå, kan jeg trygt slå fast at du overhode ikke har peiling.

 

PUA handler om selvfølelse, selvtillit og kommunikasjonsevner. Det handler om å bli dyktig til å forholde seg til sosiale omstendigheter. Det handler om læren mellom kvinne og mann, hva gjelder flørting.

 

På mange måter dreier det deg om å bli en bedre utgave av seg selv, føler jeg.

 

PS: En skikkelig kjekk og pen kar, trenger ikke nødvendigvis å ha så drage på damene som du tror. Utseende spiller faktisk ikke så fryktelig stor rolle, når alt kommer til alt! Utseende kan derimot føre til en bedre selvfølelse og høyere selvtillit, noe jenter elsker, men det finnes mange måter for å oppnå god selvfølelse og selvtillit.

 

Edit: men dette er da ikke en tråd som skal handle om PUA, men om tips rundt Tinder... Få tråden tilbake i riktig spor, med andre ord.

 

Skjønner ikke hvorfor selvtillit er liksom det viktigste. Utseendet har nok en del å si. Aldri hørt om jenter som sier slikt" Se på han der borte, han har så god selvtillit", eller snakker om en kjendis som de synes er kjekk og sier" Han har så god selvtillit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Ikke start samtalen med en klein sjekkereplikk!! Jeg synes det ødelegger førsteinntrykket helt

"are you my big toe? cus i'd bang you on every piece of furniture i have" Anonymous poster hash: 8ddb1...362

Grøss

Lenke til kommentar

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

Lenke til kommentar

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

 

 

Jeg tror alle her allerede har skjønt at du er en jente som kun går etter utseende..

 

Anonymous poster hash: ef540...4de

Lenke til kommentar

Jeg tror du ikke kjenner meg :)

 

Kom ikke her og si at noen bruker tinder til å finne en de ikke synes er attraktiv. Det er hele konseptet. Man velger om man vil swipe til høyre eller venstre basert på hvordan noen ser ut på et bilde.

 

På generell basis er jeg ikke en jente som går kun etter utseende.

Lenke til kommentar

Jeg tror du ikke kjenner meg :)

 

Kom ikke her og si at noen bruker tinder til å finne en de ikke synes er attraktiv. Det er hele konseptet. Man velger om man vil swipe til høyre eller venstre basert på hvordan noen ser ut på et bilde.

 

På generell basis er jeg ikke en jente som går kun etter utseende.

ok da dater vi.

Lenke til kommentar

Haha :)

Du som jente har vel noen tips til oss gutta som strever med å holde samtalen gående uten å inkludere elementer i samtalen som er kjedelige, altså snakke om noe annet enn skole/jobb og de basiske tingene? Hvordan har noen på tinder tatt kontakt som fikk deg intressert? Og hvordan holdt han det gående slik at du ikke har mista intressen?

Lenke til kommentar

Det har jo mye med kjemi og felles interesse å gjøre. Eller bare evnen til å stille de riktige spørsmålene? Samtaler som ikke flyter er døden.

 

Holde det gående så hun ikke mister interessen? Spør om hun vil være med og ta en kaffe/øl/whatever og bli bedre kjent.

 

Evt. Gå over til snapchat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

hva for slags taktikk er det du er mistenksom på nå da? beklager for å si det men du virker som en ganske usikker person og veldig redd for avslag eller noe.... unmatche etter en dag, mistenker taktikk? det er ikke krig, det er dating, folk ønsker forskjellige ting og man snakker sammen og finner ut av det, hvis du sitter og konspirerer taktikker og sitter klar til å pull the plug så vil du aldri komme innpå noen som helst. Prøv å ha et åpent sinn du og ikke sitt med en hel masse mistenksomheter uten å ha møtt vedkommende engang.

typisk sånn "du er sånn drittsekkfyr du jeg bar vet det"-dame..... alt jeg sa var "hei"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har jo mye med kjemi og felles interesse å gjøre. Eller bare evnen til å stille de riktige spørsmålene? Samtaler som ikke flyter er døden.

 

Holde det gående så hun ikke mister interessen? Spør om hun vil være med og ta en kaffe/øl/whatever og bli bedre kjent.

 

Evt. Gå over til snapchat.

Har snapchatten hennes :) Hun bor litt lengre vekk, så blir litt langt for en "kaffe" :)

Lenke til kommentar

 

Jeg tror en tinderfyr prøver å kjøre en eller annen form for taktikk på meg. Skal treffe ham i morgen. Jeg spiller bare med, så får vi se hvor langt han prøver å dra den.

 

Keep that in mind guys. Det er ikke alltid jentene er så naive som dere tror. Noen av dem hadde dere ikke trengt å spilt så jævlig hardt for. På tinder har utseende 99% å si.

hva for slags taktikk er det du er mistenksom på nå da? beklager for å si det men du virker som en ganske usikker person og veldig redd for avslag eller noe.... unmatche etter en dag, mistenker taktikk? det er ikke krig, det er dating, folk ønsker forskjellige ting og man snakker sammen og finner ut av det, hvis du sitter og konspirerer taktikker og sitter klar til å pull the plug så vil du aldri komme innpå noen som helst. Prøv å ha et åpent sinn du og ikke sitt med en hel masse mistenksomheter uten å ha møtt vedkommende engang.

typisk sånn "du er sånn drittsekkfyr du jeg bar vet det"-dame..... alt jeg sa var "hei"

 

 

 

Tommel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...